Biuro - zdjęcie 2
Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie
02-514 Warszawa Al. Niepodległości 100
print as PDF
Ogłoszenie nr 133295 / 06.02.2024
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: obsługi kancelaryjno – biurowej oraz zaopatrzenia centralnego w Wydziale - Centralny Magazyn Mundurowy SG Biura Techniki i Zaopatrzenia Komendy Głównej Straży Granicznej
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Opracowuje projekty wybranych pism oraz prowadzi obsługę kancelaryjno – biurową Wydziału, przyjmuje i wysyła dokumentację oraz inną korespondencję a także archiwizuje dokumenty pozostające we właściwości Wydziału w celu zapewnienia płynności i prawidłowej realizacji obiegu dokumentacji i archiwizacji dokumentacji Wydziału;
  • Prowadzi ewidencję czasu pracy, udzielanych urlopów, zwolnień lekarskich i innych absencji oraz wypracowanych godzin nadliczbowych przez pracowników oraz funkcjonariuszy w wydziale, a także sporządza sprawozdawczość kadrową w celu realizacji spraw kadrowych Wydziału zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • Bierze udział w pracach komisji przetargowych na zakup rzeczowych składników majątku ruchomego realizowanych przez komórkę właściwą ds. zaopatrzenia centralnego, w tym sporządzanie umów oraz udział w odbiorach jakościowych (kontrolach jakościowych) przedmiotów zakupionych w ramach zaopatrzenia centralnego w celu realizacji postanowień zawartych umów;
  • Przekazuje do depozytu wzory przedmiotów przedstawianych przez oferentów /wykonawców w przetargach organizowanych przez BTiZ KGSG, zwraca je do oferentów /wykonawców i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie w celu realizacji zasad pragmatyki służbowej i przepisów prawa;
  • Obsługuje oprogramowania FORTECH oraz obsługuje system zaopatrzenia funkcjonariuszy w przedmioty umundurowania, w celu prawidłowej realizacji zadań przez Wydział;
  • Dokonuje uzgodnień ewidencji finansowej Wydziału z Wydziałem Ekonomiczno – Organizacyjnym BTiZ KGSG w celu zapewnienia prawidłowej realizacji wydatkowania środków finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • Nadaje indeksy materiałowe rzeczowym aktywom majątku ruchomego pozostającym we właściwości Wydziału w celu ich skatalogowania i użycia w dokumentacji ewidencyjnej;
  • Sporządza i opracowuje analizy, sprawozdania i informacje związane z działalnością finansową Wydziału, w celu prawidłowej realizacji wydatkowania środków finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w pracy biurowej
  • Znajomość obsługi komputera w środowisku WINDOWS (WORD, EXCEL)
  • Umiejętność korzystania z przepisów prawa
  • Umiejętność dzielenia się wiedzą oraz informacjami
  • Umiejętność pracy w zespole, odporność na stres
  • Umiejętność analitycznego myślenia oraz selekcji informacji
  • Łatwość komunikacji
  • Pozytywne przejście procedury sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne lub informację o uprzednim złożeniu oświadczenia lustracyjnego, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Znajomość zagadnień z zakresu: prawa zamówień publicznych, rachunkowości, ustawy o finansach publicznych
Co oferujemy
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do okularów korekcyjnych (praca przy komputerze powyżej 4 godzin)
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo - Pożyczkowej
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie kandydata, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/łem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. (Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie innych dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji ( świadectwa pracy, uprawnienia, referencje)
calendar icon

Aplikuj

do 21 lutego 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 133295"
na adres:
Biuro Kadr i Szkolenia
Komendy Głównej Straży Granicznej
Al. Niepodległości 100
02-514 Warszawa
z dopiskiem „oferta pracy – inspektor do spraw obsługi kancelaryjno – biurowej oraz zaopatrzenia centralnego CMM SG BTiZ KGSG” oraz numer ogłoszenia

Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 21.02.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Główny Straży Granicznej

Jednostka organizacyjna: Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie

Udostępnił: Małgorzata Szulim

Komórka organizacyjna: Biuro Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 06.02.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×