główny specjalista do spraw legislacji
w Wydziale Legislacji w Gabinecie Prezesaz niepełnosprawnościami
al. Niepodległości 208
2021 r.
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia wyższego prawniczego i ukończenia aplikacji legislacyjnej lub kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia wyższego prawniczego i 4 lat doświadczenia zawodowego/stażu pracy w pracy związanej z opracowywaniem aktów prawnych
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie 4 lat doświadczenia zawodowego/stażu pracy w pracy związanej z opracowywaniem aktów prawnych w komórkach prawnych administracji publicznej
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie ukończenia studiów podyplomowych z zakresu prawa europejskiego
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości jednego z języków roboczych UE na poziomie bardzo dobrym – B2 lub oświadczenie o znajomości jednego z języków roboczych UE na poziomie bardzo dobrym – B2
Aplikuj
do 17 września 2021
z dopiskiem: oferta nr 138/GP/2021
- Dokumenty należy złożyć do: 17.09.2021
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu