Warszawa - panorama
Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie
00-522 Warszawa ul. Krucza 36 Wspólna 6
print as PDF
Ogłoszenie nr 97924 / 30.04.2022
Dołącz do nas jako:

główny specjalista

w Zespole do Spraw Wsparcia Analitycznego Komitetu Ekonomicznego Rady Ministrów w Departamencie Analiz i Sprawozdawczości
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Zapewnia obsługę merytoryczną Komitetu Ekonomicznego Rady Ministrów (KERM), w tym uczestniczy w opracowywaniu analiz przepisów projektów legislacyjnych oraz innych dokumentów rządowych i ich skutków, rozpatrywanych przez KERM
  • Przygotowuje informacje związane z pracami KERM, w tym dotyczące rozpatrywanych przez Komitet spraw istotnych dla gospodarki lub rozwoju kraju oraz ich rozstrzygnięć
  • Opracowuje analizy, w tym dotyczące zagadnień w zakresie gospodarki, finansów publicznych lub rozwoju kraju
  • Opracowuje analizy w zakresie polityki rządowej w obszarach gospodarki, finansów publicznych oraz rozwoju kraju, w tym rozpatrywanych na posiedzeniach KERM inicjatyw wymagających współpracy międzyresortowej, a także wypracowywania rozwiązań w zakresie spójności tej polityki
  • Pozyskuje informacje gospodarcze, w tym dane statystyczne, niezbędne do realizacji zadań Ministerstwa oraz współpracuje w tym zakresie z podmiotami zewnętrznymi (m.in. ekspertami, instytucjami, ośrodkami badania opinii publicznej) oraz spółkami Skarbu Państwa, w których prawa z akcji i udziałów wykonuje Minister, na potrzeby prowadzenia analiz i sprawozdań
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w zakresie opracowywania analiz z obszaru finansowo-ekonomicznego
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Znajomość zasad techniki prawodawczej
  • Znajomość procedury legislacyjnej
  • Znajomość zagadnień z obszaru ekonomii i finansów publicznych
  • Znajomość zagadnień z zakresu analizy ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstw
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Umiejętności interpersonalne: umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność pracy w warunkach stresowych, umiejętność wypracowania i prezentacji własnego stanowiska, umiejętność argumentowania, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawnicze lub administracyjne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji publicznej lub w zakresie stosowania lub tworzenia prawa
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Znajomość zagadnień z obszaru rozwoju kraju
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Umożliwiamy osobom ze szczególnymi potrzebami korzystanie z własnych urządzeń i rozwiązań wspomagających pracę (np. pomoc asystenta lub trenera pracy).
  • Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np.większa czcionka w materiałach drukowanych).
  • Zwiększamy czas poszczególnych metod i technik naboru dla osób ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca przy komputerze.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,
- miejsce pracy: piętro VI,
- budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone
z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter przyschodowy.
Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt
w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre - syntezator mowy. Budynek może stwarzać problemy
dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety
przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Dodatkowe informacje
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Prześlij odręcznie podpisane i opatrzone datą wymagane oświadczenia, wypełnione zgodnie ze wzorem umieszczonym na stronie MAP: https://www.gov.pl/web/aktywa-panstwowe/pracuj-z-nami .
  • Podaj w swojej ofercie nr telefonu oraz/lub adres poczty elektronicznej.
  • Kandydatki/kandydaci, spełniający wymagania formalne, określone w ogłoszeniu, poinformowani zostaną telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminach poszczególnych etapów naboru.
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii dyplomu ukończenia studiów wraz z tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego oraz pisemną informację z Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej o dyplomie wydanym przez zagraniczną uczelnię
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (świadectwa pracy i/lub zaświadczenia o zatrudnieniu)
  • Kopię poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgodę na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii dyplomu ukończenia studiów wraz z tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego oraz pisemną informację z Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej o dyplomie wydanym przez zagraniczną uczelnię
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (świadectwa pracy i/lub zaświadczenia o zatrudnieniu)
  • Kopię dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie B2
calendar icon

Aplikuj

do 13 maja 2022

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 97924"
na adres:
Ministerstwo Aktywów Państwowych
Ul. Krucza 36/Wspólna 6
00-522 Warszawa
z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: „ogłoszenie nr 97924”.
Aplikacje można również przesyłać za pośrednictwem ePUAP lub składać osobiście w kancelarii głównej MAP: Warszawa, ul.
Krucza 36/Wspólna 6
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(22) 695-86-00
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 13.05.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia
    2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
    swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
    danych) (Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1) zwanego dalej „RODO”, Ministerstwo Aktywów Państwowych przekazuje
    informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych kandydatów do celów przeprowadzenia naboru na wolne
    stanowisko pracy:
    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Aktywów Państwowych, z siedzibą
    w Warszawie (00-522), ul. Krucza 36/Wspólna 6.
    2. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych należy kontaktować się z Inspektorem
    Ochrony Danych: iodo@map.gov.pl.
    3. Dane osobowe przekazane w toku naboru są przetwarzane w celu przeprowadzenia postepowania
    rekrutacyjnego, a w przypadku decyzji o zatrudnieniu również w powyższym celu o czym zostanie
    Pani/Pan poinformowana/y odrębnie. 
     
    4. Dane osobowe przekazane w toku naboru są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO
    w zw. z przepisami ustaw: z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320,
    z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz.U. z 2021 r. poz. 1233,
    z późn. zm.), a także w zakresie przekraczającym art. 221 Kodeksu pracy – na podstawie art. 6 ust. 1
    lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO, tj. wyrażonej zgody. Dane osobowe przekazane w toku naboru nie
    będą przetwarzane w innym celu niż określony w pkt 3.
    5. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom do tego uprawnionym na podstawie
    odrębnych przepisów oraz podmiotom z którymi Ministerstwo Aktywów Państwowych zawarło umowę
    powierzenia w zakresie świadczonych przez nie na rzecz Ministerstwa usług.
    6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji
    międzynarodowej.
    7. Dane osobowe przekazane w toku naboru będą przechowywane przez okres jego trwania oraz
    wynikający z obowiązującego w Ministerstwie Aktywów Państwowych Jednolitego Rzeczowego
    Wykazu Akt. W przypadku braku zatrudnienia przez okres 3 miesięcy po jego zakończeniu nastąpi ich
    usunięcie.
    8. Kandydat ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania
    lub ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania i prawo do
    przenoszenia danych w sytuacjach przewidzianych prawem. Wymienione prawa mogą być
    ograniczone, w sytuacji, gdy administrator jest zobowiązany prawnie do przetwarzania danych w celu
    realizacji obowiązku ustawowego, np. prawo do usunięcia danych przysługuje w sytuacji, gdy
    przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu
    prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej.
    9. W zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody – przysługuje Pani/Panu prawo do jej
    wycofania w każdym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego
    dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
    10. Kandydatowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul.
    Stawki 2, 00-193 Warszawa.
    11. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest
    niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne.
    12. Dane osobowe przekazane w toku naboru nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu
    decyzji, w tym profilowaniu.

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie

Udostępnił: Natalia Jabłońska

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 30.04.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×