Biuro - zdjęcie 2
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie
00-071 Warszawa Ul. Krakowskie Przedmieście 15
print as PDF
Ogłoszenie nr 97146 / 19.04.2022
Dołącz do nas jako:

główny specjalista

Do spraw: nadzoru w Wydziale Nadzoru w Departamencie Nadzoru Właścicielskieg
#administracja publiczna #kultura
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Analizuje dokumenty i przygotowuje projekty decyzji właścicielskich na Walne Zgromadzenia/Zgromadzenia Wspólników w spółkach z udziałem Skarbu Państwa oraz projekty uchwał WZ/ZW, przygotowuje wnioski personalne w sprawach zmian w organach spółek oraz odpowiednie dokumenty związane z wdrażaniem decyzji Ministra w tym zakresie
  • Monitoruje sytuację ekonomiczno-finansową nadzorowanych podmiotów (w tym realizację przez spółki rocznych planów ekonomiczno-finansowych, planów strategicznych, programów restrukturyzacji) i sporządza informacje dla potrzeb Kierownictwa i innych organów zewnętrznych
  • Przygotowuje informacje i wyjaśnienia na składane skargi i wnioski, wystąpienia nadzorowanych spółek, organów kontrolnych, parlamentarzystów oraz innych organów administracji rządowej i samorządowej
  • Przygotowuje projekty pism, wytycznych i wskazówek dla Rad Nadzorczych i Zarządów w zakresie nadzoru i zarządzania spółkami, współpracuje w opracowaniu nowych procedur nadzoru lub modyfikacji istniejących
  • Nadzoruje terminowość i jakość przesyłanych przez spółki informacji oraz sprawozdań statystycznych
  • Współpracuje z właściwymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa, urzędami oraz instytucjami zewnętrznymi w zakresie spraw dotyczących nadzorowanych podmiotów
  • Sporządza wykazy, zestawienia i inne informacje z zakresu działania stanowiska na potrzeby innych komórek organizacyjnych Ministerstwa, wprowadza, aktualizuje lub przekazuje dane ekonomiczne i osobowe w Zintegrowanym Systemie Informatycznym DB (ZSI DB)
  • Przygotowuje i przekazuje dokumenty do archiwum zakładowego
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w organach administracji publicznej, w tym organach administracji rządowej,
  • Znajomość Kodeksu Spółek Handlowych w zakresie spółek z ograniczoną odpowiedzialnością i spółek akcyjnych,
  • Znajomość ustawy o rachunkowości w zakresie sporządzania sprawozdań finansowych,
  • Znajomość ustawy o zasadach zarządzania mieniem państwowym,
  • Znajomość ustawy o radiofonii i telewizji w zakresie publicznej radiofonii i telewizji (rozdz. 4),
  • Kompetencje: przejawianie inicjatywy, praktyczne zastosowanie prawa, myślenie analityczne, zorientowanie na osiąganie celów,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe na kierunku ekonomia lub zarządzanie lub prawo lub administracja
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok we współpracy ze spółkami z udziałem Skarbu Państwa lub na stanowisku merytorycznym realizującym zadania z zakresu nadzoru właścicielskiego
  • Studia podyplomowe z zakresu ekonomii lub zarządzania lub prawa lub administracji i/lub szkolenie z zakresu finansów przedsiębiorstwa lub rewizji finansowej lub analizy finansowej lub wyceny nieruchomości lub z zakresu spółek prawa handlowego
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
  • Szkolenia, możliwość refundacji kosztów nauki języków obcych oraz studiów podyplomowych,
  • Pakiet socjalny (np. niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach),
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • Dofinansowanie do kart sportowych,
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie,
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • Dobrą lokalizację,
  • Miłą atmosferę pracy.
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających jednoznacznie długość i rodzaj wymaganego doświadczenia zawodowego (długość potwierdzają np. świadectwa pracy – w przypadku zakończonych stosunków pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu ze wskazaniem daty rozpoczęcia pracy – jeśli stosunek pracy trwa nadal lub zaświadczenie o odbytych praktykach/stażach/wykonywaniu pracy w ramach umów cywilnoprawnych/wolontariatu, natomiast obszar doświadczenia potwierdzają m.in. zakresy obowiązków, opisy stanowisk pracy.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających ukończenie studiów podyplomowych z zakresu ekonomii lub zarządzania lub prawa lub administracji i/lub przeszkolenie z zakresu finansów przedsiębiorstwa lub rewizji finansowej lub analizy finansowej lub wyceny nieruchomości lub z zakresu spółek prawa handlowego.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
calendar icon

Aplikuj

do 4 maja 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Biuro Podawcze
ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, 00-071 Warszawa

Za pomocą środków komunikacji elektronicznej istnieje możliwość przekazania oferty wyłącznie przez ePUAP - adres skrzynki podawczej na ePUAP - /5ij310qjlu/SkrytkaESP

Po zalogowaniu się na ePUAP należy z katalogu spraw wybrać: PISMO OGÓLNE DO PODMIOTU PUBLICZNEGO. Oferta powinna być podpisana podpisem kwalifikowalnym lub profilem zaufanym.

Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(22) 42 10 201
  • Dokumenty należy złożyć do: 04.05.2022
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie

Udostępnił: Marta Gołębiewska

Komórka organizacyjna: Biuro Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 19.04.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×