główny specjalista
Do spraw: kontroli Europejskiego Funduszu Społecznego w Wydziale Kontroli Europejskiego Funduszu Społecznego, Departament Funduszy Strukturalnychz niepełnosprawnościami
2022 r.
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających 3 lata doświadczenia zawodowego w realizacji zadań z obszaru funduszy unijnych lub 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie przeprowadzania kontroli projektów współfinansowanych ze środków UE
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe magisterskie lub studia podyplomowe w zakresie funduszy unijnych lub zamówień publicznych lub audytu lub kontroli
- kopie dokumentów potwierdzających 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie przeprowadzania kontroli projektów współfinansowanych ze środków UE lub 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- oświadczenie lub kopia dokumentu potwierdzające znajomość języka angielskiego na poziomie B1
Aplikuj
do 25 kwietnia 2022
Biuro Dyrektora Generalnego
Al. Szucha 25
00-918 Warszawa
(KONIECZNIE z dopiskiem na kopercie oraz w liście motywacyjnym "ogłoszenie - główny specjalista DFS/WKEFS/GS/4”)
Polecamy aplikowanie przez ePUAP (elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej)
lub na adres: nabory_edukacja@mein.gov.pl
- Dokumenty należy złożyć do: 25.04.2022
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze