Warszawa - panorama
Ministerstwo Finansów w Warszawie
00-916 Warszawa ul. Świętokrzyska 12
print as PDF
Ogłoszenie nr 96569 / 08.04.2022
Dołącz do nas jako:

główny specjalista

Do spraw: wymiany informacji z zagranicą w Wydziale Wymiany Informacji z Zagranicą, Departament Informacji Finansowej
#administracja publiczna #finanse publiczne
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Sporządza odpowiedzi na wnioski zagranicznych jednostek analityki finansowej, Europolu, europejskich urzędów nadzoru oraz właściwych organów innych państw, zagranicznych instytucji i międzynarodowych organizacji zajmujących się przeciwdziałaniem praniu pieniędzy lub finansowaniu terroryzmu.
  • Rejestruje w systemie informatycznym Generalnego Inspektora Informacji Finansowej (SI*GIIF) i weryfikuje dane dotyczące zagranicznych wniosków i informacji spontanicznych oraz podmiotów w nich figurujących, a także przetwarza informacje o podmiotach i transakcjach zawartych w zagranicznych wnioskach i informacjach spontanicznych.
  • Weryfikuje zasadność zastosowania blokady rachunku lub wstrzymania transakcji.
  • Analizuje przebieg transakcji związanych z informacjami spontanicznymi przekazanymi przez zagraniczne jednostki analityki finansowej, Europol, europejskie urzędy nadzoru oraz właściwe organy innych państw, zagraniczne instytucje i międzynarodowe organizacje zajmujące się przeciwdziałaniem praniu pieniędzy lub finansowaniu terroryzmu.
  • Rejestruje i przekazuje do właściwych wydziałów zawiadomienia oraz informacje spontaniczne otrzymane od jednostek analityki finansowej państw członkowskich UE, które mogą być powiązane z RP.
  • Przygotowuje zapytania do zagranicznych jednostek analityki finansowej, w zakresie spraw rejestrowanych w systemie SI*GIIF będących we właściwości wydziału.
  • Przesyła zapytania do baz danych zawierających informacje policyjne, podatkowe, celne i osobowe wymagające posiadanie upoważnień.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w instytucjach obowiązanych lub w jednostkach współpracujących, w jednym ze wskazanych obszarów: finanse, podatki, współpraca międzynarodowa
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej „poufne” lub zgoda na poddanie się procedurze uzyskania tego poświadczenia
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym rozumienie i tworzenie tekstów w obszarze właściwości komórki
  • Znajomość przepisów dotyczących przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu, w szczególności znajomość uregulowań dotyczących wymiany informacji pomiędzy jednostkami analityki finansowej oraz współpracy GIIF z innym zagranicznymi partnerami
  • Znajomość podstawowych zagadnień z zakresu ochrony informacji niejawnych
  • Znajomość arkusza kalkulacyjnego MS Excel umożliwiającą kompleksową analizę i przetwarzanie danych przy jego użyciu
  • Umiejętność argumentowania
  • Umiejętność wyciągania wniosków i proponowania rozwiązań
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe na kierunku prawo lub ekonomia lub finanse lub stosunki międzynarodowe
  • Znajomość języka innego niż angielski na poziomie umożliwiającym tworzenie tekstów w obszarze właściwości komórki
  • Znajomość podstaw pozostałych gałęzi prawa (m.in. cywilnego, handlowego, finansowego)
  • Umiejętność obsługi systemów podatkowych (SeRCe, Poltax+, VIES)
  • Umiejętność obsługi platform analitycznych łączących duże wolumeny danych pochodzących z wielu źródeł
Co oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę
  • Elastyczny czas pracy
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody uznaniowe za wyniki i osiągnięcia, nagrody jubileuszowe
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • Możliwość rozwoju poprzez pracę w zespole profesjonalistów i ekspertów z różnych dziedzin oraz udział w strategicznych projektach
  • Możliwość godzenia pracy zawodowej z pracą naukową
  • Kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnej
  • Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opieki medycznej, uprawnień do zniżek PKP
  • Pakiet socjalny: dofinansowanie do sportu i kultury, wypoczynku, karty fitness
  • Przyjazne środowisko pracy: kiosk pracowniczy, pokój dla rodzica z dzieckiem, biblioteka, bufet, poczta, bankomat, klimatyzowane pomieszczenia
  • Doskonałą lokalizację urzędu w historycznym budynku w centrum Warszawy – szybki i łatwy dojazd
  • Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • CV (kandydat, który na podstawie analizy CV i złożonych oświadczeń będzie spełniał wszystkie wymagania formalne zostanie zaproszony do kolejnego etapu naboru)
  • Kopia aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej „poufne” albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2019 r., poz. 742) w celu uzyskania tego poświadczenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 22 kwietnia 2022

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Ministerstwo Finansów
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
z dopiskiem: Oferta pracy – 2022/078/IF

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel.: 532 404 708
  • Dokumenty należy złożyć do: 22.04.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Finansów w Warszawie

Udostępnił: Agnieszka Skipirzepska

Komórka organizacyjna: BDG

Wprowadzono: 08.04.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×