Warszawa - panorama
Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
01-211 Warszawa ul. Giełdowa 7/9
print as PDF
Ogłoszenie nr 95830 / 31.03.2022
Dołącz do nas jako:

główny specjalista

Do spraw: obsługi administracyjno-prawnej w Wydziale Obsługi Administracyjno-Prawnej, Departament Częstotliwości
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Przygotowuje projekty decyzji i postanowień Prezesa UKE w sprawach dotyczących dokonywania rezerwacji częstotliwości i zasobów orbitalnych po przeprowadzonych lokalnych i ogólnopolskich przetargach, aukcjach lub konkursach na rezerwacje częstotliwości oraz w sprawach zmiany, uchylenia i cofnięcia rezerwacji z urzędu
  • Przygotowuje projekty decyzji i postanowień Prezesa UKE w sprawach dotyczących unieważnienia przetargów, aukcji lub konkursów na rezerwacje częstotliwości
  • Przygotowuje projekty decyzji i postanowień Prezesa UKE w sprawach dotyczących zmiany, uchylenia i cofnięcia z urzędu pozwoleń radiowych w zakresie właściwości Departamentu
  • Przygotowuje projekty decyzji i postanowień Prezesa UKE w sprawach dotyczących ograniczenia pozostałym stronom wglądu do materiału dowodowego, jeżeli udostępnienie tego materiału grozi ujawnieniem tajemnicy przedsiębiorstwa lub innych tajemnic prawnie chronionych, w zakresie właściwości Departamentu
  • Uczestniczy w opracowaniu koncepcji przeprowadzania lokalnych i ogólnopolskich przetargów, aukcji lub konkursów na rezerwacje częstotliwości lub zasobów orbitalnych oraz prowadzi sprawy związane z postępowaniami konsultacyjnymi i przetargami, aukcjami lub konkursami
  • Przygotowuje projekty odpowiedzi na wezwania do usunięcia naruszeń prawa oraz projekty stanowisk merytorycznych w zakresie odpowiedzi na skargi wniesione do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego na decyzje wydawane w Departamencie
  • Udziela pomocy prawnej pracownikom Departamentu w zakresie właściwości Departamentu oraz analizuje regulacje prawne krajowe, Unii Europejskiej i organizacji międzynarodowych oraz ich zmiany, w szczególności związane z wprowadzaniem nowych technologii, a także orzecznictwa, w zakresie radiokomunikacji i radiodyfuzji
  • Opiniuje i uczestniczy w opracowywaniu projektów normatywnych aktów prawnych, w zakresie właściwości Departamentu
  • Przygotowuje analizy i materiały informacyjne z zakresu gospodarki częstotliwościami oraz funkcjonowania służb radiokomunikacyjnych, we współpracy z pozostałymi wydziałami Departamentu
  • Uczestniczy w opracowywaniu projektów wniosków o zamówienie publiczne w zakresie dotyczącym działalności Departamentu
  • Sporządza analizy do corocznego sprawozdania z działalności Prezesa UKE dla ministra właściwego ds. łączności, w zakresie radiokomunikacji i radiodyfuzji
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe prawnicze
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w świadczeniu pomocy prawnej
  • Znajomość przepisów ustaw Prawo telekomunikacyjne wraz z aktem wykonawczym dotyczącym przetargu, aukcji lub konkursu na rezerwację częstotliwości lub zasobów orbitalnych; Kodeks postępowania administracyjnego; Kodeks spółek handlowych; Kodeks cywilny; Prawo przedsiębiorców
  • Znajomość przepisów europejskich w zakresie ram regulacyjnych dla łączności elektronicznej w UE
  • Umiejętność interpretacji przepisów prawa
  • Znajomość zagadnień dotyczących konfliktu interesów oraz przeciwdziałania korupcji
  • Wiedza z zakresu technicznych i ekonomicznych aspektów dotyczących rynku telekomunikacyjnego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Posiadanie kompetencji: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Dogodną lokalizację w nowoczesnej przestrzeni biurowej, blisko stacji Metra Rondo Daszyńskiego
  • Ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczynania pracy pomiędzy godziną 7:00, a 9:00)
  • Możliwość pracy zdalnej w okresie zagrożenia epidemicznego
  • Możliwość wykonywania pracy w formie telepracy w określone dni tygodnia
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”), nagrody jubileuszowe, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy)
  • Bogaty pakiet szkoleń, dofinansowanie nauki języka i studiów
  • Spotkania okolicznościowe dla pracowników i ich rodzin (np. Rodzinny Piknik Naukowo-Sportowy, impreza mikołajkowa itp.)
  • Pakiet socjalny m.in.: dofinansowanie wypoczynku i kart Multisport, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
  • Możliwość wykupienia pakietu medycznego w preferencyjnej cenie (prywatna opieka medyczna dla pracowników i ich rodzin) i grupowego ubezpieczenia na życie
  • Parking dla rowerów
  • Pokój Rodzica z dzieckiem w sytuacjach potrzeby zapewnienia dziecku opieki
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie
  • Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy
  • Budynek przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami
  • Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
  • Praca w pokoju, który jest klimatyzowany
  • Zagrożenie korupcją
  • Zmieniający się stan prawny
  • Wykonywanie zadań dotyczących zagadnień technicznych i ekonomicznych  
Dodatkowe informacje

Zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami do udziału w naborze.

Oferty spełniające wymagania formalne, to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty, z wyjątkiem oferty wybranej/go kandydatki/kandydata, zostaną zniszczone.

W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną, wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów.

Zachęcamy do skorzystania ze wzoru oświadczeń znajdujących się na stronie http://bip.uke.gov.pl/rekrutacja/.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • Sprawdzenie ofert pod względem spełniania wymogów formalnych
  • Test wiedzy
  • Test j. angielskiego na poziomie B1
  • Test kompetencyjny
  • Rozmowa kwalifikacyjna 
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 21 kwietnia 2022

na adres:
Urząd Komunikacji Elektronicznej
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Giełdowa 7/9
01-211 Warszawa
z dopiskiem „ogłoszenie nr 95830”
Dokumenty można złożyć również za pomocą Platformy Usług Elektronicznych
(adres: https://pue.uke.gov.pl) lub pocztą elektroniczną na adres: rekrutacja@uke.gov.pl.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 53 49 230
  • Dokumenty należy złożyć do: 21.04.2022
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Administratorem danych osobowych przetwarzany w ramach procesu rekrutacji jest Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej z siedzibą w Warszawie, ul. Giełdowa 7/9, 01-211 Warszawa. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych są dostępne na stronie www UKE pod adresem www.bip.uke.gov.pl/rekrutacja/.

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie

Udostępnił: Małgorzata Sikorska

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Rozwoju/Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 31.03.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×