Biuro - zdjęcie 2
Ministerstwo Finansów w Warszawie
00-916 Warszawa ul. Świętokrzyska 12
print as PDF
Ogłoszenie nr 94414 / 09.03.2022
Dołącz do nas jako:

główny specjalista

Do spraw: audytu systemów informatycznych wspomagających wdrażanie programów operacyjnych/funduszy w Wydziale Audytu X, Departament Audytu Środków Publicznych (jednostka organizacyjna Krajowej Administracji Skarbowej)
#administracja publiczna #audyt #finanse publiczne
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Sporządza analizy ryzyka i programy audytu w celu zapewnienia objęcia badaniem i oceną wszystkich istotnych obszarów w jednostkach audytowanych, które mogą wpłynąć na bezpieczeństwo systemów informatycznych wspierających proces wydatkowania funduszy UE oraz niepodlegających zwrotowi środków z innych źródeł zagranicznych.
  • Wykonuje audyty bezpieczeństwa systemów informatycznych w zakresie zadań realizowanych przez Instytucję Audytową, Organ Audytowy, Niezależną Instytucję Audytową i Organ Certyfikujący.
  • Wykonuje testy mechanizmów kontrolnych w systemach informatycznych audytowanych instytucji oraz wspiera pracowników Departamentu Audytu Środków Publicznych w zakresie audytu aplikacyjnych mechanizmów kontrolnych.
  • Dokumentuje czynności audytowe, udziela odpowiedzi na otrzymane zapytania oraz archiwizuje informacje w celu właściwego udokumentowania ustaleń audytu.
  • Przygotowuje arkusze ustaleń oraz sprawozdań z audytów bezpieczeństwa systemów informatycznych.
  • Realizuje procedury nadawania uprawnień pracownikom Instytucji Audytowej do systemów informatycznych SL2014, SFC, NIWA.
  • Bierze udział w pracach rozwojowych systemu NIWA w tym przygotowuje opisy zmian w zakresie rozwoju systemu i aktualizowania dokumentacji systemu.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w obszarze audytu środków pochodzących z budżetu UE
  • Znajomość jednego z podstawowych języków urzędowych w UE (angielski lub niemiecki lub francuski) na poziomie umożliwiającym czytanie i rozumienie literatury przedmiotu oraz robocze pisemne komunikowanie się z KE
  • Wiedza niezbędna do przeprowadzenia procesu analizy ryzyka
  • Wiedza z zakresu zamówień publicznych
  • Znajomość standardów audytu wewnętrznego
  • Znajomość przepisów prawa wspólnotowego i krajowego dotyczących funduszy strukturalnych
  • Umiejętność precyzyjnego formułowania pisemnych i ustnych wypowiedzi
  • Umiejętność analizowania i interpretacji przepisów prawa
  • Umiejętność argumentowania
  • Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2021 r. poz.1633) ani niebycie ich współpracownikiem
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe na kierunku informatyka lub wyższe uzupełnione o studia podyplomowe w zakresie informatyki
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w obszarze audytu IT, w szczególności stosowania standardów oraz norm: PN ISO/IEC 27001 iPN ISO/IEC 27002
  • Przeszkolenie: w zakresie bezpieczeństwa informacyjnego na podstawie grupy norm ISO 27000
  • Przeszkolenie: w zakresie bezpieczeństwa danych osobowych
  • Przeszkolenie: z Prince2 foundation
  • Przeszkolenie: z zakresu kontroli i audytu zamówień publicznych
  • Przeszkolenie: z zakresu audytu wewnętrznego
  • Szczególne uprawnienia: Spełnienie przesłanek określonych w art. 28 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2017 r. poz. 570 j.t.)
  • Szczególne uprawnienia: Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych z klauzulą „poufne” oraz poświadczeń bezpieczeństwa NATO i UE
  • Znajomość metodyk zarządzania projektami
  • Znajomość międzynarodowych standardów audytu IIA
Co oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę
  • Elastyczny czas pracy
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), dodatek kontrolerski, nagrody uznaniowe za wyniki i osiągnięcia, nagrody jubileuszowe
  • Możliwość świadczenia pracy w modelu hybrydowym (połączenie pracy zdalnej z pracą stacjonarną w budynku MF)
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • Możliwość rozwoju poprzez pracę w zespole profesjonalistów i ekspertów z różnych dziedzin oraz udział w strategicznych projektach
  • Kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnej
  • Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opieki medycznej, uprawnień do zniżek PKP
  • Możliwość godzenia pracy zawodowej z pracą naukową
  • Pakiet socjalny: dofinansowanie do sportu i kultury, wypoczynku, karty fitness
  • Doskonałą lokalizację urzędu w centrum Warszawy – szybki i łatwy dojazd
  • Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV (kandydat, który na podstawie analizy CV i złożonych oświadczeń będzie spełniał wszystkie wymagania formalne zostanie zaproszony do kolejnego etapu naboru)
  • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami, którego wzór stanowi załącznik do rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 24 lutego 2017 r. (Dz. U. poz. 423) – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 21 marca 2022

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Ministerstwo Finansów
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
z dopiskiem: Oferta pracy – 2022/058/DAS

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 694 53 88
  • Dokumenty należy złożyć do: 21.03.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Finansów w Warszawie

Udostępnił: Katarzyna Załączkowska

Komórka organizacyjna: Wydział Rekrutacji i Rozwoju Zawodowego Biura Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 09.03.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×