Transport - zdjęcie autostrady
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
60-763 Poznań ul. Siemiradzkiego 5a
print as PDF
Ogłoszenie nr 93076 / 17.02.2022
Dołącz do nas jako:

główny specjalista

Do spraw: Administrowania infrastrukturą serwerową oraz systemami informatycznymi w Departamencie Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa w Wydziale Informatyki
#administracja publiczna #IT #transport drogowy
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Instaluje, konfiguruje, prowadzi monitoring oprogramowania serwerowego w celu jego optymalnego wykorzystania oraz wdrażania nowych wersji,
  • Rozwiązuje problemy wpływające na funkcjonowanie systemów serwerowych, instaluje poprawki oraz nowe funkcjonalności,
  • Monitoruje prace serwerów wraz z przydzieloną do nich infrastrukturą techniczno-systemową pod kątem poziomu dostępności, ciągłości i zgodności z obowiązującymi wymaganiami w celu sporządzania analiz i raportów oraz wykonywani kopii zapasowych danych i zasobów infrastruktury techniczno-systemowej,
  • Analizuje pojawiające się incydenty dotyczące serwerów i przydzielonej do nich infrastruktury techniczno-systemowej w oparciu o komunikaty z systemów komputerowych i narzędziowych oraz raporty z innych komórek departamentu,
  • Administruje, konfiguruje i prowadzi monitoring serwerów plików, modyfikuje uprawnienia do zasobów wykorzystywanych przez pracowników urzędu,
  • Wspiera pracowników pierwszej linii wsparcia w zadaniach oraz w rozwiązywaniu złożonych problemów dotyczących systemów i aplikacji użytkowników oraz systemów branżowych,
  • Prowadzi nadzór i koordynuje prace zewnętrznych firm serwisowych,
  • Opiniuje oraz przygotowuje dokumenty pod kątem wymagań informatycznych w związku z realizowanymi projektami dot. zaawansowanych rozwiązań informatycznych oraz uczestniczy w pracach komisji przetargowych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w administrowaniu systemami Windows Server,
  • znajomość jęz. angielskiego technicznego z obszaru IT – dobry (B1)
  • praktycznej znajomość systemu usług katalogowych Microsoft Active Directory
  • praktycznej znajomość obsługi programu Simpana Commvault,
  • znajomość protokołów typu FC/iSCSI,
  • znajomość Data ONTAP NetApp,
  • znajomość NetApp System Manager,
  • znajomość Microsoft SharePoint,
  • znajomość systemów typu HelpDesk.
  • Kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe; rzetelność; organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów; współpraca; komunikacja, umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe informatyczne,
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w prowadzeniu i realizacji projektów informatycznych,
  • znajomość jęz. angielskiego na poziomie B2
  • znajomość Microsoft Hyper-V,
  • znajomość Microsoft SQL
  • znajomość Microsoft System Center Operations Manager,
  • znajomość Microsoft System Center Configuration Manager,
  • znajomość Microsoft SharePoint Online,
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE”, NATO/UE „CONFIDENTIAL” lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • specjalistyczne szkolenie dla administratorów systemów i inspektorów bezpieczeństwa teleinformatycznego w zakresie bezpieczeństwa systemów i sieci teleinformatycznych wydawane przez ABW/SKW.
Co oferujemy

Pracownikom oferujemy:

-       możliwość telepracy lub pracy hybrydowej,

-       dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,

-       stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte
i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;

-       trzynaste wynagrodzenie;

-       ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy;

-       skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych);

-       pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, karty sportowe;

-       możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie.

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

 

·       obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku pracy przy monitorach ekranowych,

·       praca na tym stanowisku związana jest z odbywaniem wyjazdów służbowych.

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

·       praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,

·       budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac,

·       praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,

·       nietypowe godziny pracy (w tym dyżury).

Dodatkowe informacje
  • Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

-       weryfikacja formalna nadesłanych ofert,

-       możliwość praktycznego testu sprawdzającego wymagane umiejętności,

-       rozmowa kwalifikacyjna.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE”, NATO/UE „CONFIDENTIAL” lub zgoda na przeprowadzenie postępowania,
  • kopie certyfikatów ukończonych szkoleń.
calendar icon

Aplikuj

do 4 marca 2022

na adres:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
ul. Wronia 53
00-874 Warszawa (z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym DZB/WI 2)
Lub elektronicznie na adres centrala.rekrutacja @gddkia.gov.pl


Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 375 86 18
  • Dokumenty należy złożyć do: 04.03.2022
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
    z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej zwanego „RODO” informuję, że:

    1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa, tel. (022) 375 8888, e-mail: kancelaria@gddkia.gov.pl, zwany dalej „Administratorem danych”;

    2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji naboru kandydatów
    do korpusu służby cywilnej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej;

    3) podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest obowiązek prawny Administratora danych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikający z ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej i ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz udzielona przez Panią/Pana zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) w zakresie, w jakim zostały przez Panią/Pana podane dane dodatkowe (nadmiarowe) niewymagane przez wskazane akty prawne;

    4) administrator danych przewiduje możliwość powierzenia przetwarzania danych innym podmiotom świadczącym na rzecz Administratora danych usługi związane z obsługą
    i rozwojem systemów teleinformatycznych oraz zapewnieniem łączności, w szczególności dostawcom rozwiązań IT i operatorom telekomunikacyjnym;

    5) zgodnie z art. 29 ww. ustawy o służbie cywilnej imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne oraz wynik naboru stanowią informację publiczną
    w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze;

    6) podanie danych osobowych jest wymagane w zakresie w jakim przewidują
    to przywołane w pkt 3 przepisy prawa; niepodanie tych danych będzie skutkowało odrzuceniem oferty kandydata z przyczyn formalnych;

    7) posiada Pani/Pan prawo do: • żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, • wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, • wycofania zgody i usunięcia danych w zakresie danych, które zostały podane dodatkowo (nadmiarowo) i nie są wymagane przez wskazane akty prawne; wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem;

    8) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji,
    w tym profilowaniu;

    9) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat, zgodnie
    z regulacjami wewnętrznymi wydanymi na podstawie art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zakresie: imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania (miejscowość). Pozostałe dane będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
    (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska);

    10) z Inspektorem Ochrony Danych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad można kontaktować się pisząc na adres e-mail: iod@gddkia.gov.pl.

     

     

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Udostępnił: Izabela Grzybek

Komórka organizacyjna: Wydział Rekrutacji i Rozwoju Zawodowego

Wprowadzono: 17.02.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×