Zboże - zdjęcie kłosów żyta
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie
00-930 Warszawa ul. Wspólna 30
print as PDF
Ogłoszenie nr 89971 / 04.01.2022
Dołącz do nas jako:

główny specjalista

Do spraw: nadzoru, finansowania i kontroli Instytutów badawczych w Wydziale Nadzoru i Rozwoju w Departamencie Strategii i Rozwoju
#administracja publiczna #rolnictwo #rozwój wsi
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Naszą misją jest zapewnienie optymalnych warunków umożliwiających zrównoważony rozwój polskiej wsi, rolnictwa i rybactwa oraz zapewnienie bezpieczeństwa żywności i wysokiej jakości usług publicznych. quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • przygotowuje projekty odpowiedzi i projekty innych dokumentów w sprawach dotyczących funkcjonowania instytutów badawczych nadzorowanych przez MRiRW i sygnalizuje ewentualne ryzyka wynikające z prowadzonych spraw,
  • współpracuje z właściwymi komórkami organizacyjnymi w Ministerstwie oraz wydziałami Departamentu nad przygotowaniem projektów odpowiedzi i projektów innych dokumentów w sprawach dotyczących zarządzania mieniem, w tym gospodarki nieruchomościami, przez instytuty badawcze nadzorowane przez MRiRW,
  • prowadzi we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi w Ministerstwie oraz wydziałami Departamentu proces opiniowania uchwał rad naukowych instytutów badawczych nadzorowanych przez MRiRW, w tym dokumentów planistycznych i sprawozdawczych,
  • współpracuje i uczestniczy wraz z komórką właściwą do spraw kontroli w kontrolach instytutów badawczych prowadzonych w zakresie przewidzianym przepisami prawa oraz w sprawach dotyczących skarg, petycji i wniosków,
  • uczestniczy w pracach dotyczących aktualizacji procedur nadzoru oraz wspomaga prace i zespoły ds. zmian w funkcjonowaniu instytutów badawczych MRiRW,
  • współpracuje w przygotowaniu i uzgadnianiu założeń i projektów aktów prawnych w sprawach dotyczących instytutów badawczych MRiRW,
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • 3 lata stażu pracy w obszarze działań nadzorczych lub w obszarze związanym z funkcjonowaniem lub finansowaniem podmiotów systemu nauki i szkolnictwa wyższego
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (co najmniej poziom A1)
  • znajomość przepisów o instytutach badawczych oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw
  • znajomość Kodeksu cywilnego
  • znajomość przepisów ustawy o zasadach zarządzania mieniem państwowym, o gospodarce nieruchomościami, o gospodarce nieruchomościami rolnymi
  • znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej
  • myślenie analityczne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • wykształcenie wyższe na kierunku prawo lub administracja lub finanse lub ekonomia
  • 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze analiz jednostek sektora finansów publicznych lub obszarze działań kontrolnych w jednostkach sektora finansów publicznych
  • znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym
  • znajomość przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce
  • znajomość przepisów ustawy o wynagradzaniu osób kierujących niektórymi podmiotami prawnymi oraz przepisów wykonawczych
  • podstawowa znajomość krajowego procesu legislacyjnego i zasad techniki prawodawczej
Co oferujemy

Wynagrodzenie i rozwój zawodowy: dodatek za wysługę lat pracy (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy, "trzynaste" wynagrodzenie, możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej, możliwość korzystania z niskooprocentowanej pożyczki, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej, dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych, możliwość doskonalenia zawodowego poprzez udział w szkoleniach i innych formach rozwoju oraz możliwość refundacji kosztów języka obcego, studiów podyplomowych, Program Wsparcia Pracowników obejmujący wsparcie psychologiczne i menedżerskie

 

Elastyczne formy zatrudnienia i świadczenia pracy: dobra lokalizacja, ruchomy czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, możliwość częściowego wykonywania pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”), możliwość telepracy, możliwość wyjścia z pracy w celu załatwienia ważnej sprawy, stołówka pracownicza, miła atmosfera w pracy, dbałość o zachowanie równowagi pomiędzy życiem prywatnym a zawodowym, możliwość przyjścia do pracy z czworonogiem

 

Sport, rekreacja i zdrowie: dopłaty do biletów na imprezy kulturalno-oświatowe, raz w roku dofinansowanie do wypoczynku pracowników, dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników, karty sportowe, dofinansowanie do zajęć sportowo-rekreacyjnych, możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie, stojaki na rowery na terenie urzędu (możliwość korzystania z szafek ubraniowych i natrysków w szatniach dla rowerzystów)

Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagany w ogłoszeniu 3-letni staż pracy w obszarze działań nadzorczych lub w obszarze związanym z funkcjonowaniem lub finansowaniem podmiotów systemu nauki i szkolnictwa wyższego
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia na kierunku prawo lub administracja lub finanse lub ekonomia
  • kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie 2-letniego doświadczenia zawodowego w obszarze analiz jednostek sektora finansów publicznych lub obszarze działań kontrolnych w jednostkach sektora finansów publicznych.
calendar icon

Aplikuj

do 18 stycznia 2022

na adres:
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "oferta pracy – główny specjalista nr 7 w DSR”
lub osobiście składając w Biurze Przepustek MRiRW. Dokumenty można składać w formie elektronicznej przez Elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 623-20-62
  • Dokumenty należy złożyć do: 18.01.2022
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie

Udostępnił: Małgorzata Leszczyńska

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 04.01.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×