główny specjalista
Do spraw: komunikacji w Biurze Głównego Inspektora Farmaceutycznegoz niepełnosprawnościami
Ul. Senatorska 12
2021 r.
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi medialnej
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia magisterskiego w dziedzinie nauk humanistycznych (polonistyka, dziennikarstwo, komunikacja społeczna, nauki polityczne).
- Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość j. angielskiego na poziomie B2 lub w przypadku braku ww. kopii dokumentu złożenie pisemnego oświadczenia o znajomości j. angielskiego na poziomie B2
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia z zakresu public relations
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi medialnej w administracji publicznej
Aplikuj
do 18 listopada 2021
ul. Senatorska 12
00-082 Warszawa
z dopiskiem „Główny specjalista ds. komunikacji w Biurze Głównego Inspektora Farmaceutycznego”
lub elektronicznie poprzez ePUAP
- Dokumenty należy złożyć do: 18.11.2021
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze