KPRM - budynek
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
00-583 Warszawa Al. Ujazdowskie 1/3
print as PDF
Ogłoszenie nr 86504 / 23.10.2021
Dołącz do nas jako:

główny specjalista

Do spraw: obsługi realizacji procesów inwestycyjnych w Zespole ds. Inwestycji w Biurze Dyrektora Generalnego
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Dołącz do nas jako: quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • prowadzi sprawy związane z przygotowaniem, realizacją oraz dokumentowaniem odbiorów inwestycji i remontów przy ul. Królewskiej 27, w tym: dokonuje analizy potrzeb, zleca opracowanie dokumentacji technicznej, przygotowuje opisy przedmiotu zamówienia oraz projekty umów, weryfikuje opracowaną przez projektanta dokumentację i uczestniczy w jej odbiorze, bierze czynny udział w postępowaniach o udzielenie zamówienia, monitoruje i koordynuje prace na etapie ich realizacji, uczestniczy w procedurach odbiorowych zadań inwestycyjnych i remontowych oraz rozlicza te zadania
  • realizuje sprawy związane z konserwacjami, naprawami oraz przeglądami w zakresie substancji budynku, w tym przygotowuje, prowadzi i rozlicza umowy z wykonawcami usług konserwatorskich istniejących w obiekcie sieci oraz urządzeń z nimi związanych, prowadzi i nadzoruje umowy z wykonawcami w zakresie przeglądów okresowych budynku, dokonuje wpisów do przewidzianych przepisami prawa rejestrów, dzienników i do Książki Obiektu
  • uczestniczy w planowaniu środków budżetowych niezbędnych dla prawidłowej i terminowej realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych, opracowuje program inwestycji
  • prowadzi sprawy związane z wyborem inspektorów nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi inwestycjami, zgodnie z ustawą Pzp oraz regulacjami wewnętrznymi KPRM oraz sprawuje nadzór nad realizacją tych umów oraz dokonuje ich bieżącego rozliczenia
  • przygotowuje informacje i sprawozdania wymagane odrębnymi przepisami, dotyczące aspektów technicznych obiektu znajdującego się przy ul. Królewskiej 27, będącego w zarządzie KPRM
  • prowadzi sprawy dotyczące obsługi bieżących zadań leżących we właściwości Zespołu oraz sprawy dotyczące realizowanych przez Zespół umów w zakresie: weryfikacji merytorycznej dowodów księgowych, sporządzania opisów dowodów księgowych oraz monitorowania dokonywanych wydatków
  • organizuje w obiekcie, w którym odbywa się stacjonarna praca biurowa (w tzw. czynnym obiekcie), działania mające na celu udostępnienie wykonawcy frontu robót w ramach realizowanej i nadzorowanej inwestycji, w tym przygotowuje bieżące komunikaty o stanie prac, wyłączeniach różnej infrastruktury w związku z prowadzonymi pracami, a także sporządza harmonogram relokacji pracowników w związku z udostępnianiem kolejnych przestrzeni obiektu do prowadzenia prac remontowo-budowlanych
  • w ramach powierzonych zadań reprezentuje jednostkę przed wykonawcami, innymi urzędami oraz różnymi podmiotami i instytucjami
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • powyżej 2 lat w zakresie realizacji inwestycji budowlanych
  • posiadanie wiedzy z zakresu: planowania i koordynowania remontów i inwestycji, ochrony p.poż i bhp, przepisów z zakresu prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych, przepisów z zakresu finansów publicznych
  • posiadanie kompetencji miękkich: myślenie analityczne, współpraca, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe w dziedzinie nauk technicznych lub ekonomicznych lub administracyjnych
  • posiadanie uprawnień budowlanych
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • powyżej 2 lat w jednostkach sektora finansów publicznych
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy pomiędzy 7.00 a 9.30
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Pokój dla rodzica z dzieckiem
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny, oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Dofinansowanie do żłobka/przedszkola/klubiku dziecięcego
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Stołówkę pracowniczą
  • Możliwość udziału w wycieczkach krajoznawczych
  • Możliwość angażowania się w organizowane akcje wolontariackie
  • Dobrą lokalizację
  • Miłą atmosferę pracy
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Pracownik wykonuje czynności o charakterze:

- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,

- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.

Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.

Praca wiążę się z nietypowymi godzinami pracy (w tym dyżury) oraz częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz.

Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek czterokondygnacyjny, częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku. W budynku brak windy. Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. 

W budynku przy ul. Królewskiej 27 obecnie prowadzone są prace budowlane, które spowodowały wyłączenie z użytkowania holu A. Wejście do budynku dla osób poruszających się na wózkach jest utrudnione. Dostęp do Recepcji możliwy jest tylko przez wejście B przy pomocy mobilnych urządzeń tj. przenośnych szyn. W czasie trwania remontu nie ma możliwości wprowadzenia osób poruszających się na wózkach do sal konferencyjnych i pozostałych pomieszczeń w budynku.

Dodatkowe informacje

Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane.

Proponowane wynagrodzenie: mnożnik od 2,6 do ok. 3,0 tj. od 5283,10 do ok. 6095,90 zł brutto.

W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed rozpoczęciem rozmowy kwalifikacyjnej.

W przypadku składania ofert w formie papierowej weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „TWOJA APLIKACJA MUSI ZAWIERAĆ DOKUMENTY NIEZBĘDNE”.

Wzory oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w KPRM dostępne są tutaj:

https://www.gov.pl/attachment/a735103a-73c4-4b82-8466-56ce6da33563

Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne tutaj:

https://www.gov.pl/web/premier/oferty-pracy-w-kprm  

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnościami.

Osoby zakwalifikowane do dalszych etapów naboru zostaną powiadomione e-mailem o ich terminie (w przypadku nieposiadania e-maila telefonicznie).

Przewidujemy możliwość przeprowadzenia naboru częściowo zdalnie.

 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • weryfikacja formalna dokumentów
  • test wiedzy, kiedy więcej niż 10 kandydatów spełni wymagania formalne
  • rozmowa kwalifikacyjna
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających rodzaj i długość wymaganego niezbędnego doświadczenia zawodowego (np. w celu potwierdzenia długości doświadczenia: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających rodzaj i długość wymaganego dodatkowego doświadczenia zawodowego (np. w celu potwierdzenia długości doświadczenia: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych
  • Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie B1 (np. certyfikat znajomości języka, zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z języka angielskiego, zaświadczenie o uczestnictwie w kursie językowym)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
calendar icon

Aplikuj

do 9 listopada 2021

na adres:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego
Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa
z dopiskiem: BIP:86504, BKRZ.ZRZK.2100.22.7.106.2021.MD pok. 234.

Dokumenty można składać osobiście – Dziennik Podawczy, al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15).
Polecamy aplikowanie przez ePUAP lub na adres rekrutacja@kprm.gov.pl.

Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.


Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
-22 694 65 95-komórka ds. naborów
-22 245 55 08-Biuro Dyrektora Generalnego–Zespół ds. Inwestycji
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 09.11.2021
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się pod adresem: 

     https://www.gov.pl/web/premier/dane-osobowe---klauzula-informacyjna   

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Udostępnił: Małgorzata Dudzińska

Komórka organizacyjna: Wydział Rekrutacji i Zarządzania Kompetencjami / Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego

Wprowadzono: 23.10.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×