główny specjalista
Do spraw: prowadzenia badań technicznych cyfrowych odbiorników telewizyjnych i radiowych w Wydziale Centralne Laboratorium Badań Technicznych, Departament Kontroliz niepełnosprawnościami
ul. Giełdowa 7/9
2021 r.
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Aplikuj
do 25 sierpnia 2021
Biuro Administracji
ul. Giełdowa 7/9
01-211 Warszawa
z dopiskiem „Główny Specjalista DK/CLBT/2"
Dokumenty można złożyć również za pomocą Platformy Usług Elektronicznych
(adres: https://pue.uke.gov.pl) lub pocztą elektroniczną na adres: rekrutacja@uke.gov.pl
- Dokumenty należy złożyć do: 25.08.2021
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu