główny specjalista
Do spraw: obsługi administracyjnej w Wydziale Administracyjnym, Biuro Dyrektora Generalnegoz niepełnosprawnościami
ul. Marcina Flisa 2
2021 r.
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Aplikuj
do 8 sierpnia 2021
Punkt Obsługi Klienta
ul. Marcina Flisa 2
02-247 Warszawa
lub przesyłając skan dokumentów na e-mail: rekrutacja@ulc.gov.pl lub za pośrednictwem ePUAP z dopiskiem "oferta pracy: BDG-GA/2a-39/2021"
w tytule wiadomości.
- Dokumenty należy złożyć do: 08.08.2021
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze