główny specjalista
Do spraw: budżetu, samodzielne stanowisko ds. realizacji budżetu w Biurze Finansówz niepełnosprawnościami
ul. Giełdowa 7/9
2021 r.
zasadnicze
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających udział w szkoleniach i kursach z zakresu finansów publicznych
- Oświadczenie o znajomości Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR
Aplikuj
do 10 sierpnia 2021
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Giełdowa 7/9
01-211 Warszawa
z dopiskiem „główny specjalista_BF/SRB/1"
Dokumenty można złożyć również za pomocą Platformy Usług Elektronicznych
(adres: https://pue.uke.gov.pl) lub pocztą elektroniczną na adres: rekrutacja@uke.gov.pl.
- Dokumenty należy złożyć do: 10.08.2021
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu