Biuro - zdjęcie 2
Ministerstwo Infrastruktury w Warszawie
00-928 Warszawa Chałubińskiego 4/6
print as PDF
Ogłoszenie nr 80478 / 30.06.2021
Dołącz do nas jako:

główny specjalista

Do spraw: planowania i wykorzystania środków budżetowych w Wydziale Nauki i Oświaty w Departamencie Edukacji Morskiej
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Przygotuje materiały do projektu ustawy budżetowej i Wieloletniego Planu Finansowego Państwa (WPFP) w zakresie Uniwersytetu Morskiego w Gdyni i Akademii Morskiej w Szczecinie, jednostek podległych w tym: opracowuje podział limitów wydatków, weryfikuje zgłoszenia dysponentów do projektu ustawy budżetowej oraz WPFP w zakresie programów, przygotowuje formularze i przekazuje je do właściwej komórki organizacyjnej/ ministra właściwego ds. finansów publicznych i/ lub innych organów, w tym w zakresie programów, opracowuje/ przekazuje informacji w zakresie projektu budżetu, dokonuje podziału wydatków wg klasyfikacji zadaniowej.
  • Udziela dotacji w zakresie uczelni morskich w tym: koordynuje realizację umów dotacyjnych, kontroluje i monitoruje projekty dotacyjne, weryfikuje i opiniuje materiały, sprawuje opiekę merytoryczną nad projektami dotacyjnymi
  • Zarządza rezerwami celowymi/ subwencją ogólną przeznaczonymi na finansowanie wydatków w tym: weryfikuje/ opiniuje/ ewidencjonuje wnioski, sporządza/ weryfikuje sprawozdania i informacje z wykorzystania środków.
  • Sprawuje nadzór nad procesem kształcenia w zakresie Uniwersytetu Morskiego w Gdyni i Akademii Morskiej w Szczecinie.
  • Opracowuje/ uzgadnia/ monitoruje plan finansowy i pozostałe plany w zakresie Uniwersytetu Morskiego w Gdyni i Akademii Morskiej w Szczecinie, jednostek podległych.
  • Sprawuje nadzór nad organami/ jednostkami podległymi i nadzorowanymi/ fundacjami/ inspekcjami w zakresie jednostek podległych i nadzorowanych
  • Bierze udział w procesie uzgodnień projektów dokumentów rządowych, w tym projektów aktów normatywnych, przekazywanych Ministrowi przez pozostałych członków Rady Ministrów oraz kierowników naczelnych i centralnych urzędów administracji rządowej w obszarze dokumentów dotyczących szkolnictwa wyższego
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w pracy w obszarze finansów lub szkolnictwa wyższego
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych.
  • Znajomość przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz ustawy Prawo oświatowe i Karty Nauczyciela
  • Znajomość procesu legislacyjnego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office: Word, Excel
  • Umiejętność myślenia analitycznego
  • Umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów
  • Skuteczna komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • dogodną lokalizację
  • elastyczny czas pracy - rozpoczynanie pracy w godz. 7.00 - 10.00
  • pracę zdalną
  • owocowe wtorki
  • dodatkowe wynagrodzenie tzw. „trzynastka”, dodatek za wysługę lat, bogaty pakiet szkoleń, refundację nauki języka i studiów podyplomowych
  • pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku i kart sportowych,
  • pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
  • możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie pakietu medycznego, polisy na życie i zniżkowej legitymacji PKP
  • wsparcie dla rodziców: pokój rodzica z dzieckiem
  • udogodnienia dla rowerzystów - stojaki na rowery na terenie ministerstwa, prysznic
  • preferencyjne ceny posiłków w kantynie znajdującej się na terenie ministerstwa
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
• wejście do budynku „A” i „D” przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością,
• węzeł sanitarny, szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne, platformy podjazdowe na schodach oraz windy przystosowane
do potrzeb osób z niepełnosprawnością,
• mogą pojawić się trudności lub możliwa pomoc osób trzecich dla osób z niepełnosprawnością narządu ruchu

Inne warunki, dotyczące charakteru stanowiska pracy:
• praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner
• krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
• częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz

Dodatkowe informacje

Informacja o metodach naboru:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert
• możliwość przeprowadzenia testu wiedzy merytorycznej
• rozmowa kwalifikacyjna (możliwość przeprowadzenia rozmowy przez MS Teams lub inny darmowy komunikator możliwy do zainstalowania na telefonie)
Prosimy o przesłanie tylko tych dokumentów, których wymagamy lub zalecamy.
Ministerstwo zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z kandydatami, których oferty spełniają wymagania formalne.
Po zakończeniu naboru oferty złożone przez kandydatów/kandydatki, którzy nie zostali zatrudnieni oraz sprawdziany
wiedzy i umiejętności przeprowadzone w ramach naboru, zostaną komisyjnie zniszczone.
Wzór wymaganych oświadczeń jest dostępny na stronie internetowej:
• https://www.gov.pl/web/infrastruktura/nabor-w-sluzbie-cywilnej-z-wylaczeniem-stanowisk-wyzszych
Osoby zakwalifikowane będą informowane telefonicznie lub e-mailem o terminie kolejnego etapu postępowania
rekrutacyjnego.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego – np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk, zakresów czynności lub kopie innych zaświadczeń (należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowego)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (nadmiarowych, nie związanych z wymaganiami i dokumentami określonymi w ogłoszeniu) przekazanych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 10 lipca 2021

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 80478"
na adres:
Ministerstwo Infrastruktury
ul. Chałubińskiego 4/6; 00-928 Warszawa

Dokumenty, z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym „Oferta pracy DEM-127/21”, należy przesłać lub
złożyć w siedzibie MI w Kancelarii Głównej w godzinach 9:30 – 16:00
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 630 16 91 lub 22 630 18 24
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 10.07.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia2016 r. w
    sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnego przepływu takich
    danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochroniedanych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.
    1), informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Infrastruktury z siedzibą w Warszawie, przy
    ul.Chałubińskiego 4/6, zwany dalej „Administratorem danych”; 2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celurealizacji
    naboru kandydatów do korpusu służby cywilnej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o służbiecywilnej; 3) podstawą
    przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. osłużbie cywilnej, Kodeks pracy oraz
    udzielona przez Panią/Pana zgoda w zakresie w jakim zostały przezPanią/Pana podane dane dodatkowe (nadmiarowe)
    niewymagane przez wskazane akty prawne; 4) administratordanych przewiduje możliwość powierzenia przetwarzania
    danych innym podmiotom świadczącym na rzeczAdministratora danych usługi z zakresu IT; 5) zgodnie z art. 29 ww. ustawy
    o służbie cywilnej imiona i nazwiskakandydatów, którzy spełniają wymagania formalne, oraz wynik naboru stanowią
    informację publiczną w zakresieobjętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze; 6) podanie danych osobowych
    jest dobrowolne, aleniepodanie danych, które są wymagane przepisami ww. ustaw, lub brak zgody na przetwarzanie danych
    podanychdodatkowo, będzie skutkowało odrzuceniem oferty kandydata; 7) posiada Pani/Pan prawo do: • żądania dostępudo
    treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, • wniesienia skargi doorganu
    nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, • cofnięcia zgody i usunięcia danych wzakresie danych, które
    zostały podane dodatkowo (nadmiarowo) i nie są wymagane przez wskazane akty prawne;8) Pani/Pana dane osobowe nie
    podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu; 9)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane
    przez okres 5 lat, zgodnie z regulacjami wewnętrznymi wydanymina podstawie art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o
    narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z2018 r. poz. 217, z późn. zm.) w zakresie: imię i nazwisko oraz miejsce
    zamieszkania (miasto). Pozostałe danebędą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru na
    stanowisko pracy w służbie cywilnej(z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość
    wyboru kolejnegowyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego
    stanowiska)10) dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Infrastruktury: Inspektor ochrony
    danych,Ministerstwo Infrastruktury, ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa, adres e-mail: inspektor.RODO@mi.gov.pl

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Infrastruktury w Warszawie

Udostępnił: Małgorzata Biernat

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 30.06.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×