Warszawa - panorama
Ministerstwo Klimatu i Środowiska w Warszawie
00-922 Warszawa ul. Wawelska 52/54
print as PDF
Ogłoszenie nr 78067 / 12.05.2021
Dołącz do nas jako:

główny specjalista

Do spraw: geologii inżynierskiej w Wydziale Hydrogeologii, Geologii Inżynierskiej i Geotermii w Departamencie Geologii i Koncesji Geologicznych
#administracja publiczna #środowisko
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up ŚRODOWISKO W DOBRYM KLIMACIE quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi postępowania administracyjne z zakresu geologii inżynierskiej, w szczególności w przedmiocie zatwierdzenia projektów robót geologicznych i dokumentacji geologiczno – inżynierskich
  • Organizuje pracę Komisji Dokumentacji Geologiczno – Inżynierskich (KDGI) oraz przygotowuje opinie z posiedzeń Komisji dotyczące zatwierdzenia projektów robót geologicznych i dokumentacji geologicznoinżynierskich oraz opiniowania innych opracowań
  • Opiniuje projekty aktów prawnych i innych dokumentów z zakresu będącego we właściwości Wydziału, w szczególności dotyczących morskich farm wiatrowych oraz urządzeń i obiektów wchodzących w skład zespołu urządzeń służących do wyprowadzenia z nich mocy oraz inicjuje i przygotowuje projekty aktów prawnych
  • Inicjuje i opiniuje merytorycznie zadania państwowej służby geologicznej w zakresie właściwości Wydziału, w tym opiniuje plan prac państwowej służby geologicznej
  • Udziela informacji i konsultacji organom administracji geologicznej, podmiotom gospodarczym krajowym i zagranicznym, interesantom, w zakresie interpretacji przepisów ustawy Prawo geologiczne i górnicze oraz aktów wykonawczych do tej ustawy w zakresie właściwości Wydziału
  • Prowadzi postępowania w drugiej instancji w odniesieniu do decyzji marszałków województw i ministra w zakresie geologii inżynierskiej, w tym przygotowuje projekty rozstrzygnięć
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe w zakresie geologii ze specjalizacją geologia inżynierska
  • doświadczenie zawodowe: powyżej 4 lat w jednostkach sektora finansów publicznych albo 1,5 roku w obszarze geologii inżynierskiej albo badań geologicznych w obszarach morskich Rzeczypospolitej Polskiej
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • znajomość przepisów: K.p.a; ustawy Prawo geologiczne i górnicze; ustawy o promowaniu wytwarzania energii elektrycznej w morskich farmach wiatrowych; Prawo budowlane w zakresie postępowania poprzedzającego rozpoczęcie robót budowlanych, w tym ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych; ustawy o obszarach morskich Rzeczypospolitej Polskiej
  • komunikacja
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • myślenie analityczne
  • współpraca
  • podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Uprawnienia geologiczne kat. VI lub VII
Co oferujemy
  • umowa o pracę
  • ruchomy czas pracy
  • praca zdalna (w zależności od charakteru pracy) 
  • dodatek stażowy od 5% do 20%
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
  • dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • indywidualny program rozwoju zawodowego (m.in. szkolenia, dofinansowanie do nauki języka obcego i studiów podyplomowych)
  • możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach ubezpieczenia na życie oraz pakietu medycznego
  • zniżki na bilety do wybranych warszawskich teatrów
  • karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • bufet w siedzibie urzędu
  • miejsce do odświeżenia się
  • pomieszczenie i stojaki na rowery na terenie urzędu
  • dogodna lokalizacja
  • możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
  • możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • praca zgodnie z systemem ekozarządzania i audytu (EMAS)
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Umożliwiamy osobom ze szczególnymi potrzebami korzystanie z własnych urządzeń i rozwiązań wspomagających pracę (np. pomoc asystenta lub trenera pracy).
  • Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np.większa czcionka w materiałach drukowanych).
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:

  • krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
  • zagrożenie korupcją
  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • praca na I piętrze budynku, budynek i pomieszczenia urzędu dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (podjazd do budynku, toalety, windy oraz drzwi o odpowiedniej szerokości)
  • praca przy komputerze – możliwość zapewnienia specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym oraz osobom z uszkodzonym słuchem
  • w trakcie reprezentowania urzędu oraz podczas wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Prosimy o podanie w aplikacji adresu e-mail oraz numeru telefonu w celu zapewnienia sprawnej komunikacji w procesie naboru.
  • Jako członek Koalicji na Rzecz Przyjaznej Rekrutacji promujemy dobre praktyki w rekrutacji oraz tworzymy standardy w tym zakresie. Ważna jest dla nas dbałość o relacje z kandydatami i ich doświadczenia w procesie rekrutacji (Candidate Experience).
  • Osoby zainteresowane otrzymywaniem informacji na e-maila o aktualnie prowadzonych naborach do Ministerstwa Klimatu i Środowiska zapraszamy do zapisania się do newslettera: https://ankiety.mos.gov.pl/762824/lang-pl
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • weryfikacja dokumentów pod względem formalnym
  • rozmowa kwalifikacyjna

Możemy przeprowadzić dodatkowe etapy naboru z użyciem następujących metod i technik:

  • analiza dokumentów
  • sprawdzian wiedzy
  • sprawdzian znajomości języka obcego
  • sprawdzian umiejętności
  • wywiad behawioralny
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii dokumentów potwierdzających posiadanie wykształcenia wyższego zgodnie z ustawą Prawo o szkolnictwie wyższym oraz tłumaczenia przysięgłego dyplomu
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy powinny zawierać informacje jednoznacznie potwierdzające pełen wymagany okres zatrudnienia, obszar i rodzaj wykonywanych zadań, np. świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje lub oświadczenie o spełnianiu tego wymogu
  • W przypadku dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe sporządzonych w języku obcym prosimy o załączenie tłumaczenia na język polski
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień geologicznych kat. VI lub VII
calendar icon

Aplikuj

do 26 maja 2021

na adres:
Ministerstwo Klimatu i Środowiska
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Wawelska 52/54
00-922 Warszawa
w zamkniętej kopercie oznaczonej numerem referencyjnym: DGKgłsp55/2021
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(022) 369 16 12 lub (22) 369 24 26
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 26.05.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Administrator

    Administratorem Twoich danych osobowych jest Minister Klimatu i Środowiska, ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Dyrektor Generalny Ministerstwa Klimatu i Środowiska.

    Inspektor ochrony danych                                               

    Możesz się kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem e-mail: inspektor.ochrony.danych@mos.gov.pl.

    Wymóg podania danych

    Podanie danych osobowych w zakresie określonym przepisami prawa [1] (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, dane kontaktowe wskazane przez osobę ubiegającą się zatrudnienie, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania dla członków korpusu służby cywilnej [2]) jest dobrowolne, jednak konieczne do wzięcia udziału w naborze.

    Podanie danych osobowych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa jest dobrowolne, jednak nieobowiązkowe. Przesłanie takich danych będziemy traktować jako wyrażenie zgody na ich przetwarzanie.

    Cel i podstawy przetwarzania

    Dane osobowe w zakresie określonym przepisami prawa będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru [3], natomiast inne dane osobowe na podstawie zgody [4], która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

    Okres przechowywania danych

    Twoje dane osobowe będziemy przechowywać:

    • przez okres realizacji naboru,
    • przez 3 miesiące od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru lub od dnia publikacji wyniku w przypadku, gdy nie został nawiązany stosunek pracy (dotyczy dokumentów aplikacyjnych),
    • przez 5 lat od zatwierdzenia protokołu z naboru (dotyczy dokumentacji z naboru).

    Odbiorcy danych

    Odbiorcami Twoich danych osobowych będą firmy świadczące usługi informatyczne oraz podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.

    Prawa osób, których dane dotyczą

    Masz prawo do:

    • dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii,
    • sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
    • ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
    • usunięcia swoich danych osobowych,
    • wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).


    [1] Art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz §1 Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej
    [2] Art. 4 i art. 5 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej
    [3] Art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
    [4] Art. 6 ust. 1 lit a RODO i art. 9 ust. 2 lit. a  RODO

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Klimatu i Środowiska w Warszawie

Udostępnił: Ewelina Róźyło-Błońska

Komórka organizacyjna: Wydział Naboru i Promocji Pracodawcy/Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 12.05.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×