Warszawa - panorama
Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii w Warszawie
00-507 Warszawa Plac Trzech Krzyży 3/5
print as PDF
Ogłoszenie nr 76833 / 12.04.2021
Dołącz do nas jako:

główny specjalista

w Wydziale Należności Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych i Przedsiębiorczości w Departamencie Funduszy
#administracja publiczna #praca
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up „Pracujemy nad spójnym rozwojem społeczno-gospodarczym Polski. Odpowiadamy za działy adm. rządowej: budownictwo, planowanie i zagosp. przestrzenne, mieszkalnictwo, gospodarka, turystyka oraz praca." quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • udziela ulg w spłacie należności cywilnoprawnych / publicznoprawnych w zakresie wpływających do Ministerstwa wniosków marszałków województw w sprawie określenia warunków zwrotu należności Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, odstąpienia od dochodzenia zwrotu należności FGŚ lub umorzenia należności FGŚP,
  • organizuje i zarządza systemem wsparcia dla przedsiębiorców w zakresie pomocy publicznej lub pomocy de minimis na podstawie wniosków, o których mowa w ustawie o ochronie roszczeń pracowniczych w razie niewypłacalności pracodawcy,
  • prowadzi ewidencję wniosków i rozstrzygnięć w zakresie określenia warunków zwrotu należności FGŚP, odstąpienia od dochodzenia zwrotu należności FGŚP lub umorzenia należności FGŚP,
  • prowadzi obsługę w zakresie obowiązków sprawozdawczych i informacyjnych dotyczących udzielonej przedsiębiorcom pomocy publicznej lub pomocy de minimis,
  • udziela informacji na wnioski i zapytania (w tym o udostępnienie informacji publicznych), dotyczące zagadnień związanych ze zwrotem należności FGŚP.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata w obszarze związanym z rozliczaniem, umarzaniem, odraczaniem lub rozkładaniem na raty spłat należności lub w obszarze związanym z ochroną roszczeń pracowniczych lub w obszarze związanym z udzielaniem pomocy publicznej lub pomocy de minimis
  • znajomość ustawy o ochronie roszczeń pracowniczych w razie niewypłacalności pracodawcy i aktów wykonawczych,
  • znajomość ustawy o finansach publicznych,
  • wiedza z zakresu pomocy publicznej i pomocy de minimis,
  • myślenie analityczne,
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność,
  • umiejętność obsługi komputera: MS Office.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • elastyczny czas pracy – możliwość rozpoczęcia pracy w godz. 7.00-9.00,
  • częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna),
  • gwarantowany program rozwoju zawodowego (m.in. szkolenia, dofinansowanie do nauki języków obcych  i studiów podyplomowych),
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • atrakcyjny pakiet socjalny: bezzwrotna pomoc finansowa dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku dla dzieci,  dofinansowanie wypoczynku tzw. grusza, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, dopłata do biletów na imprezy kulturalne oraz zajęcia sportowe, dofinansowanie zajęć sportowych – FitProfit oraz możliwość korzystania z systemu kafeteryjnego My Benefit,
  • stojaki na rowery na terenie urzędu,
  • stołówka pracownicza,
  • praca w centrum Warszawy (w pobliżu znajduje się: stacja metra, stacja Veturilo, stacja PKP),
  • możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie.
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 29 kwietnia 2021

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii
Biuro Dyrektora Generalnego
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
z dopiskiem w liście motywacyjnym oraz w tytule maila: DF_47

Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15
Aplikacje można składać przez ePUAP lub wysłać na adres mailowy: rekrutacja@mrpit.gov.pl
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
w zakresie merytorycznym (22) 461 61 91, w zakresie procesu rekrutacyjnego (22) 411 91 66
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 29.04.2021
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii w Warszawie

Udostępnił: Anna Łacińska

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 12.04.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×