główny specjalista
Do spraw: planowania finansowego i realizacji budżetu dla sieci archiwalnej Departament Rozwoju Archiwówz niepełnosprawnościami
ul. Rakowiecka 2D
2021 r.
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie lub zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie gospodarki finansowej, planowania i sprawozdawczości w jednostce sektora finansów publicznych
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie lub zaświadczenie o przeszkoleniu w kontroli zarządczej
- oświadczenie lub zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie analizy ryzyk
- oświadczenie lub zaświadczenie o znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1)
Aplikuj
do 8 kwietnia 2021
ul. Rakowiecka 2D
02-517 Warszawa
- Dokumenty należy złożyć do: 08.04.2021
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze