Biuro - zdjęcie 2
Główny Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Warszawie
00-828 Warszawa al. Jana Pawła II 11
print as PDF
Ogłoszenie nr 75338 / 04.03.2021
Dołącz do nas jako:

główny specjalista

Do spraw: obiegu dokumentacji Biuro Dyrektora Generalnego
#archiwa/archiwistyka #działalność inspekcyjna #komunikacja elektroniczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Nadzoruje obieg dokumentacji w GIORiN.
  • Nadzoruje teleinformatyczny systemu EZD w GIORiN.
  • Archiwizuje dokumentację papierową i elektroniczną.
  • Nadzoruje porządkowanie dokumentów wytworzonych w komórkach organizacyjnych.
  • Przejmuje od pracowników uporządkowaną dokumentację do archiwum zakładowego.
  • Gromadzi, ewidencjonuje, przechowuje i brakuje dokumentację archiwalną.
  • Wspiera pracę kancelarii GIORiN.
  • Zarządza magazynem.
  • Nadzóruje zaopatrzenie w materiały biurowe i przemysłowe.
  • Wspiera czynności administracyjno-organizacyjne z obszaru kadr.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe : doświadczenie zawodowe w obszarze prowadzenia archiwum.
  • Certyfikat o ukończeniu kursu kancelaryjno-archiwalnego II stopnia.
  • Certyfikat o ukończeniu kursu/warsztatów system EZD jako system wspomagający lub podstawowy.
  • Biegła obsługa EZD.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Biegła obsługa MS Office.
  • Znajomość zagadnień związanych z pracą w korpusie służby cywilnej oraz na stanowiskach urzędniczych.
  • Zdolności organizacyjne.
  • Znajomość funkcjonowania administracji publicznej.
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

praca biurowa przy użyciu komputera, drukarki, skanera; praca pod presją czasu;budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo(praca na 7-8. piętrze – winda, oraz -1 – winda; drzwi na klatkę schodową wyposażone są w samozamykacze); narzędzia i materiały pracy - komputer, skaner, drukarka; praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie;

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • Selekcję ofert pod kątem spełniania wymagań formalnych.
  • Sprawdzian wiedzy w przypadku złożenia więcej niż pięciu zweryfikowanych pozytywnie pod wzgklędem formalnych ofert.
  • Rozmowę kwalifikacyjną.
  • Ustalenie wyniku końcowego pracy komisji oraz wyłonienie albo niewyłonienia kandydatów.

 

 

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje i umiejętności,
  • Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie ww. dziedzinie.
  • Certyfikat o ukończeniu kursu kancelaryjno-archiwalnego II stopnia
  • Certyfikat o ukończeniu kursu/warsztatów system EZD jak system wspomagający lub podstawowy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 14 marca 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 75338"
na adres:
Główny Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa, Al. Jana Pawła II nr 11 00-828 Warszawa.
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „oferta na stanowisko główny specjalista ds. obiegu dokumentacji”.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 652 92 90
  • Dokumenty należy złożyć do: 14.03.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Na podstawie art.13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólnego rozporządzenia o ochronie  danych), (dalej: RODO), Główny Inspektor Ochrony Roślin i Nasiennictwa informuje, że:

    1)Administratorem danych osobowych pozyskiwanych w ramach zadań realizowanych przez Główny Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa jest Główny Inspektor Ochrony Roślin i Nasiennictwa (adres siedziby: al. Jana Pawła II 11, 00-828 Warszawa, kontakt e mail: gi@piorin.gov.pl, tel. 22 652 92 90, 22 652 92 91);

    2)Celem przetwarzania danych osobowych jest zapewnienie sprawnego oraz prawidłowego przebiegu postępowania rekrutacyjnego organizowanego przez  Główny Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej;

    3)Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Niepodanie danych uniemożliwi udział w postępowaniu rekrutacyjnym;

    4)Główny Inspektor Ochrony Roślin i Nasiennictwa nie posiada uprawnień do wydawania decyzji, o której mowa w art. 22 ust. 1 RODO, co oznacza, że żadne rozstrzygnięcia dotyczące Państwa nie będą zapadać automatycznie oraz nie będą tworzone Państwa profile;

    5)Dane osobowe będą przetwarzane  w trakcie trwania naboru. Po upływie 1 miesiąca od dnia opublikowania wyniku naboru podlegają komisyjnemu zniszczeniu;

    6)Imię i nazwisko wybranego kandydata oraz jego  miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego zostaną umieszczone na powszechnie dostępnych stronach Biuletynu Informacji Publicznej Głównego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa oraz Kancelarii Prezesa Rady Ministrów;

    7)Każdy, którego dane osobowe są przetwarzane, ma prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania oraz do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, cofnięcie zgody pozostanie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

    8)W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych przetwarzanych w Głównym Inspektoracie Ochrony Roślin i Nasiennictwa możliwy jest kontakt pod adresem mailowym: iod.giorin@dpag.pl ;

    9)Każdy, którego dane osobowe są przetwarzane w Głównym Inspektoracie Ochrony Roślin i Nasiennictwa ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony danych Osobowych.

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Główny Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Warszawie

Udostępnił: Agnieszka Szymańska

Komórka organizacyjna: BDG

Wprowadzono: 04.03.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×