Biuro - zdjęcie 2
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
00-463 Warszawa Podchorążych 38
print as PDF
Ogłoszenie nr 73533 / 23.01.2021
Dołącz do nas jako:

główny specjalista

w Biurze Kontroli, Skarg i Wniosków
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi kontrole zarządzane przez Komendanta Głównego PSP, kieruje zespołami kontrolerów oraz sporządza dokumentację z działalności kontrolnej wg. obowiązujących wymagań.
  • Uczestniczy w monitorowaniu realizacji zaleceń i wniosków pokontrolnych
  • Opracowuje plany, analizy, informacje, zawiadomienia i okresowe sprawozdania dotyczące działalności wydziału
  • Udziela wsparcia i fachowej pomocy organom i jednostkom organizacyjnym Państwowej Straży Pożarnej
  • Wykonuje inne czynności dotyczące pracy zgodne z przepisami prawa i ustalonymi w regulaminie organizacyjnym pracy w zakresie zleconym przez przełożonych
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 4 lata w administracji publicznej, w tym 2 lata w działalności kontrolnej
  • Znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej
  • Znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej i Kodeksu postępowania administracyjnego
  • Znajomość ustawy o ochronie przeciwpożarowej
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Umiejętność interpretacji przepisów prawa i redagowania tekstów
  • Kompetencje miękkie – odpowiedzialność, komunikatywność, samodzielność, inicjatywa, umiejętność analitycznego myślenia, pracy w zespole oraz koncentracji w tzw. szumie informacyjnym, odporność na stres i nie uleganie emocjom
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe podyplomowe w zakresie prawa, administracji, finansów/rachunkowości i ekonomii
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w kierowaniu zespołem
  • Znajomość przepisów z zakresu ochrony ppoż. i pragmatyki służbowej Państwowej Straży Pożarnej
  • Posiadanie prawa jazdy kat. B
Co oferujemy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20 % wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy 

Dodatkowe wynagrodzenie roczne

Dodatki zadaniowe

Nagrody jubileuszowe

Możliwość podnoszenia kwalifikacji, udział w szkoleniach i konferencjach

Wsparcie na etapie wdrożenia do pracy

Stabilną i ciekawą pracę

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Miejsce pracy znajduje się przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie na terenie kompleksu administracyjno-koszarowego.

Urząd usytuowany w dwóch budynkach. Jeden z nich dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, drugi zawiera bariery architektoniczne: brak podjazdu, ruchomej platformy do transportu wózka, windy, pomieszczenia higieniczno - sanitarne nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Proponowana praca w budynku administracyjno-biurowym na pierwszym piętrze w przystosowanym obiekcie. Stanowisko pracy wyposażone w sprzęt komputerowy i telefon. Praca administracyjno-biurowa w systemie codziennym, powyżej 4 godzin dziennie przy komputerze. Konieczność przemieszczania się pomiędzy budynkami.

Praca związana jest z czasowym przebywaniem poza stałym miejscem pracy i wymaga adaptacji do zmiennych warunków otoczenia. Wyjazdy służbowe związane z kierowaniem pojazdami służbowymi. Praca często poza ustalonymi godzinami pracy.

 

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych określonych
w ogłoszeniu.

Test wiedzy (powyżej 10 kandydatek/kandydatów).

Rozmowa kwalifikacyjna.

Pracę możesz rozpocząć od: 2021-03-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
calendar icon

Aplikuj

do 8 lutego 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 73533"
na adres:
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
Biuro Kadr i Organizacji
ul. Podchorążych 38
00-463 Warszawa

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
022 523-34-30
  • Dokumenty należy złożyć do: 08.02.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
    z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE RODO, informujemy, że:

    1) Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest: Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej (00-463 Warszawa, ul. Podchorążych 38, tel. 22 523 39 00,
    fax. 22 523 30 16, e-mail: sekretariat_kg@kgpsp.gov.pl).

    2) W Komendzie Głównej Państwowej Straży Pożarnej wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych (00-463 Warszawa, ul. Podchorążych 38, tel. 22 523 33 69, fax. 22 523 30 16, e-mail: iod@kgpsp.gov.pl.

    3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach: w związku z art. 221
    § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) oraz ustawy
    o służbie cywilnej w celu realizacji procesu rekrutacji; prowadzenia rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej.

    4) podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. b, lit. c i lit. e RODO.

    5) odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą te podmioty, którym administrator ma obowiązek przekazywania danych na gruncie obowiązujących przepisów prawa.

    6) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

    7) Pani/Pana dane osobowe zgromadzone w procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do 3 miesięcy od dnia zakończenia rekrutacji; w celu natomiast prowadzenia rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przez okres wynikający z wymogów archiwalnych określonych w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt dla jednostek Państwowej Straży Pożarnej.

    8) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu.

    9) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
    (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl ), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

    10) podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221. Kodeksu pracy i ustawy o służbie cywilnej jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym; w pozostałym zakresie wymogiem koniecznym dla realizacji celu prowadzenia rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej.

    11) przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie

Udostępnił: Izabela Tuszowska

Komórka organizacyjna: Biuro Kadr i Organizacji

Wprowadzono: 23.01.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×