Biuro - zdjęcie 3 - budynek i flaga UE
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej w Warszawie
00-926 Warszawa ul. Wspólna 2/4
print as PDF
Ogłoszenie nr 72692 / 29.12.2020
Dołącz do nas jako:

główny specjalista

w Wydziale Inwestycji, Eksploatacji i Zabezpieczenia w Biurze Administracyjnym
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up MFIPR - Miejsce, w którym tworzymy jutro. To TU codziennie dbamy o to, by Polska rozwijała się w sposób zrównoważony i odpowiedzialny. quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Odpowiada za sprawowanie nadzoru inwestorskiego z ramienia zamawiającego, w tym w szczególności: reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, sprawdzanie jakości wykonywanych robót, sprawdzanie i odbiór robót budowlanych kontrolowanie rozliczeń budowy
  • Planuje inwestycje i remonty
  • Czuwa nad procesem przygotowania i realizacji inwestycji, poprzez opracowywanie dokumentów niezbędnych do akceptacji programów inwestycji, analizowanie programów inwestycji, przygotowywanie opinii, stanowisk i informacji o realizowanych działaniach inwestycyjnych, monitorowanie postępu realizacji inwestycji oraz identyfikowanie ryzyk i problemów oraz przygotowywanie rekomendacji działań zapobiegawczych i naprawczych, weryfikowanie i uzgadnianie rozliczeń
  • Odpowiada za realizację inwestycji i remontów - występuje o pozwolenia, opinie, zgody administracyjne lub techniczne, zleca podmiotom zewnętrznym lub opracowuje we własnym zakresie dokumentację techniczną, programy funkcjonalno-użytkowych, dokumentację kosztorysową, organizuje remonty realizowane przez podmioty zewnętrzne i monitoruje sposób realizacji prac remontowych i inwestycyjnych oraz uczestniczy w odbiorach prac remontowych i inwestycyjnych a także monitoruje stan techniczny zrealizowanych inwestycji i remontów.
  • Wspiera kierowników projektów lub osoby odpowiedzialne za realizację kluczowych umów, w tym identyfikuje problemy i ryzyka w projekcie oraz proponuje działania korygujące, bierze udział w przygotowaniu niezbędnej dokumentacji projektowej i przetargowej, przygotowuje wkłady do sprawozdań z realizacji projektu, opracowuje projekty umów a także uczestniczy w postępowaniach przetargowych jako członek komisji przetargowych
  • Czuwa nad kompletowaniem i przechowywaniem dokumentacji powykonawczej przeprowadzanych inwestycji i remontów.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie lub równoważne
  • Doświadczenie zawodowe w zakresie pełnienie roli inspektora nadzoru inwestorskiego
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" lub zgoda na przeprowadzenie takiego postępowania
  • Uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej
  • Znajomość ustawy prawo budowlane
  • Znajomość zagadnień z zakresu ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów oraz procedur przeprowadzania ewakuacji
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe w zakresie nadzorowania inwestycji realizowanych ze środków publicznych
  • Uprawnienia budowlane w specjalności sanitarnej
  • Uprawnienia budowlane w specjalności elektrycznej
  • Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość języka angielskiego poziom B2
Co oferujemy
  • Finanse i rozwój zawodowy: dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy, trzynaste wynagrodzenie, bogaty pakiet szkoleń, refundacje nauki języka i studiów podyplomowych
  • Elastyczne formy zatrudnienia i świadczenia pracy: telepraca, praca zdalna, możliwość rozpoczynania i kończenia pracy w przedziale czasowym między 7.00 a 9.00, możliwość obniżenia pracownikom wymiaru czasu pracy w trudnym dla nich okresie albo możliwość wcześniejszych wyjść z pracy w celu załatwienia sprawy osobistej połączone z późniejszym odpracowaniem, pokój do pracy dla rodzica z dzieckiem, możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
  • Sport i rekreacja i zdrowie: Platforma Benefit, możliwość dofinansowania kart sportowych lub zajęć sportowo-rekreacyjnych, miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu
    pracy i sanitariaty, pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu, dofinansowanie do wypoczynku pracowników i dzieci pracowników, możliwość zakupu dodatkowego ubezpieczenia medycznego
Dostępność
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • Obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe
  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
  • Nietypowe godziny pracy w tym dyżury
  • Praca na wysokości powyżej 3 metrów
  • Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz
  • Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie ministerstwa https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/informacja-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

Dodatkowe informacje nt. zadań można uzyskać dzwoniąc pod nr tel.: (22) 2737275, zaś w zakresie przebiegu procesu rekrutacyjnego pod nr tel.: (22) 273 88 59


Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.
Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań formalnych jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • Weryfikacja formalna ofert (czy dokumenty wpłynęły w terminie, czy załączono dyplom potwierdzający wymagane wykształcenie, czy wskazano wymagany poziom znajomości języka, czy z dokumentów wynika długość i rodzaj wymaganego doświadczenia)
  • Sprawdzian wiedzy/umiejętności/rozmowa kwalifikacyjna (jeśli jest wielu kandydatów np. 10 i/lub jest wiele wymagań wiedzowych etapem selekcyjnym jest test wiedzy/próbka pracy)
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Dokumenty należy przygotować w języku polskim. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski.
  • Najpóźniej w dniu rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci przekazują/uzupełniają u rekrutera wszystkie wymagane prawem oświadczenia, w tym własnoręcznie podpisane: oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Aktualny wzór oświadczeń jest dostępny pod adresem: https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/jak-do-nas-aplikowac
  • W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii pisemnej informacji o zagranicznym dyplomie wydanej przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" lub zgoda na przeprowadzenie takiego postępowania.
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych o których mowa w ogłoszeniu
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 18 stycznia 2021

na adres:
Prosimy o przysyłanie aplikacji online. To szybszy, prostszy i
tańszy sposób komunikacji z nami.

Dopuszczamy również tradycyjną/papierową formę składania aplikacji.
Dokumenty można wówczas przynieść lub wysłać na adres:

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi
ul. Wspólna 2/4
00-926 Warszawa
z dopiskiem na aplikacji: 109 BA
Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15

Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 18.01.2021
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Administratorem Państwa danych osobowych jest Minister Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej. Minister zbiera i przetwarza Państwa dane osobowe w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w celu udziału w kolejnych naborach, w celach archiwizacyjnych oraz w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

    Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit a, c i f oraz art. 9 ust. 2 lit b RODO. Pełna informacja dotycząca zasad przetwarzania Państwa danych osobowych w tym przysługujących Państwu uprawnień dostępna jest na stronie internetowej Ministerstwa (a bezpośrednio pod adresem): https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/jak-do-nas-aplikowac 

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej w Warszawie

Udostępnił: Beata Bryłka

Komórka organizacyjna: Zespół Rekrutacji/Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi

Wprowadzono: 29.12.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×