Biuro - zdjęcie 3 - budynek i flaga UE
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
00-583 Warszawa Al. Ujazdowskie 1/3
print as PDF
Ogłoszenie nr 72387 / 17.12.2020
Dołącz do nas jako:

główny specjalista

Do spraw: EU ETS oraz międzynarodowych rynków CO2 w Wydziale Polityki Klimatycznej w Departamencie Ekonomicznym Unii Europejskiej
#administracja publiczna #członkostwo w UE #gospodarka #klimat #sprawy zagraniczne
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • przygotowuje propozycje decyzji, w obszarze właściwym dla stanowiska, mających wpływ na kształtowanie polityki europejskiej RP (a także w obszarze stosunków dwu-i wielostronnych UE);
  • uczestniczy w negocjacjach z przedstawicielami państw członkowskich i instytucji UE, w tym w pracach grup roboczych Rady UE oraz grupach międzyresortowych, samodzielnie podejmuje decyzje o najlepszym sposobie osiągnięcia celu, przygotowuje instrukcje dla przedstawiciela RP, opiniuje, zgłasza uwagi, uczestniczy w spotkaniach bilateralnych i multilateralnych;
  • wykonuje złożone analizy samodzielnie tworząc nowe rozwiązania, wymagające posiadania pełnej wiedzy z zakresu właściwego dla stanowiska oraz bardzo dobrej znajomości dziedzin pokrewnych;
  • koordynuje i prowadzi prace koordynacyjne z resortami, urzędami centralnymi, innymi instytucjami i partnerami społeczno-gospodarczymi w celu wypracowania projektu stanowiska RP i mandatu negocjacyjnego (czasowa koordynacja pracowników Departamentu i spoza Departamentu);
  • opiniuje co do zgodności z polityką europejską Rządu oraz przygotowuje propozycje rozwiązań problemów oraz rozstrzygnięć, decyzji i ustaleń w odniesieniu do rządowych projektów aktów prawnych i dokumentów pozalegislacyjnych przedkładanych pod obrady RM, KSE, KRM i KRMI, a także przygotowuje materiały i wystąpienia na posiedzenia Komitetu do Spraw Europejskich.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie z prawa lub ekonomii, lub politologii lub stosunków międzynarodowych lub integracji europejskiej lub ochrony środowiska, lub ochrony klimatu, lub energii
  • Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze problematyki integracji europejskiej lub problematyki ekonomicznej, lub klimatycznej, lub energetycznej, lub w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „Poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1
  • Posiadanie podstawowej wiedzy z zakresu: integracji europejskiej, ze szczególnym uwzględnieniem problematyki klimatycznej, lub energetycznej lub procesu decyzyjnego UE, znajomość zagadnień dotyczących funkcjonowania administracji państwowej oraz instytucji unijnych oraz podstaw ekonomii
  • Posiadanie umiejętności: analizowania, wnioskowania i konstruowania samodzielnych ocen, opracowywania strategii negocjacyjnej, umiejętność przekazywania informacji na piśmie w jasnej i zwięzłej formie
  • Posiadanie kompetencji miękkich: negocjowanie, kreatywność, komunikacja, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, myślenie analityczne, współpraca
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Studia podyplomowe z zakresu prawa lub ekonomii, lub stosunków międzynarodowych, lub integracji europejskiej, lub energii, lub ochrony klimatu
  • Szkolenia z zakresu ochrony klimatu
  • Znajomość języka francuskiego lub niemieckiego na poziomie B2
  • Posiadanie kompetencji miękkich: wystąpienia publiczne
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Pokój dla rodzica z dzieckiem
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny, oraz
  • ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Dofinansowanie do żłobka/przedszkola/klubiku dziecięcego
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Stołówkę pracowniczą
  • Możliwość udziału w wycieczkach krajoznawczych
  • Możliwość angażowania się w organizowane akcje wolontariackie
  • Dobrą lokalizację
  • Miłą atmosferę pracy
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Pracownik wykonuje czynności o charakterze:

  • statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
  • dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.

Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.

Na stanowisku występują: krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz, dyspozycyjność.

Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie. Pracownik będzie wykonywał pracę w sąsiednim budynku mieszczącym się przy Al. J. Ch. Szucha 21. Budynek siedmiokondygnacyjny z garażami w podziemiach. Wejście do budynku nie jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących. Są tu drzwi obrotowe, które można złożyć, po wcześniejszym zgłoszeniu. Osoba ze szczególnymi potrzebami, która planuje odwiedzić ten budynek powinna zgłosić przed umówioną wizytą, że potrzebuje asysty przy wejściu. Dwie windy są dostosowane do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami. Ogólnodostępne miejsce parkingowe dla osoby z niepełnosprawnością ruchową znajduje się na Al. Szucha 16, po drugiej strony ulicy, w niedalekiej odległości od budynku. Na parterze budynku jest toaleta dostosowana do osób z niepełnosprawnością ruchową.

Pracownicy Kancelarii wykonują pracę na II, III, IV i V piętrze budynku.

Dodatkowe informacje
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • weryfikacja formalna dokumentów,
  • test wiedzy,
  • zadanie praktyczne,
  • rozmowa kwalifikacyjna.
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie świadectw pracy lub zaświadczeń lub referencji lub zakresów obowiązków lub opisów stanowiska pracy lub innych dokumentów, które potwierdzają wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (rodzaj i długość)
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "Poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie C1 – zgodnie z wykazem zawartym w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postepowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej – Rodzaje dokumentów potwierdzających znajomość języka obcego , Dz. U. Nr 218 poz. 1695
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających ukończenie studiów podyplomowych z zakresu prawa lub ekonomii, lub stosunków międzynarodowych, lub integracji europejskiej, lub energii, lub ochrony klimatu
  • Kopia dokumentów potwierdzających ukończenie szkoleń z zakresu obszaru ochrony klimatu
  • Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka francuskiego lub niemieckiego na poziomie B2 – zgodnie z wykazem zawartym w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postepowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej – Rodzaje dokumentów potwierdzających znajomość języka obcego, Dz. U. Nr 218 poz. 1695
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
calendar icon

Aplikuj

do 11 stycznia 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego
Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 W-wa z dopiskiem: BIP:72387, BKRZ.ZRZK.7100. 19.3.34.2020 pok. 234.
Dokumenty można składać osobiście – Dziennik Podawczy, al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15).
Polecamy aplikowanie przez ePUAP lub na adres rekrutacja@kprm.gov.pl.
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(22) 694 65 95 (komórka ds. kadr), (22) 523 72 75 (Departament Ekonomiczny Unii Europejskiej)
  • Dokumenty należy złożyć do: 11.01.2021
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego:
    • Kontakt do inspektora ochrony danych:
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych:
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Udostępnił: Katarzyna Szynkarewicz

Komórka organizacyjna: Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego

Wprowadzono: 17.12.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×