Biuro - zdjęcie 2
Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii w Warszawie
00-507 Warszawa Plac Trzech Krzyży 3/5
print as PDF
Ogłoszenie nr 72004 / 08.12.2020
Dołącz do nas jako:

główny specjalista

Do spraw: prawnych w Wydziale Efektywności i Transformacji Energetycznej w Departamencie Gospodarki Niskoemisyjnej
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up „Pracujemy nad spójnym rozwojem społeczno-gospodarczym Polski. Odpowiadamy za działy adm. rządowej: budownictwo, planowanie i zagosp. przestrzenne, mieszkalnictwo, gospodarka, turystyka oraz praca." quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Dokonuje analiz prawnych, w tym udziela porad prawnych, opracowuje/opiniuje wzory umów, porozumień, dokumentów, przygotowuje projekty opinii/ wyjaśnień/ interpretacji/ oceny, zapewnia doradztwo prawne podczas spotkań z podmiotami zewnętrznymi (w tym: bierze udział w negocjacjach)
  • Prowadzi obsługę procesu legislacyjnego w tym m.in. opracowuje projekty aktów prawnych oraz innych dokumentów, uzgadnia i konsultuje projekty aktów prawnych i/ lub założeń do projektów aktów prawnych oraz innych dokumentów rządowych z właściwymi komórkami Ministerstwa, organami i instytucjami, reprezentuje Ministra w pracach nad projektami aktów prawnych oraz innych dokumentów rządowych
  • Monitoruje stan prawny i orzecznictwo oraz standardy/ rekomendacje/ wytyczne/ opinie w tym m.in. analizuje aktualny stan prawny, orzecznictwo i poglądy doktryny/ standardy/ rekomendacje/ wytyczne/ opinie, analizuje planowane zmiany prawne, zgłasza propozycje przepisów krajowych do oceny i notyfikacji do instytucji Unii Europejskiej
  • Prowadzi postępowania administracyjne i pozaadministracyjne w tym opiniuje projekty decyzji, postanowień, zażaleń, odwołań oraz rozstrzygnięcia wydawane w toku procedury odwoławczej
  • Bierze udział w postępowaniach przed organami Unii Europejskiej w tym przygotowuje dokumenty inicjujące postępowanie (m.in. notyfikacja), formułuje i opiniuje stanowiska.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe prawnicze
  • Doświadczenie zawodowe związane z opracowywaniem lub opiniowaniem projektów aktów prawnych lub w obsłudze procesu legislacyjnego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Znajomość przepisów krajowych oraz unijnych z zakresu efektywności energetycznej budynków
  • Znajomość przepisów prawa budowlanego w szczególności w zakresie: szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego w odniesieniu do analizy możliwości racjonalnego wykorzystania wysokoefektywnych systemów alternatywnych zaopatrzenia w energię i ciepło oraz w odniesieniu do charakterystyki energetycznej budynku; warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, w zakresie oszczędności energii i izolacyjności cieplnej
  • Znajomość kierunków działań i polityk UE dot. transformacji energetycznej, ograniczania emisji zanieczyszczeń i CO2, efektywności energetycznej budynków, w tym w szczególności „Zielonego ładu” oraz „Fali renowacji”
  • Znajomość procesu legislacyjnego
  • Wiedza z zakresu ochrony środowiska (w szczególności w zakresie efektywności energetycznej budynków oraz ograniczania emisji zanieczyszczeń i CO2)
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, Współpraca, Komunikacja, Rzetelność, Myślenie analityczne.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy

 dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
 elastyczny czas pracy – możliwość rozpoczęcia pracy w godz. 7.00-9.00
 częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna)
 gwarantowany program rozwoju zawodowego (m.in. szkolenia, dofinansowanie do nauki języków obcych i studiów podyplomowych)
 trzynaste wynagrodzenie
 atrakcyjny pakiet socjalny: bezzwrotna pomoc finansowa dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku tzw. grusza, pożyczki
pracownicze na preferencyjnych warunkach, dopłata do biletów na imprezy kulturalne oraz zajęcia sportowe, dofinansowanie zajęć sportowych – FitProfit oraz możliwość korzystania z systemu kafeteryjnego My Benefit
 stojaki na rowery na terenie urzędu
 stołówka pracownicza
 praca w centrum Warszawy (w pobliżu znajduje się: stacja metra, stacja Veturilo, stacja PKP)
 możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie

Dostępność
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
 wyjazdy służbowe (3-4 krajowe wyjazdy służbowe w roku)
 częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
 węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób
niepełnosprawnych (na parterze - 2 szt., na I piętrze - 2 szt.)
 winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
 wejście do obiektu od strony pl. Trzech Krzyży przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo
 ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób
niepełnosprawnych
 praca w pokoju wieloosobowym
 praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner

Dodatkowe informacje

 Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia.
 Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
 Oświadczenia złóż zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie:
https://www.gov.pl/web/rozwoj-praca-technologia/pracuj-z-nami
 Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie.
 Złóż dokumenty w języku polskim. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
 Dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczeniez
uczelni.
 W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej, prześlij kopię potwierdzenia uznania dyplomu przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej lub
nostryfikacji dyplomu oraz tłumaczenie przysięgłe.
 W swoim cv podaj numer telefonu i/lub adres poczty elektronicznej. Jeśli Twoja aplikacja spełni wymagania formalne, o kolejnym etapie naboru powiadomimy Cię
telefonicznie lub mailowo.
 Weryfikację wymagań formalnych przeprowadzamy na podstawie dokumentów wymienionych w części „Dokumenty i oświadczenia niezbędne”.
 Kontaktujemy się z osobami, które spełniają wymagania formalne.
 Oferty kandydatów, którzy nie zostaną zakwalifikowani z przyczyn formalnych oraz którym nie zaproponujemy zatrudnienia w danym naborze, zostaną zniszczone
komisyjnie po zakończeniu rekrutacji.
 Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
 Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

1. weryfikacja formalna ofert kandydatów - etap obligatoryjny
2. rozmowa kwalifikacyjna – etap obligatoryjny.
W zależności od wymagań określonych w ogłoszeniu możliwe są jeszcze dodatkowe etapy naboru. W procesie selekcji kandydatów stosujemy narzędzia takie jak: próbki pracy, sprawdzian wiedzy/ umiejętności w formie testu, pracy pisemnej, sprawdzian znajomości języka obcego, itp.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 28 grudnia 2020

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii
Biuro Dyrektora Generalnego
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
z dopiskiem w liście motywacyjnym: DGN_110
Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15
(dokumenty można przywieźć lub wysłać).

Aplikacje można składać przez ePUAP lub wysłać na adres mailowy:
rekrutacja@mr.gov.pl
z dopiskiem w tytule maila: DGN_110
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
w zakresie meryt. pod tel. (22) 411 94 24, w zakr. przebiegu procesu rekr. pod tel. (22) 411 99 49
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 28.12.2020
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r.
    w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
    przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.
    Urz. UE L Nr 119, str. 1) zwanego dalej RODO, informuję, że:
    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Rozwoju, Pracy
    i Technologii z siedzibą w Warszawie, Plac Trzech Krzyży 3/5, tel.: 22 411 98 99, 22 411 98 55.
    2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod@mr.gov.pl
    3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. c) RODO to jest na podstawie art.
    221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2018 r.
    o służbie cywilnej oraz w związku z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO tj. na podstawie Pani/Pana zgody – w zakresie
    danych nie objętych zakresem ww. ustaw.
    4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wybrane stanowisko
    pracy w służbie cywilnej.
    5. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom do tego uprawnionym na podstawie
    odrębnych przepisów, w szczególności Pani/Pana imię i nazwisko, w przypadku spełnienia kryteriów
    formalnych naboru, stanowią informację publiczną i mogą być udostępniane w trybie przewidzianym ustawą
    z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2016 r. poz. 1764 z późn. zm.).
    6. Dane osobowe wybranego kandydata (imię, nazwisko i miejsce zamieszkania), umieszczane są w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie urzędu, Biuletynie urzędu oraz w Biuletynie Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
    7. Pani/Pana dane osobowe, będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania,
    jednak nie dłużej niż 3 miesiące od zakończenia naboru.
    8. Dane osobowe nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów (imię, nazwisko i miejsce zamieszkania), będą przetwarzane po zakończeniu naboru w celach sprawozdawczych, oraz archiwizowane w oparciu o przepisy
    ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018 r. poz. 217 z późn. zm.).
    9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu.
    10. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.
    11. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania.
    12. W zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody przysługuje Pani/Panu prawo do jej wycofania,
    przy czym jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
    13. Przysługuje Pani/Panu również prawo do złożenia skargi w związku z przetwarzaniem ww. danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres: ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii w Warszawie

Udostępnił: Joanna Borkowska

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 08.12.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×