główny specjalista
Do spraw: rozwoju cyfryzacji na potrzeby rolnictwa w Zespole ds. cyfryzacji w Departamencie Klimatu i Środowiskaz niepełnosprawnościami
ul. Wspólna 30
2021 r.
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagany w ogłoszeniu 3-letni staż pracy w administracji publicznej,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- kopie świadectw pracy, zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających roczne doświadczenie w administracji publicznej w obszarze związanym z ochroną roślin oraz cyfryzacją rolnictwa,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
Aplikuj
do 4 stycznia 2021
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa
z dopiskiem: „oferta pracy – główny specjalista w KŚ”
- Dokumenty należy złożyć do: 04.01.2021
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze