Warszawa - panorama
Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie
00-522 Warszawa ul. Krucza 36 Wspólna 6
print as PDF
Ogłoszenie nr 149751 / 20.03.2025
Dołącz do nas jako:

główny specjalista

w Wydziale Programów Europejskich i Instrumentów Bezzwrotnych w Departamencie Współpracy Międzynarodowej i Funduszy Europejskich
#administracja publiczna #aktywa państwowe
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Analizuje możliwości uzyskiwania wsparcia ze środków funduszy europejskich, Krajowego Planu Odbudowy (KPO), programów zarządzanych przez Komisję Europejską (KE), Instrumentu „Łącząc Europę CEF" przez poszczególne spółki z udziałem Skarbu Państwa ze wszystkich sektorów gospodarki pod kątem możliwości uzyskania przez nie dofinansowania w perspektywie finansowej 2014-2020 oraz przygotowania portfela projektów pod okres programowania 2021-2027. Monitoruje harmonogramy bieżących i przyszłych konkursów.
  • Współpracuje z przedstawicielami spółek z udziałem Skarbu Państwa, doradza w zakresie ostatecznego kształtu projektu spełniającego wymogi określone przez poszczególne instytucje zarządzające poszczególnymi programami europejskimi, w szczególności w zakresie kwalifikowalności finansowej wydatków oraz zarządzania projektem.
  • Uczestniczy w pracach związanych z udzielaniem pomocy publicznej w ramach wdrażanych działań, w szczególności w ramach KPO.
  • Weryfikuje i opiniuje dokumenty, wytyczne i akty prawne związane z działaniami wdrażanymi przez Wydział w celu ich prawidłowej i sprawnej realizacji, w szczególności w zakresie polityki spójności i KPO.
  • Wykorzystuje system Arachne na wszystkich etapach wdrażania KPO, w celu pozyskania danych i oceny stopnia ryzyka projektów realizowanych w ramach bezzwrotnej części KPO, za które odpowiada Ministerstwo.
  • Sporządza prognozy wydatkowania środków oraz przygotowuje zestawienia, raporty i sprawozdania w zakresie wdrażanych w Wydziale działań.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w pracy związanej z funduszami europejskimi, programami UE lub w administracji publicznej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Znajomość ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju
  • Znajomość ustawy o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027
  • Znajomość obowiązujących wytycznych ministra właściwego do spraw rozwoju regionalnego, w szczególności dotyczących kwalifikowalności wydatków oraz trybu wyboru projektów
  • Znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2021/241
  • Znajomość rozporządzenia Komisji Europejskiej nr 651/2014
  • Znajomość Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Umiejętność wyszukiwania i analizy danych z różnych źródeł
  • Umiejętności: − dobrej organizacji pracy, pracy w zespole, rzetelność, komunikatywność
  • [Nie dotyczy osób urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później] W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami UE lub zarządzania projektami inwestycyjnymi, ekonomia, stosunki międzynarodowe
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1
Co oferujemy

Czas i organizacja pracy

  • Ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy między 7.30 a 9.00).
  • Indywidualny rozkład czasu pracy.
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy.
  • Możliwość obniżenia wymiaru czasu pracy w trudnym okresie dla pracownika.
  • Praca zdalna – po uzgodnieniu zakresu i wymiaru.

Wypoczynek

  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników oraz dzieci pracowników.
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników, którzy są rodzicami/opiekunami dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych.

Sport, rekreacja i czas wolny

  • Karty sportowe – FitProfit lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych.
  • Miejsce do ćwiczeń.
  • Miejsce do odświeżenia się.
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne.

Benefity finansowe

  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
  • Nagroda jubileuszowa.
  • „Trzynaste” wynagrodzenie.
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej.
  • Możliwość przystąpienia do PPK.
  • Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki na cele mieszkaniowe.
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej.

Dojazd do pracy

  • Pomieszczenie na rowery na terenie urzędu.
  • Możliwość wykupienia legitymacji uprawniających do przejazdów koleją z 50% zniżką.
  • Dogodna lokalizacja w centrum Warszawy z rozbudowaną siecią połączeń komunikacyjnych.

Inne

  • Bufet.
  • Kiosk.
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka.
  • Możliwość godzenia pracy zawodowej z pracą naukową.
  • Możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
  • Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności.
  • Dofinansowanie do zakupu okularów lub szkieł kontaktowych korygujących wzrok do pracy z monitorem ekranowym.
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii dyplomu ukończenia studiów wraz z tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego oraz pisemną informację z Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej o dyplomie wydanym przez zagraniczną uczelnię.
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów obowiązków lub kopie innych zaświadczeń). Należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowego.
  • [Nie dotyczy osób urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później] W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopię dokumentu potwierdzającego spełnianie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości języka angielskiego na poziomie C1.
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia.
  • W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii dyplomu ukończenia studiów wraz z tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego oraz pisemną informację z Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej o dyplomie wydanym przez zagraniczną uczelnię.
calendar icon

Aplikuj

do 2 kwietnia 2025

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 149751"
na adres:
Ministerstwo Aktywów Państwowych
ul. Krucza 36/Wspólna 6
00-522 Warszawa
z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: „ogłoszenie nr 149751"

Aplikacje można również przesyłać za pośrednictwem ePUAP lub składać osobiście w Kancelarii Ogólnej MAP:
Warszawa, ul. Krucza 36/Wspólna 6
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(22) 695-81-78
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 02.04.2025
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie

Udostępnił: Martyna Siwek

Komórka organizacyjna: Wydział Rekrutacji i Organizacji Pracy/Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 20.03.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×