Zboże - zdjęcie kłosów pszenicy
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie
00-930 Warszawa ul. Wspólna 30
print as PDF
Ogłoszenie nr 148779 / 01.03.2025
Dołącz do nas jako:

główny specjalista

Do spraw: obsługi płacowej w Wydziale Obsługi Płacowej w Biurze Finansowym
#administracja publiczna #rolnictwo #rozwój wsi #rybołówstwo #rynki rolne
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Naszą misją jest zapewnienie optymalnych warunków umożliwiających zrównoważony rozwój polskiej wsi, rolnictwa i rybactwa oraz zapewnienie bezpieczeństwa żywności i wysokiej jakości usług publicznych. quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • nalicza wynagrodzenia pracowników oraz zasiłki z ubezpieczenia społecznego, oblicza zaliczki z tytułu podatku od osób fizycznych, nalicza składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne oraz fundusz Pracy, Pracowniczych Planów Kapitałowych, sporządza przelewy na osobiste rachunki bankowe pracowników w celu dokonania wypłat wynagrodzeń pracowników oraz uregulowania należności wynikających z w/w naliczeń, w tym osób finansowanych ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 oraz Programu "Fundusze Europejskie dla Rybactwa" na lata 2021-2027;
  • ewidencjonuje naliczone składki na ubezpieczenie społeczne oraz zasiłki przekazywane na indywidualne konta pracowników oraz zleceniobiorców w ZUS, sporządza raporty DRA oraz dokumentację ubezpieczeniową w celu potwierdzenia wysokości opłaconych składek na ubezpieczenie społeczne do celow emerytalnych, rentowych oraz zdrowotnych, w tym osób finansowanych ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 oraz Programu "Fundusze Europejskie dla Rybactwa i na lata 2021-2027;
  • nalicza należności wobec pracowników, członków ich rodzin oraz byłych pracowników Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi z tytułu świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
  • nalicza należności z tytułu składek wpłat na rzecz Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, sporządza miesięczne i roczne deklaracje oraz przelewy;
  • sporządza sprawozdania statystyczne z zakresu wynagrodzeń osobowych i bezosobowych oraz sprawozdanie służby cywilnej;
  • opiniuje akty prawne przekazane do Wydziału w ramach prac legislacyjnych;
  • sporządza i udostępnia pracownikom oraz zleceniobiorcom imienne informacje o wysokości składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i Fundusz Pracy przekazanych na ich indywidualne konta w ZUS oraz podleganiu ubezpieczeniu społecznemu;
  • sporządza listy korygujące po otrzymaniu skorygowanej lub uzupełnionej dokumentacj źródłowej naliczonych wynagrodzeń i zasiłków, składek na ubezpieczenie społeczne, podatek dochodowy ze względu na poszczególne składniki oraz źródło finansowania.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • 3 lata stażu pracy w obszarze wynagrodzeń i ubezpieczeń społecznych
  • Znajomość prawa pracy
  • Znajomość zasad wynikających z ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
  • Znajomość systemu ubezpieczeń społecznych
  • Znajomość zagadnień związanych z rozliczaniem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej
  • Znajomość ustawy o pracowniczych planach kapitałowych
  • Znajomość zasad finansowo-księgowych
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie wyższe: ekonomiczne lub ekonomiczno-rolnicze lub pokrewne
  • 2 lata stażu pracy w administracji publicznej w zakresie rozliczania środków budżetowych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Przeszkolenie z zakresu podatku dochodowego od osób fizycznych
  • Przeszkolenie z zakresu systemu ubezpieczeń społecznych
  • Umiejętność obsługi programu MS Excel
  • Umiejętność obsługi programu dedykowanego kadrowo-płacowego
  • Znajomość zasad działania administracji państwowej
Co oferujemy

Wynagrodzenie i rozwój zawodowy: dodatek za wysługę lat pracy (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy, "trzynaste" wynagrodzenie, możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej, możliwość korzystania z niskooprocentowanej pożyczki, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej, dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych, możliwość doskonalenia zawodowego poprzez udział w szkoleniach i innych formach rozwoju oraz możliwość refundacji kosztów języka obcego, studiów podyplomowych, adaptacja pracownika przygotowująca do codziennej pracy

Elastyczne formy zatrudnienia i świadczenia pracy: dobra lokalizacja, ruchomy czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, możliwość wykonywania pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna uzgodniona z pracodawcą, praca zdalna okazjonalna), możliwość wyjścia z pracy w celu załatwienia ważnej sprawy, stołówka pracownicza, miła atmosfera w pracy, dbałość o zachowanie równowagi pomiędzy życiem prywatnym a zawodowym, możliwość przyjścia do pracy z czworonogiem

Sport, rekreacja i zdrowie: platforma MyBenefit, dopłaty do biletów na imprezy kulturalno-oświatowe, raz w roku dofinansowanie do wypoczynku pracowników, dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników, karty sportowe, dofinansowanie do zajęć sportowo-rekreacyjnych, możliwość wykupienia grupowego ubezpieczenia na życie, stojaki na rowery na terenie urzędu (możliwość korzystania z szafek ubraniowych i natrysków w szatniach dla rowerzystów), Strefa Kreacji - komfortowe pomieszczenie do odpoczynku i kreatywnych spotkań oraz siłownia dla pracowników, możliwość zakupu produktów w ramach „Lokalnego rolnika” oraz „Pszczelego dworku”

Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagany w ogłoszeniu 3-letni staż pracy w obszarze wynagrodzeń i ubezpieczeń społecznych
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia wyższego ekonomicznego lub ekonomiczno-rolniczego lub pokrewnego
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie 2-letniego stażu pracy w administracji publicznej w zakresie rozliczania środków budżetowych
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia z zakresu podatku dochodowego od osób fizycznych
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia z zakresu systemu ubezpieczeń społecznych
calendar icon

Aplikuj

do 15 marca 2025

na adres:
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "oferta pracy – Główny specjalista w BFN”
lub osobiście składając w Biurze Przepustek MRiRW. Dokumenty można składać w formie elektronicznej przez Elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 623-20-41
  • Dokumenty należy złożyć do: 15.03.2025
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie

Udostępnił: Karolina Hilińska

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego Wydział Spraw Osobowych

Wprowadzono: 01.03.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×