Biuro - zdjęcie 2
Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie
00-060 Warszawa Królewska 27
print as PDF
Ogłoszenie nr 148708 / 25.02.2025
Dołącz do nas jako:

główny specjalista

Do spraw: wsparcia realizacji projektów w Wydziale Dostępności Cyfrowej, Centrum Rozwoju Kompetencji Cyfrowych
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Termin składania ofert minął. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana po jego zakończeniu i link do wyniku zostanie umieszczony w tym miejscu.
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Gromadzi, weryfikuje pod względem formalnym i zgodności z innymi dokumentami oraz zapewnia sprawny obieg dokumentacji projektowej oraz dokumentacji Wydziału
  • Prowadzi rejestr wydatków projektów, weryfikuje ich zgodność z budżetem projektów
  • Organizuje spotkania, przygotowuje notatki ze spotkań, zapewnia obsługę organizacyjną Komitetu Sterującego projektów
  • Prowadzi bazę personelu, weryfikuje dokumenty dotyczące zatrudnienia personelu przygotowywane przez Partnera
  • Wspiera organizację i przygotowanie od strony technicznej (m.in. przygotowanie materiałów, logistyka) spotkań, konferencji, w tym zapewnia obsługę klientów zewnętrznych projektów
  • Wspiera członków zespołów projektowych w zakresie realizowanych zadań pod względem organizacyjno-technicznym, w tym bierze udział w postępowaniach dot. zamówień publicznych
  • Prowadzi zestawienia projektów
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe powyżej 2 lat w zakresie prowadzenia dokumentacji projektowej lub/i kontroli projektów lub/i rozliczania projektów
  • Wiedza z zakresu: zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej oraz działalności i organizacji MC; ustawy o finansach publicznych w zakresie: dział I Zasady finansów publicznych, dział IV - Środki europejskie i inne środki pochodzące ze źródeł zagranicznych, niepodlegające zwrotowi, dział V - Budżet, wieloletnie prognoza finansowa i uchwała budżetowa jst, dział VII - Przepis końcowy ustawy o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027, Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS), zasad finansowania i rozliczania projektów finansowanych z Programu FERS
  • Kompetencje miękkie: komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, myślenie analityczne, współpraca.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe powyżej 2 lat w jednostkach sektora finansów publicznych
Co oferujemy
  • Ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7.00 a 9.30
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość częściowego wykonywania pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna)
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opieki medycznej
  • Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Możliwość skorzystania z Programu Wsparcia Pracowników (anonimowe porady psychologiczne)
  • Strefa aktywności wraz z miejscem do odświeżenia się
  • Pokój dla rodzica z dzieckiem
  • Doskonała lokalizacja
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • Dokumenty należy przygotować w języku polskim. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
  • CV
  • Oświadczenie o posiadaniu niezbędnego doświadczenia zawodowego, o którym mowa w ogłoszeniu BIP: 148708 (wraz z wymienionymi zadaniami wykonywanymi w ramach wymaganego na stanowisku doświadczenia zawodowego)
  • Wymagane oświadczenia znajdziesz pod linkiem: https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/wzory-oswiadczen
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia (w przypadku posiadania dyplomu potwierdzającego wyższe wykształcenie, uzyskanego na uczelni zagranicznej, załącz kopię potwierdzenia uzyskania dyplomu przez Ministerstwo Edukacji i Nauki lub kopię nostryfikacji dyplomu lub tłumaczenie przez tłumacza przysięgłego)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego - fakultatywnie.
calendar icon

Aplikuj

do 7 marca 2025

na adres:
Ministerstwo Cyfryzacji
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa
Aplikacje można składać także przez ePUAP lub wysłać na adres mailowy: rekrutacjaMC@cyfra.gov.pl.
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych
chmurach) nie będą pobierane.
Na kopercie/w tytule maila dopisz numer ogłoszenia BIP: 148708, CRKC/8 AP
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
734 117 993 - komórka ds. rekrutacji
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 07.03.2025
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Udostępnił: Aneta Przychodzka

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 25.02.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×