Warszawa - panorama
Ministerstwo Klimatu i Środowiska w Warszawie
00-922 Warszawa ul. Wawelska 52/54
print as PDF
Ogłoszenie nr 146569 / 08.01.2025
Dołącz do nas jako:

główny specjalista

Do spraw: systemu realizacji programów finansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz ochrony danych osobowych w Wydziale Koordynacji Systemu i Nadzoru, Departament Funduszy Europejskich
#administracja publiczna #energia #klimat #środowisko
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Chcesz poczuć, że Twoja praca ma znaczenie? Pracuj z nami - dołącz do zespołu ekspertów, który działa na rzecz ochrony środowiska, budowania bezpieczeństwa energetycznego i zrównoważonej przyszłości. quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Koordynuje proces przygotowania i zmian porozumień międzyinstytucjonalnych, opisu systemu zarządzania i kontroli oraz procedur wewnętrznych (instrukcji wykonawczych) opracowywanych w związku z pełnieniem przez Ministra funkcji Instytucji Pośredniczącej dla FEnIKS i FEPW
  • Koordynuje proces weryfikacji procedur wewnętrznych (instrukcji wykonawczych) Instytucji Wdrażających dla FEnIKS i FEPW
  • Koordynuje realizację zadań Departamentu wynikających z pełnienia przez Ministra roli administratora danych osobowych lub podmiotu, któremu powierzono przetwarzanie danych osobowych, w tym w związku z realizacją programów finansowanych ze środków Unii Europejskiej, oraz wykonuje zadania koordynatora ochrony danych osobowych w Departamencie określone w regulacjach wewnętrznych Ministerstwa
  • Koordynuje proces przygotowania, konsultacji, opiniowania i uzgodnień projektów aktów prawnych, wytycznych, strategii, planów, założeń, programów, regulaminów, opracowań studialnych, porozumień, umów i innych dokumentów, w tym dotyczących ochrony danych osobowych
  • Przygotowuje i aktualizuje pełnomocnictwa udzielane przez Ministra albo Dyrektora Generalnego Dyrektorowi, Zastępcom Dyrektora i pracownikom Departamentu w związku z realizacją programów finansowanych ze środków Unii Europejskiej, w tym FEnIKS i FEPW
  • Przygotowuje i aktualizuje upoważnienia udzielane pracownikom Departamentu w związku z przetwarzaniem danych osobowych
  • Przygotowuje odpowiedzi na interpelacje i zapytania poselskie oraz inne wystąpienia parlamentarzystów, a także wystąpienia obywateli, w tym skargi, wnioski i petycje związane z realizacją programów finansowanych ze środków Unii Europejskiej lub ochroną danych osobowych
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 1,5 roku w obszarze realizacji programów finansowanych ze środków Unii Europejskiej lub ochrony danych osobowych, albo powyżej 4 lat w jednostkach sektora finansów publicznych
  • znajomość ustawy o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027 w zakresie przepisów dotyczących systemu realizacji tych zadań, w tym systemu instytucjonalnego, kontroli
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • kompetencje behawioralne: komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, myślenie analityczne
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka), gratyfikację finansową za wyniki i osiągnięcia, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe
  • praca hybrydowa: 2 dni w tygodniu praca zdalna; w okresie adaptacyjnym praca stacjonarna (pierwsze 3 miesiące pracy)
  • ruchomy czas pracy
  • pakiet świadczeń socjalnych, w tym m. in. dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • świadczenia dodatkowe: karty sportowe, zniżki na bilety do wybranych warszawskich teatrów, ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
  • możliwość rozwoju zawodowego (m. in. szkolenia, dofinansowanie do nauki języka obcego i studiów podyplomowych)
  • przyjazne miejsce pracy: pomieszczenie i stojaki na rowery na terenie urzędu oraz prysznice, bufet w siedzibie urzędu
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego lub oświadczenie o spełnianiu tego wymogu
  • W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii dokumentów potwierdzających posiadanie wykształcenia wyższego zgodnie z ustawą Prawo o szkolnictwie wyższym oraz tłumaczenia przysięgłego dyplomu
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego powinny zawierać informacje jednoznacznie potwierdzające pełen wymagany okres zatrudnienia, obszar i rodzaj wykonywanych zadań, np. świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje lub oświadczenie o spełnianiu tego wymogu
  • W przypadku dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe sporządzonych w języku obcym prosimy o załączenie tłumaczenia na język polski
  • Wzory wszystkich oświadczeń znajdziesz na stronie internetowej https://bip.mos.gov.pl/praca/nabor-do-sluzby-cywilnej/wzory-oswiadczen/
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 20 stycznia 2025

na adres:
Ministerstwo Klimatu i Środowiska
Biuro Zarządzania Kapitałem Ludzkim
ul. Wawelska 52/54
00-922 Warszawa

w zamkniętej kopercie oznaczonej numerem referencyjnym: DFEgłsp188/2024

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
883 848 630
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 20.01.2025
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Klimatu i Środowiska w Warszawie

Udostępnił: Grażyna Strządała

Komórka organizacyjna: Biuro Zarządzania Kapitałem Ludzkim

Wprowadzono: 08.01.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×