Warszawa - panorama
Główny Urząd Miar w Warszawie
00-139 Warszawa Elektoralna 2
print as PDF
Ogłoszenie nr 145571 / 29.11.2024
Dołącz do nas jako:

główny specjalista

Do spraw: bezpieczeństwa w Wydziale Bezpieczeństwa w Biurze Dyrektora Generalnego
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up MIERZYMY W PRZYSZŁOŚĆ quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Sprawuje nadzór nad ochroną fizyczną i techniczną Urzędu
  • Zapewnia zgodność technicznych systemów bezpieczeństwa z wymaganiami Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji
  • Prowadzi dokumentację dotyczącą bezpieczeństwa fizycznego oraz funkcjonowania technicznych systemów ochrony siedziby Urzędu oraz jej aktualizacja
  • Zarządza systemem wydawania przepustek, w tym wydaje i ewidencjonuje spersonalizowane elektroniczne karty dostępu oraz inne identyfikatory w zależności od potrzeb
  • Kontroluje poprawność funkcjonowania i eksploatacji elektronicznych oraz mechanicznych systemów zabezpieczeń, przeprowadza testy sprzętu i oprogramowania dla potrzeb elektronicznych systemów zabezpieczeń, diagnozuje i rozwiązuje problemy pojawiające się w pracujących systemach
  • Bierze udział w definiowaniu wymagań oraz przygotowaniu regulacji wewnętrznych w zakresie procedur bezpieczeństwa fizycznego i zabezpieczeń technicznych Urzędu
  • Organizuje i nadzoruje system parkowania pojazdów na parkingu Urzędu
  • Pełni funkcję zastępcy pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat w pracy w obszarze zarządzania kryzysowego oraz ochrony fizycznej i technicznej obiektów lub doświadczenie w pracy w obszarze ochrony informacji niejawnych lub doświadczenie w pracy w administracji
  • Przeszkolenie z zakresu specjalistycznego kursu przeprowadzonego przez ABW dla pełnomocników ochrony
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli POUFNE
  • Dobra znajomość przepisów prawa dot. ochrony osób i mienia
  • Dobra znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • Znajomość procedur związanych z rejestracją i obiegiem dokumentów niejawnych
  • Znajomość ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej, znajomość zasad i przepisów prawa ochrony danych osobowych przetwarzanych komputerowo oraz bezpieczeństwa w cyberprzestrzeni
  • Podstawowa znajomość przepisów z zakresu bhp i ppoż.
  • Znajomość standardów kontroli zarządczej
  • Umiejętność: komunikacji, współpracy, organizacji pracy, orientacja na osiąganie celów
  • Umiejętność rozwiązywania problemów
  • Umiejętność analizy i syntezy informacji
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe i studia podyplomowe z zakresu bezpieczeństwa i ochrony
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w pracy w obszarze ochrony informacji niejawnych, bezpieczeństwa danych osobowych i cyberprzestrzeni lub doświadczenie w wykonywaniu zadań z zakresu obrony cywilnej i samoobrony
  • Przeszkolenie z zakresu specjalistycznego kursu przeprowadzonego przez ABW albo inne uprawnione podmioty dla pracowników kancelarii tajnych
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli TAJNE
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Podstawowa znajomość ustawy Prawo o miarach
  • Umiejętność podejmowania decyzji i odpowiedzialności
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Stabilne warunki zatrudnienia - umowę o pracę - w dynamicznie rozwijającej się krajowej instytucji metrologicznej
  • Otwarte i przyjazne środowisko pracy
  • Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Trzynaste wynagrodzenie
  • Szkolenia oraz możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych
  • Możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenia na życie oraz dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego
  • Możliwość wykupienia legitymacji uprawniających do przejazdów koleją z 50% zniżką
  • Możliwość wykupienia karty MultiSport
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje)
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie przeszkolenia - specjalistyczny kurs przeprowadzony przez ABW dla pełnomocników ochrony
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie szczególnych uprawnień - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli POUFNE
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje)
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia - specjalistyczny kurs przeprowadzony przez ABW albo inne uprawnione podmioty dla pracowników kancelarii tajnych
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie szczególnych uprawnień - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli TAJNE
calendar icon

Aplikuj

do 9 grudnia 2024

W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 145571"
na adres:
Główny Urząd Miar
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Elektoralna 2
00-139 Warszawa

Dokumenty można składać przez ePUAP lub na adres rekrutacja@gum.gov.pl lub w kancelarii GUM w godz. 8.00-16.00.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 581 90 32
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 09.12.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Główny Urząd Miar w Warszawie

Udostępnił: Anna Krekora

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Rozwoju Zawodowego/Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 29.11.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×