Biuro - zdjęcie 2
Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie
00-507 Warszawa pl. Trzech Krzyży 3/5
print as PDF
Ogłoszenie nr 145120 / 19.11.2024
Dołącz do nas jako:

główny specjalista

w Wydziale Ochrony Informacji Niejawnych w Biurze Bezpieczeństwa
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
quote-up quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Wdraża niejawne systemy teleinformatyczne, w tym m.in. : przygotowuje plan i harmonogram wdrożenia systemu teleinformatycznego, przygotowuje projekty porozumień w zakresie wdrożenia systemu teleinformatycznego, którego gestorem jest inny podmiot, przeprowadza wstępne szacowania ryzyka dla bezpieczeństwa informacji niejawnych w celu określenia wymagań dla zabezpieczeń;
  • Utrzymuje niejawne systemy teleinformatyczne, w tym m.in.: utrzymuje zgodność systemu z jego dokumentacją bezpieczeństwa, zapewnia ciągłość procesu zarzadzania ryzykiem w systemach teleinformatycznych, przeprowadza okresowo testy bezpieczeństwa w celu weryfikacji poprawności działania poszczególnych zabezpieczeń oraz usuwania stwierdzonych nieprawidłowości, wnioskuje o wprowadzanie zmian do systemów teleinformatycznych, systematycznie kontroluje mechanizmy zabezpieczeń i poprawności działania systemu teleinformatycznego, informuje pełnomocnika ochrony o stwierdzonych naruszeniach bezpieczeństwa systemu teleinformatycznego;
  • Zapewnia przestrzeganie przepisów z zakresu ochrony informacji niejawnych oraz bezpieczeństwa informacji niejawnych przetwarzanych w systemach teleinformatycznych m.in. poprzez stosowanie środków bezpieczeństwa fizycznego, udostępnianie dokumentów niejawnych oznaczonych klauzulami tajności użytkownikom systemów w celu zapoznania, wydawania oraz egzekwowania zwrotu materiałów niejawnych min. dyski, komputery, udziela wsparcia użytkownikom systemów w zakresie prawidłowego oznaczania dokumentów niejawnych wytwarzanych w niejawnych systemach teleinformatycznych;
  • Prowadzi obsługę procesu legislacyjnego dotyczącego ochrony informacji niejawnych, w tym m.in.: opracowuje projekty wyznaczeń oraz upoważnień, projekty decyzji Ministra, projekty dokumentów regulujących ochronę informacji niejawnych, dokumentacji określającej poziom zagrożeń związanych z nieuprawnionym dostępem do informacji niejawnych;
  • Opracowuje plan ochrony informacji niejawnych w jednostce organizacyjnej;
  • Prowadzi postępowania wyjaśniające okoliczności naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych;
  • Archiwizuje dokumentację dotyczącą ochrony informacji niejawnych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe w zakresie informatyki, telekomunikacji
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w zakresie bezpieczeństwa (ochrona informacji niejawnych, bezpieczeństwo fizyczne), administrowania niejawnymi systemami teleinformatycznymi
  • Specjalistyczne szkolenie z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego prowadzone przez ABW lub SKW lub zgoda na odbycie szkolenia
  • Poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "ściśle tajne", TRÈS SECRET UE/ EU TOP SECRET oraz COSMIC TOP SECRET wydane przez ABW lub SKW lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych i aktów wykonawczych
  • Znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem teleinformatycznym, w tym szacowania ryzyk i prowadzenia testów bezpieczeństwa
  • Znajomość regulacji prawnych w zakresie informatyzacji państwa
  • Praktyczna umiejętność konfiguracji i kontroli systemów teleinformatycznych
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność
  • myślenie analityczne
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później). Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy

·     elastyczny czas pracy – możliwość rozpoczęcia pracy w godz. 7.00-9.00,

·     częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna),

·     dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,

·     trzynaste wynagrodzenie,

·     podwyższona kwota pracodawcy do Pracowniczych Planów Kapitałowych,

·     przejrzyste kryteria awansowania i przyznawania nagród,

·     atrakcyjny pakiet socjalny: bezzwrotna pomoc finansowa dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku tzw. grusza, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, dopłata do biletów na imprezy kulturalne oraz zajęcia sportowe, dofinansowanie zajęć sportowych – FitProfit oraz możliwość korzystania z systemu kafeteryjnego My Benefit,

·     pakiet szkoleń adaptacyjnych dla nowych pracowników,

·     gwarantowany program rozwoju zawodowego (m.in. szkolenia, dofinansowanie do nauki języków obcych i studiów podyplomowych),

·     Indywidualny Program Rozwoju Zawodowego dla każdego pracownika,

·     staż zagraniczny w Wydziale Ekonomiczno-Handlowym w Stałym Przedstawicielstwie RP przy UE w Brukseli,

·     system poleceń pracy w MRiT z nagrodami dla zgłaszających pracowników,

·     stojaki na rowery na terenie urzędu,

·     stołówka pracownicza,

·     praca w centrum Warszawy (w pobliżu znajduje się: stacja metra, stacja Veturilo, stacja PKP),

·     możliwość wykupienia polisy na życie w preferencyjnej cenie.

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Umożliwiamy osobom ze szczególnymi potrzebami korzystanie z własnych urządzeń i rozwiązań wspomagających pracę (np. pomoc asystenta lub trenera pracy).
  • Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np.większa czcionka w materiałach drukowanych).
  • Zwiększamy czas poszczególnych metod i technik naboru dla osób ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

 

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

 

·        nietypowe godziny pracy (w tym dyżury)

·        zagrożenie naciskami grup przestępczych

·        zagrożenie korupcją

Dodatkowe informacje

·     Oświadczenia złóż zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/pracuj-z-nami

·     Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.

·     Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.

·     Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie.

·     Złóż dokumenty w języku polskim. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.

·     Dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni.

·     W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej, prześlij kopię potwierdzenia uznania dyplomu przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej lub nostryfikacji dyplomu.

·     Weryfikację wymagań formalnych przeprowadzamy na podstawie dokumentów wymienionych w części „Dokumenty i oświadczenia niezbędne”.

·     Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia.

·     W swoim cv podaj numer telefonu i/lub adres poczty elektronicznej. Jeśli Twoja aplikacja spełni wymagania formalne, o kolejnym etapie naboru powiadomimy Cię telefonicznie lub mailowo.

·     W CV opisz swoje doświadczenie zawodowe określając daty początkowe i końcowe oraz wykonywane czynności. Jeżeli w ogłoszeniu jest wymagana lub pożądana znajomość języka obcego określ w CV poziom jego znajomości.

·     Oferty kandydatów, którzy nie zostaną zakwalifikowani z przyczyn formalnych oraz którym nie zaproponujemy zatrudnienia w danym naborze, zostaną zniszczone komisyjnie po zakończeniu rekrutacji.

·     Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

·     W Ministerstwie Rozwoju i Technologii możesz zgłosić naruszenie prawa w trybie określonym w Wewnętrznej procedurze dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Ministerstwie Rozwoju i Technologii, stanowiącej Załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 24 Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 12 września 2024 r. w sprawie procedur zgłaszania informacji o naruszeniach prawa i podejmowania działań następczych w Ministerstwie Rozwoju i Technologii (Dz. Urz. Min. Roz. i Tech. poz. 26) Link do przepisów: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/zglos-naruszenie-prawa

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

1.      weryfikacja formalna ofert kandydatów - etap obligatoryjny,

2.      rozmowa kwalifikacyjna – etap obligatoryjny.

 

W zależności od wymagań określonych w ogłoszeniu możliwe są jeszcze dodatkowe etapy naboru. W procesie selekcji kandydatów stosujemy narzędzia takie jak: próbki pracy, sprawdzian wiedzy/ umiejętności w formie testu, pracy pisemnej, sprawdzian znajomości języka obcego, itp.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzające odbycie specjalistycznego szkolenia z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego prowadzone przez ABW lub SKW lub zgoda na odbycie szkolenia
  • Poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "ściśle tajne", TRÈS SECRET UE/ EU TOP SECRET oraz COSMIC TOP SECRET wydane przez ABW lub SKW lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 4 grudnia 2024

na adres:
Ministerstwo Rozwoju i Technologii
Biuro Dyrektora Generalnego
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa

Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15

Aplikację możesz wysłać też przez ePUAP lub na adres mailowy: rekrutacja@mrit.gov.pl (plik nie może przekraczać 30 MB)
W liście motywacyjnym oraz w tytule wiadomości elektronicznej lub na kopercie wpisz numer naboru BB-153

Decyduje data: wpływu do urzędu

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
w zakresie merytorycznym (22) 411 97 05, w zakresie procesu rekrutacyjnego (22) 411 99 81.
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 04.12.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1) zwanego dalej RODO, informuję, że:

    1.      Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Rozwoju i Technologii. Adres siedziby: Warszawa, Plac Trzech Krzyży 3/5, mail: kancelaria@mrit.gov.pl, tel. +48 222 500 123, adres skrytki na ePUAP: /MRPIT/SkrytkaESP.  Wykonującym obowiązki Administratora jest Dyrektor Biura Dyrektora Generalnego.

    2.      Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, a także przysługujących Pani/Panu praw, może się Pani/Pan kontaktować z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych, wysyłając informację na skrzynkę: iod@mrit.gov.pl.

    Pełna informacja dotycząca zasad przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących kandydatom na wolne stanowiska pracy w służbie cywilnej uprawnień, dostępna jest na stronie internetowej pod adresem: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/jak-przetwarzamy-twoje-dane-osobowe

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie

Udostępnił: Marta Sarbińska-Kłos

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 19.11.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×