Biuro - zdjęcie 2
Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie
00-060 Warszawa Królewska 27
print as PDF
Ogłoszenie nr 144857 / 15.11.2024
Dołącz do nas jako:

główny specjalista

w Wydziale Rachunkowości Dysponenta Głównego, Biuro Budżetowo-Finansowe
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi ewidencje finansowo-księgową części 27 w zakresie Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, w tym analizuje dokumentacje księgową, dokonuje kontroli formalno-rachunkowej oraz weryfikacji zgodności przedstawionej dokumentacji z planem rzeczowo-finansowym dysponenta części w celu ich poprawnego i rzetelnego ujęcia w księgach rachunkowych Ministerstwa dotyczących inwestycji C3.1.1 Cyberbezpieczeństwo- CyberPL.
  • Opiniuje projekty umów, porozumień oraz wniosków sporządzanych przez komórki merytoryczne oraz dokonuje ewidencji prawnego zaangażowania w tym weryfikuje ich zgodność z planem finansowym jednostek wspierających plan rozwojowy oraz ostatecznego odbiorcy wsparcia dotyczących inwestycji C3.1.1 Cyberbezpieczeństwo- CyberPL.
  • Sporządza sprawozdania z wykonania planu finansowego wydzielonego rachunku dochodów państwowej jednostki budżetowej, o którym mowa w art. 14lp ust. 8 ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju w celu realizacji obowiązków sprawozdawczych jednostki dotyczących inwestycji C3.1.1 Cyberbezpieczeństwo-CyberPL
  • Weryfikuje sprawozdania jednostkowe jednostek wspierających plan rozwojowy i ostatecznego odbiorcy wsparcia oraz sporządza sprawozdania łączne w celu realizacji obowiązków sprawozdawczych jednostki dotyczących inwestycji C3.1.1 Cyberbezpieczeństwo- CyberPL.
  • Weryfikuje składane przez komórki organizacyjne dyspozycje zlecenia wypłaty oraz sporządza zlecenia wypłaty środków składane Polskiemu Funduszowi Rozwoju, w celu terminowego realizowania zobowiązań dotyczących inwestycji C3.1.1 Cyberbezpieczeństwo- CyberPL.
  • Prowadzi działania w zakresie inwentaryzacji składników aktywów i pasywów dysponenta części w celu prawidłowego ich ujęcia w sprawozdaniu finansowym dotyczących inwestycji C3.1.1 Cyberbezpieczeństwo- CyberPL.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • Doświadczenie zawodowe powyżej 2 lat w zakresie rachunkowości i finansów
  • Znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o finansach publicznych wraz z przepisami wykonawczymi, ustawy o rachunkowości, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej oraz organizacji i działań MC
  • Posiadanie kompetencji miękkich: myślenie analityczne, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe powyżej pół roku w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
Co oferujemy
  • Ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7.00 a 9.30
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość częściowego wykonywania pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna)
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Strefa aktywności
  • Pokój dla rodzica z dzieckiem
  • Doskonała lokalizacja
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
  • Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np. większa czcionka w materiałach drukowanych). Zwiększamy czas poszczególnych metod i technik naboru dla osób ze szczególnymi potrzebami.
  • Jeśli jesteś osobą ze szczególnymi potrzebami, prosimy poinformuj nas o tym mailowo lub telefonicznie – dane kontaktowe do Nas zamieszczamy w każdym ogłoszeniu.
Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie MC oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzinna dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Do budynku prowadzą 2 wejścia od ul. Królewskiej, które są oznaczone literami A i B. Do obu wejść prowadzą schody.
Przy schodach do wejścia A znajduje się podjazd dla wózków. Dla gości przeznaczone jest wejście A. W budynku w holu A jest winda dostosowana do wjazdu wózków co umożliwia dostęp do wszystkich kondygnacji budynku osobom z niepełnosprawnością ruchową. Przed budynkiem wyznaczono 2 ogólnodostępne miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W recepcji przy wejściu A i przy wejściu B są pętle indukcyjne

Dodatkowe informacje

Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których
wymagamy lub które są wskazane jako dodatkowe.
Wzory oświadczeń obowiazujących przy naborze do MC dostępne są tutaj:
https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/wzory-oswiadczen
Jeżeli ofertę składasz elektronicznie, wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane:
- własnoręcznie i przesłane w formie skanów/zdjęć (poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń przed rozpoczęciem rozmowy kwalifikacyjnej) lub
- podpisem elektronicznym.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane.
Jeżeli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie - jeżeli nie
podałeś adresu e-mail).
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentówna język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Zachęcamy do zapoznania się z ogólnymi informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w służbie cywilnej,
które są dostępne tutaj:
https://www.gov.pl/web/sluzbacywilna/praca
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnościami.
Umowa na czas określony - na okres realizacji Krajowego Planu Odbudowy.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • weryfikacja formalna złożonych ofert
  • test wiedzy
  • rozmowa kwalifikacyjna
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia (w przypadku posiadania dyplomu potwierdzającego wyższe wykształcenie, uzyskanego na uczelni zagranicznej, załącz kopię potwierdzenia uzyskania dyplomu przez Ministerstwo Edukacji i Nauki lub kopię nostryfikacji dyplomu lub tłumaczenie przez tłumacza przysięgłego)
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 25 listopada 2024

na adres:
W formie papierowej na adres: Ministerstwo Cyfryzacji
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa
Aplikacje można składać także przez ePUAP lub wysłać na adres mailowy: rekrutacjaMC@cyfra.gov.pl.
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych
chmurach) nie będą pobierane.
Na kopercie/w tytule maila dopisz numer ogłoszenia BIP: 144857, BBF/44 AP
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
734 117 993 - komórka ds. rekrutacji
  • Dokumenty należy złożyć do: 25.11.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
    dnia27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
    sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Administratorem danych
    osobowych jest Ministerstwo Cyfryzacji, Królewska 27, 00-060 Warszawa, adres e-mail:Kancelaria.Krolewska@mc.gov.pl1.
    Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Ministerstwo Cyfryzacji, ul Królewska 27,
    00-060Warszawa adres e-mail: iod.mc@cyfra.gov.pl2. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko
    pracy w służbie cywilnej, zawarcie umowy orazarchiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.3. Podstawa prawna
    przetwarzania danych:1) art. 6 ust. 1 lit. b RODO (wykonanie umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub
    podjęcie działań nażądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy);2) art. 22¹ Kodeksu pracy, ustawa z dnia
    21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. onarodowym zasobie archiwalnym i archiwach w
    zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO (wypełnienie obowiązków prawnych ciążącychna administratorze);3) art. 6 ust. 1 lit. a RODO
    oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO (zgoda osoby, której dane dotyczą).4. Informacje o wymogu podania danych:Podanie danych
    osobowych w zakresie wynikającym z art. 22¹ Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię,nazwisko, dane
    kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbiecywilnej) jest
    dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Wprzypadku
    podania innych danych osobowych niż określonych przepisami prawa, podstawą przetwarzania będzie zgoda, októrej mowa
    w art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną możnaodwołać w
    dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9ust. 1 RODO,
    konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana wdowolnym
    czasie.5. Informacje o odbiorcach danych:Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów
    państwowych lub innych podmiotówupoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w
    interesie publicznym lub w ramachsprawowania władzy publicznej.Dane osobowe mogą być przekazywane do podmiotów
    przetwarzających danew imieniu administratora danych osobowych, posiadających uprawnienia do ich przetwarzania.6.
    Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
    (zuwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego
    kandydata,w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska a następnie przez czas
    wynikający zprzepisów o archiwizacji. W przypadku obowiązku prawnego spoczywającego na administratorze danych
    osobowych doczasu istnienia tego obowiązku.7. Uprawnienia:1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich
    kopii;2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych
    osobowych;4) prawo do usunięcia danych osobowych (w przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie
    zgody);5) prawo do przenoszenia danych (w przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody lub
    umowy;przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany);Żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie
    pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podanypowyżej;Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
    Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).8. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do
    zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą teżprofilowane, a także nie będą przekazywane do państwa
    trzeciego/organizacji międzynarodowej

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Udostępnił: Aneta Przychodzka

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 15.11.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×