Zboże - zdjęcie kłosów żyta
Główny Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Warszawie
00-828 Warszawa Al. Jana Pawła II 11
print as PDF
Ogłoszenie nr 144382 / 26.10.2024
Dołącz do nas jako:

główny specjalista

Do spraw: administracji w Wydziale Organizacyjno-Prawnym w Biurze Organizacyjno-Administracyjnym
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Chroniąc rośliny, chronisz życie. quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi sprawy związane z administrowaniem budynkami pozostającymi w trwałym zarządzie GIORiN, w tym: koordynacja i nadzór nad przeprowadzaniem robót budowlanych; koordynacja i nadzór nad przeprowadzeniem robót w ramach konserwacji bieżących, przeglądów gwarancyjnych, technicznych, budowlanych, badań i pomiarów instalacji oraz urządzeń zapewniających sprawność techniczną - eksploatacyjną podległych jednostek;
  • Przygotowuje projekty umów, pism i innych dokumentów niezbędnych do zawarcia umów na świadczone w obiektach usługi i dostaw towarów i mediów;
  • Bierze udział w corocznych przeglądach technicznych obiektów budowlanych;
  • Przewodniczy komisji inwentaryzacyjnej, komisji ds. przydatności i likwidacji składników majątku ruchomego w GIORiN;
  • Wspiera Wydział Wsparcia w wydatkowaniu środków z wniosków zakupowych w zakresie remontów i napraw;
  • Wspiera Wydział Wsparcia w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych do kwoty 130 tys. PLN oraz przy postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych w trybie przetargowym;
  • Prowadzi sprawy dot. ubezpieczenia mienia:
  • Prowadzi wszelkie sprawy związane z naliczaniem podatku od nieruchomości i opłat od trwałego zarządu dla nieruchomości będących w użytkowaniu GIORiN;
  • Sprawdza pod względem merytorycznym noty księgowe (obciążeniowe) wraz z dokumentacją towarzyszącą, która wykracza poza zakres działań Kierowników OCL.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe techniczne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata z czego minimum rok w administracji publicznej
  • Wysokie umiejętności organizacyjne i negocjacyjne;
  • Znajomość Prawa zamówień publicznych;
  • Znajomość prawa budowlanego, ochrony środowiska, bhp i ppoż.;
  • Zdolności organizacyjne i analityczne, odpowiedzialność, systematyczność, odporność na stres,
  • Umiejętność szybkiego analitycznego podejścia do rozwiązywania złożonych problemów;
  • Samodzielność i wysoka motywacja do realizacji zadań;
  • Gotowość do podróży służbowych;
  • Czynne prawo jazdy kategorii B;
  • „W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.".
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe techniczne, administracyjne, ekonomiczne lub prawne - ewentualnie uzupełnione studiami podyplomowymi zgodnymi z wymaganiami na stanowisku pracy,
  • Znajomość przepisów o finansach publicznych, zamówieniach publicznych, ustawie o gospodarce nieruchomościami,
  • Doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami,
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej,
  • Umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • Program rozwoju zawodowego (m.in. szkolenia, dofinansowanie do nauki języków obcych i studiów podyplomowych),
  • Trzynaste wynagrodzenie,
  • Możliwość częściowego wykonywania pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna),
  • Atrakcyjny pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku tzw. grusza, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach,
  • Możliwość uzyskania 50% zniżki na przejazdy PKP,
    Praca w centrum Warszawy (w pobliżu znajduje się: stacja metra, stacja Veturilo, stacja PKP),
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie kandydata o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 5 listopada 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 144382"
na adres:
Główny Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa,
al. Jana Pawła II 11,
00-828 Warszawa
„oferta na stanowisko Głównego specjalisty ds. administracyjnych w Wydziale Organizacyjno-Prawnym w Biurze Organizacyjno-Administracyjnym GIORiN”

  • Dokumenty należy złożyć do: 05.11.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Główny Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Warszawie

Udostępnił: Joanna Kanowska

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 26.10.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×