Transport - zdjęcie autostrady
Ministerstwo Infrastruktury w Warszawie
00-928 Warszawa Chałubińskiego 4/6
print as PDF
Ogłoszenie nr 140922 / 31.07.2024
Dołącz do nas jako:

główny specjalista

w Wydziale Zarządzania Ruchem, Departament Dróg Publicznych
#administracja publiczna #transport drogowy
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi czynności związane z tworzeniem i zmianą przepisów dotyczących szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach, sprawowania nadzoru nad zarzadzaniem ruchem na drogach, znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, warunków lokalizacji w pasie drogowym dróg publicznych stacjonarnych urządzeń rejestrujących, obudów na te urządzenia oraz sposobów ich oznakowania, oceny ryzyka wystąpienia wypadków drogowych i dotkliwości ich skutków oraz klasyfikacji sieci dróg zgodnie z poziomem bezpieczeństwa.
  • Wykonuje zadania dotyczące nadzoru Ministra nad zarządzaniem ruchem na drogach krajowych, w tym dokonuje oceny organizacji ruchu na drogach krajowych w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami, bezpieczeństwa ruchu drogowego.
  • Wykonuje zadania z zakresu zarządzania bezpieczeństwem dróg i zarządzania ruchem, w tym dokonuje wyjaśnień o charakterze interpretacyjnym w zakresie przepisów dotyczących znaków i sygnałów drogowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz zarzadzania ruchem na drogach, rozpatruje wnioski, skargi, petycje i pozostałe sygnały obywatelskie, udziela odpowiedzi na interpelacje, interwencje i zapytania poselskie lub senatorskie, rozpatruje wnioski o udostępnienie informacji publicznej.
  • Prowadzi czynności w celu wydawania, rozpowszechniania i przedkładania Ministrowi do rekomendowania wzorców i standardów dotyczących szczegółowych warunków sytuowania znaków i sygnalizatorów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w pasie drogowym.
  • Analizuje i opiniuje dokumenty, w tym projekty aktów normatywnych, dotyczących zarządzania bezpieczeństwem dróg oraz zarzadzania ruchem drogowym oraz monitoruje przepisy krajowe i międzynarodowe.
  • Bierze udział w czynnościach związanych ze sporządzaniem oceny bezpieczeństwa dróg i dokonywaniem klasyfikacji sieci tych dróg pod względem poziomu bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz przekazywaniem sprawozdania z tego zakresu do Komisji Europejskiej.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe techniczne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w administracji publicznej lub realizacji zadań związanych z zarządzaniem ruchem lub realizacją procesu inwestycyjnego w obszarze dróg albo kolei lub planowania przestrzennego lub procesu inwestycyjnego lub architektury i budownictwa
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Znajomość ustawy — Prawo o ruchu drogowym i aktów wykonawczych do tej ustawy w zakresie zarządzania ruchem drogowym
  • Znajomość ustawy o drogach publicznych w zakresie zarządzania bezpieczeństwem dróg i audytorów bezpieczeństwa ruchu drogowego;
  • Skuteczna komunikacja;
  • Umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • ciekawą pracę
  • stabilną pracę w elastycznych godzinach (rozpoczynanie pracy w godz. 7.00-10.00) w bardzo przyjaznej lokalizacji (dogodny dojazd środkami komunikacji miejskiej, pociągami, kolejką WKD, SKM)
  • możliwość częściowej pracy zdalnej
  • dodatkowe wynagrodzenie tzw. „trzynastka”, dodatek za wysługę lat, bogaty pakiet szkoleń, refundację nauki języka obcego i studiów podyplomowych
  • atrakcyjny pakiet socjalny w formie systemu kafeteryjnego oferujący nie tylko dofinansowanie wypoczynku i kart sportowych, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, ale też ciekawe rabaty na bilety do kina i inne rozrywki
  • refundację okularów korekcyjnych
  • możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie pakietu medycznego, polisy na życie i zniżkowej legitymacji PKP
  • wsparcie dla rodziców: pokój rodzica z dzieckiem
  • udogodnienia dla rowerzystów - stojaki na rowery na terenie ministerstwa, prysznic
  • preferencyjne ceny posiłków w kantynie znajdującej się na terenie ministerstwa
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego - np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk, zakresów czynności lub kopie innych zaświadczeń (należy potwierdzić zamknięty okres doświadczenia zawodowego)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (nadmiarowych, nie związanych z wymaganiami i dokumentami określonymi w ogłoszeniu) przekazanych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 12 sierpnia 2024

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 140922"
na adres:
Ministerstwo Infrastruktury
ul. Chałubińskiego 4/6; 00-928 Warszawa

Dokumenty, z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym „Oferta pracy DDP-101/24", należy przesłać lub złożyć w siedzibie MI w Kancelarii Głównej w godzinach 9:30 – 16:00
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 630 17 19 lub 22 630 18 24
  • Dokumenty należy złożyć do: 12.08.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Infrastruktury w Warszawie

Udostępnił: Magdalena Jackowska

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 31.07.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×