Warszawa - panorama
Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
01-211 Warszawa Giełdowa 7/9
print as PDF
Ogłoszenie nr 138946 / 14.06.2024
Dołącz do nas jako:

główny specjalista

Do spraw: budżetu na Samodzielnym Stanowisku do spraw Realizacji Budżetu, Biuro Finansów
#budżet
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Komunikacja zaczyna się w UKE quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Opracowuje projekt budżetu dla części 76 budżetu państwa w układzie działów i rozdziałów klasyfikacji budżetowej oraz w układzie zadaniowym przy współpracy innych komórek organizacyjnych UKE
  • Opracowuje plany finansowe, budżetowe oraz harmonogramy wydatków i dochodów w ramach części 76 budżetu państwa
  • Opracowuje miesięczne harmonogramy zasileń konta UKE w środki budżetowe we współpracy z Głównym Księgowym UKE
  • Monitoruje realizację budżetu w części 76 budżetu państwa w podziale na budżet tradycyjny oraz budżet zadaniowy, jak również w ramach innych podziałów przyjętych w UKE
  • Sporządza niezbędne dokumenty dotyczące zmian w planie finansowym UKE, w tym sporządza wnioski o uruchomienie rezerw celowych oraz wnioski o zapewnienie finansowania przedsięwzięcia
  • Sporządza analizy wykorzystania środków w ramach części 76 budżetu państwa oraz sprawozdań budżetowych we współpracy z Głównym Księgowym UKE
  • Kontroluje wnioski o zaciągnięcie zobowiązania w zakresie dostępności środków w planie finansowym UKE
  • Uczestniczy w opracowywaniu wewnętrznych procedur w zakresie procesów realizowanych przez Biuro Finansów
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w obszarze planowania i wykonywania budżetu w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Znajomość przepisów ustawy: o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o rachunkowości wraz z aktami wykonawczymi do ww. ustaw w zakresie dotyczącym jednostek sektora finansów publicznych
  • Umiejętność: interpretacji przepisów prawa, wyciągania wniosków poprzez analizowanie i interpretowanie danych pochodzących z dokumentów, sprawozdań budżetowych i raportów
  • Posiadanie kompetencji: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Szkolenia i kursy z zakresu finansów publicznych
  • Znajomość Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR
Co oferujemy
  • Dogodną lokalizację w nowoczesnej przestrzeni biurowej, blisko stacji Metra Rondo Daszyńskiego
  • Ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczynania pracy pomiędzy godziną 7:00, a 9:00)
  • Możliwość pracy zdalnej w określone dni po okresie adaptacji
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”), nagrody jubileuszowe, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy)
  • Bogaty pakiet szkoleń, dofinansowanie nauki języka i studiów
  • Pakiet socjalny m.in.: dofinansowanie wypoczynku i kart Multisport, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
  • Możliwość wykupienia pakietu medycznego w preferencyjnej cenie (prywatna opieka medyczna dla pracowników i ich rodzin) i grupowego ubezpieczenia na życie
  • Parking dla rowerów
  • Pokój Rodzica z dzieckiem w sytuacjach potrzeby zapewnienia dziecku opieki
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie
  • Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy
  • Budynek przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami
  • Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
  • Praca w pokoju, który jest klimatyzowany
  • Praca pod presją czasu w okresie wzmożonych prac związanych z opracowywaniem oraz wykonywaniem budżetu
Dodatkowe informacje

Zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami do udziału w naborze.
Oferty spełniające wymagania formalne, to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty, z
wyjątkiem oferty wybranej/go kandydatki/kandydata, zostaną zniszczone.
W przypadku składania dokumentów elektronicznie, wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane
własnoręcznie lub cyfrowo przez kandydatki/kandydatów i załączone w formie skanów/zdjęcia lub pliku pdf do
formularza rekrutacyjnego.
Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których
wymagamy lub które są wskazane jako dodatkowe.
Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
Zachęcamy do skorzystania ze wzoru oświadczeń znajdujących się na stronie http://bip.uke.gov.pl/rekrutacja/.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto składa się z wynagrodzenia zasadniczego w wysokości od 7885, 62 zł do 8411,33 zł (mnożnik kwoty bazowej: od 3,0 do 3,2 ) oraz dodatku za wysługę lat w wysokości od 5% do 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego, uzależnionego od stażu pracy.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • Test wiedzy online
  • Test kompetencyjny online
  • Rozmowa kwalifikacyjna w siedzibie Urzędu
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie dotyczące spełniania wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego
  • Oświadczenie dla osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 roku
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających udział w szkoleniach i kursach z zakresu finansów publicznych
  • Oświadczenie o znajomości Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR
calendar icon

Aplikuj

do 27 czerwca 2024

w formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 138946"
na adres:
Urząd Komunikacji Elektronicznej
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Giełdowa 7/9
01-211 Warszawa



Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 27.06.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Administratorem danych osobowych przetwarzany w ramach procesu rekrutacji jest Prezes Urzędu Komunikacji
    Elektronicznej z siedzibą w Warszawie, ul. Giełdowa 7/9, 01-211 Warszawa. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych są dostępne na stronie www UKE pod adresem www.bip.uke.gov.pl/rekrutacja/.

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie

Udostępnił: Małgorzata Skurczyńska

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 14.06.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×