Biuro - zdjęcie 2
Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie
00-060 Warszawa Królewska 27
print as PDF
Ogłoszenie nr 138484 / 07.06.2024
Dołącz do nas jako:

główny specjalista

w Wydziale Rachunkowości Dysponenta Głównego, Biuro Budżetowo - Finansowe
#administracja publiczna #budżet
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi ewidencję księgową w obszarze wydatków i dochodów budżetowych dysponenta głównego w tym ocenia i analizuje dokumentację finansową pod względem formalno –rachunkowym, weryfikuje zgodność otrzymanych dokumentów z planem rzeczowo-finansowym części 27 – Informatyzacja
  • Obsługuje dotację w tym weryfikuje i ocenia umowy pod względem finansowym, monitoruje płatności, kontroluje terminowość zwrotu dotacji
  • Sporządza sprawozdania budżetowe Rb-23, Rb-27, Rb-28, Rb-28NW, Rb-28 Programy i Rb-28UE oraz z ogółu operacji finansowych Rb-N oraz Rb –Z w tym obsługuje Informatyczny System Obsługi Państwa Trezor w przedmiotowym zakresie
  • Prowadzi obsługę rachunków bankowych części 27 – informatyzacja w NBP oraz BGK w tym przygotowuje i wykonuje operacje na rachunkach bankowych, ewidencjonuje wyciągi bankowe, monitoruje stan środków na rachunkach bankowych
  • Monitoruje i weryfikuje salda kont rozrachunkowych, przygotowuje upomnienia zgodnie z trybem postępowania egzekucyjnego w administracji
  • Prowadzi działania w zakresie inwentaryzacji składników aktywów i pasywów dysponenta części
  • Opiniuje projekty aktów normatywnych będących w zakresie właściwości Wydziału Rachunkowości Dysponenta Głównego
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe powyżej 2 lat w zakresie rachunkowości i finansów
  • Znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o finansach publicznych wraz z przepisami wykonawczymi; ustawy o rachunkowości; ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej oraz organizacji i działań MC
  • Znajomość obsługi programu MS Excel
  • Posiadanie kompetencji miękkich: myślenie analityczne, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, organizacja pracy i zorientowanie na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku w jednostkach sektora finansów publicznych w zakresie rachunkowości i finansów
  • Znajomość obsługi systemu finansowo-księgowego, systemu bankowości elektronicznej, informatycznego systemu obsługi budżetu państwa Trezor oraz elektronicznego systemu obiegu dokumentów
Co oferujemy
  • Ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7.00 a 9.30
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość częściowego wykonywania pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna)
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Strefa aktywności
  • Pokój dla rodzica z dzieckiem
  • Doskonała lokalizacja
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
calendar icon

Aplikuj

do 17 czerwca 2024

na adres:
Ministerstwo Cyfryzacji
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa
Aplikacje można składać także przez ePUAP lub wysłać na adres mailowy: rekrutacjaMC@cyfra.gov.pl.
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych
chmurach) nie będą pobierane.
Na kopercie/w tytule maila dopisz numer ogłoszenia BIP: 138484, BBF 6, MK.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
888 651 784 - komórka ds. rekrutacji

Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 17.06.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Udostępnił: Marta Kacprzak

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 07.06.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×