Biuro - zdjęcie 2
Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie
00-060 Warszawa Królewska 27
print as PDF
Ogłoszenie nr 138333 / 31.05.2024
Dołącz do nas jako:

główny specjalista

w Wydziale do spraw koordynacji wydarzeń
#komunikacja #promocja
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Termin składania ofert minął. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana po jego zakończeniu i link do wyniku zostanie umieszczony w tym miejscu.
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Planuje przebieg wydarzeń oraz prowadzi kalendarz, we współpracy z innymi komórkami organizacyjnym Ministerstwa, w tym z jednostkami nadzorowanymi i podległymi Ministerstwu, zaangażowanymi w realizację wydarzeń
  • Koordynuje współpracę z komórkami merytorycznymi Ministerstwa, w tym z jednostkami nadzorowanymi i podległymi Ministerstwu oraz Wykonawcami wydarzeń zaangażowanymi w ich realizację
  • Przygotowuje dokumentację, w tym wynikającą z ustawy Prawo Zamówień Publicznych, niezbędną do przeprowadzenia danego wydarzenia, we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa, w tym planuje, kontroluje i weryfikuje rozliczanie budżetu na poszczególne zadania
  • Koordynuje działania związane z uczestnictwem przedstawicieli Ministerstwa w wydarzeniach (we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa, w tym z jednostkami nadzorowanymi i podległymi Ministerstwu)
  • Zapewnia materiały niezbędne do przygotowania relacji z wydarzenia przez Wydział Prasowy oraz przygotowuje podsumowania i sprawozdania związane z udziałem przedstawicieli Ministerstwa w każdym wydarzeniu
  • Uczestniczy w selekcji i zakupie materiałów promocyjnych, w tym zarządza magazynkiem centralnym z wyposażeniem eventowym
  • Realizuje działania organizacyjne i logistyczne związane z prowadzonymi konferencjami, targami i podobnymi wydarzeniami Ministerstwa Cyfryzacji, w tym realizowanymi przez Wykonawców
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w zakresie organizacji eventów, konferencji, targów lub innych wydarzeń
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Wiedza z zakresu: technik i narzędzi PR, narzędzi wspierających proces planowania eventów, przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej, przepisów Kodeksu Cywilnego (w zakresie umów i zobowiązań), struktury MC, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej oraz działań i organizacji MC,
  • Umiejętność redagowania tekstów, tworzenia dokumentów (np. ulotek) i syntetycznych informacji (np. opisu wydarzeń)
  • Kompetencje miękkie: komunikacja (w tym asertywność), organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, kreatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe lub studia podyplomowe z zakresu PR lub organizacji i zarządzania wydarzeniami lub marketingu
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w zakresie organizacji eventów, konferencji, targów lub innych wydarzeń z udziałem kierownictwa w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
Co oferujemy
  • Ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7.00 a 9.30
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość częściowego wykonywania pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna)
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Strefa aktywności
  • Pokój dla rodzica z dzieckiem
  • Doskonała lokalizacja
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
  • Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np. większa czcionka w materiałach drukowanych). Zwiększamy czas poszczególnych metod i technik naboru dla osób ze szczególnymi potrzebami.
  • Jeśli jesteś osobą ze szczególnymi potrzebami, prosimy poinformuj nas o tym mailowo lub telefonicznie – dane kontaktowe do Nas zamieszczamy w każdym ogłoszeniu.
Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie MC oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzinna dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.

Czynniki szczególnie utrudniajace wykonywanie zadań: nietypowe godziny pracy, krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach oraz częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Do budynku prowadzą 2 wejścia od ul. Królewskiej, które są oznaczone literami A i B. Do obu wejść prowadzą schody.
Przy schodach do wejścia A znajduje się podjazd dla wózków. Dla gości przeznaczone jest wejście A. W budynku w holu A jest winda dostosowana do wjazdu wózków co umożliwia dostęp do wszystkich kondygnacji budynku osobom z niepełnosprawnością ruchową. Przed budynkiem wyznaczono 2 ogólnodostępne miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W recepcji przy wejściu A i przy wejściu B są pętle indukcyjne

Dodatkowe informacje

Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których
wymagamy lub które są wskazane jako dodatkowe.
Wzory oświadczeń obowiazujących przy naborze do MC dostępne są tutaj:
https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/wzory-oswiadczen
Jeżeli ofertę składasz elektronicznie, wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane:
- własnoręcznie i przesłane w formie skanów/zdjęć (poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń przed
rozpoczęciem rozmowy kwalifikacyjnej) lub
- podpisem elektronicznym.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane.
Jeżeli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie - jeżeli nie
podałeś adresu e-mail).
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia
dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentówna język polski
dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Zachęcamy do zapoznania się z ogólnymi informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w służbie cywilnej,
które są dostępne tutaj:
https://www.gov.pl/web/sluzbacywilna/praca
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnościami.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • weryfikacja formalna złożonych ofert
  • test wiedzy
  • rozmowa kwalifikacyjna
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na wymaganym poziomie B1
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na wymaganym poziomie B2, w szczególności dokumentów określonych w rozporządzeniu PRM w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej lub Rozporządzeniu Ministra Spraw Zagranicznych w sprawie organizacji aplikacji dyplomatyczno-konsularnej, sposobu dokumentowania znajomości języków obcych oraz szczegółowych zasad przeprowadzania egzaminu dyplomatyczno-konsularnego
calendar icon

Aplikuj

do 10 czerwca 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 138333"
na adres:
Ministerstwo Cyfryzacji
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa
Aplikacje można składać także przez ePUAP lub wysłać na adres mailowy: rekrutacjaMC@cyfra.gov.pl.
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych
chmurach) nie będą pobierane.
Na kopercie/w tytule maila dopisz numer ogłoszenia BIP: 138333, BK/20 MK
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
888 651 784 - komórka ds. rekrutacji

  • Dokumenty należy złożyć do: 10.06.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    ane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Administratorem danych osobowych jest Ministerstwo Cyfryzacji, Królewska 27, 00-060 Warszawa, adres e-mail:Kancelaria.Krolewska@mc.gov.pl1. Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Ministerstwo Cyfryzacji, ul Królewska 27, 00-060Warszawa adres e-mail: iod.mc@cyfra.gov.pl2. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej, zawarcie umowy orazarchiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.3. Podstawa prawna przetwarzania danych:1) art. 6 ust. 1 lit. b RODO (wykonanie umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub podjęcie działań nażądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy);2) art. 22¹ Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. onarodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO (wypełnienie obowiązków prawnych ciążącychna administratorze);3) art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO (zgoda osoby, której dane dotyczą).4. Informacje o wymogu podania danych:Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22¹ Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię,nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbiecywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Wprzypadku podania innych danych osobowych niż określonych przepisami prawa, podstawą przetwarzania będzie zgoda, októrej mowa w art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną możnaodwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana wdowolnym czasie.5. Informacje o odbiorcach danych:Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotówupoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramachsprawowania władzy publicznej.Dane osobowe mogą być przekazywane do podmiotów przetwarzających danew imieniu administratora danych osobowych, posiadających uprawnienia do ich przetwarzania.6. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (zuwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata,w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska a następnie przez czas wynikający zprzepisów o archiwizacji. W przypadku obowiązku prawnego spoczywającego na administratorze danych osobowych doczasu istnienia tego obowiązku.7. Uprawnienia:1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;4) prawo do usunięcia danych osobowych (w przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody);5) prawo do przenoszenia danych (w przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody lub umowy;przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany);Żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podanypowyżej;Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).8. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą teżprofilowane, a także nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Udostępnił: Beata Kopycka

Komórka organizacyjna: Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi/Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 31.05.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×