Warszawa - panorama
Ministerstwo Finansów w Warszawie
00-916 Warszawa ul. Świętokrzyska 12
print as PDF
Ogłoszenie nr 137239 / 03.05.2024
Dołącz do nas jako:

główny specjalista

Do spraw: przygotowania i publikacji treści w mediach społecznościowych MF i KAS w Zespole Mediów Społecznościowych, Biuro Komunikacji i Promocji
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Opracowuje i publikuje wpisy na profile Ministerstwa Finansów (MF) i Krajowej Administracji Skarbowej (KAS) w celu informowania opinii publicznej o działaniach resortu oraz aktywnościach kierownictwa ministerstwa i budowania wizerunku resortu
  • Planuje kampanie informacyjne i promocyjne w mediach społecznościowych w celu informowania społeczeństwa o projektach realizowanych przez resort
  • Identyfikuje treści z zakresu działań resortu, w porozumieniu z innymi jednostkami MF i KAS, w celu wykorzystania w planowej komunikacji w mediach społecznościowych
  • Zleca przygotowanie plansz grafikom Biura Komunikacji i Promocji (BKP) i innym wykonawcom materiałów graficznych oraz audiowizualnych do zilustrowania wpisów w mediach społecznościowych oraz samodzielnie wykonuje proste prace graficzne
  • Monitoruje i raportuje trendy oraz istotne publikacje w mediach społecznościowych w obszarze związanym z resortem finansów
  • Współpracuje z pracownikami komórek prasowych Izb Administracji Skarbowej (IAS) w celu koordynacji komunikacji na profilach MF i KAS oraz IAS
  • Obsługuje i współprowadzi postępowanie związane z zakupem animacji/spotów do zilustrowania wpisów w mediach społecznościowych
  • Współpracuje z pracownikami innych komórek BKP w realizacji ich zadań, w tym zadań promocyjnych i sprawozdawczych
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w opracowywaniu treści do mediów społecznościowych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym rozumienie i tworzenie tekstów w obszarze właściwości zespołu
  • Znajomość przepisów ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych
  • Znajomość przepisów ustawy Prawo prasowe
  • Znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej
  • Znajomość funkcjonowania administracji publicznej
  • Umiejętność argumentowania
  • Umiejętność precyzyjnego formułowania pisemnych i ustnych wypowiedzi
  • Umiejętność analizowania informacji
  • Umiejętność wyciągania wniosków i proponowania rozwiązań
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (D. U. z 2023 r. poz. 342, 497 i 1195), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe na kierunku filologia lub komunikacja społeczna lub stosunki międzynarodowe lub politologia
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w administracji publicznej
Co oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę
  • Elastyczny czas pracy
  • Możliwość świadczenia pracy w modelu hybrydowym (połączenie pracy zdalnej z pracą stacjonarną w budynku Ministerstwa Finansów)
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), nagrody uznaniowe za wyniki i osiągnięcia, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • Możliwość rozwoju poprzez pracę w zespole profesjonalistów i ekspertów
    z różnych dziedzin oraz udział w strategicznych projektach
  • Możliwość godzenia pracy zawodowej z pracą naukową
  • Kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnej
  • Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opieki medycznej, uprawnień do zniżek PKP
  • Pakiet socjalny: dofinansowanie do sportu i kultury, wypoczynku, karty fitness
  • Przyjazne środowisko pracy: kiosk pracowniczy, pokój dla rodzica z dzieckiem, biblioteka, poczta, bankomat, klimatyzowane pomieszczenia
  • Doskonałą lokalizację urzędu w historycznym budynku w centrum Warszawy – szybki i łatwy dojazd
  • Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV w języku polskim (kandydat, który na podstawie analizy CV i złożonych oświadczeń będzie spełniał wszystkie wymagania formalne zostanie zaproszony do kolejnego etapu naboru)
  • Oświadczenie o niepełnieniu służby zawodowej ani niepracowaniu w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342, 497 i 1195), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 13 maja 2024

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 137239"
na adres:
Ministerstwo Finansów
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
z dopiskiem: Oferta pracy – 2024/070/BKP
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (22) 694 41 43 lub 532 541 035
  • Dokumenty należy złożyć do: 13.05.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Finansów w Warszawie

Udostępnił: Agnieszka Włodarczyk

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 03.05.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×