Warszawa - panorama
Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie
00-950 Warszawa Al. Ujazdowskie 11
print as PDF
Ogłoszenie nr 135819 / 30.03.2024
Dołącz do nas jako:

główny specjalista

Do spraw: analizy biznesowej i systemowej w Wydziale Rozwoju Rejestrów Sądowych w Departamencie Informatyzacji i Rejestrów Sądowych
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • ma następujące zadania:
  • Nadzorowanie i koordynowanie rozwoju systemu teleinformatycznego.
  • Inicjowanie prac nad projektowaniem nowych rozwiązań informatycznych w obszarze systemów teleinformatycznych obsługujących postępowanie sądowe, udział w planowaniu rozwoju takich systemów, w tym udział w projektach i zespołach.
  • Samodzielne analizowanie potrzeb głównych użytkowników systemów teleinformatycznych a także proponowanych i wprowadzanych zmian legislacyjnych, z uwzględnieniem zmian środowiska prawnego, organizacyjnego i technologicznego.
  • Udział w przygotowaniu postępowań przetargowych poprzez opracowywanie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie systemów teleinformatycznych obsługujących postępowanie sądowe.
  • Współpraca z innymi komórkami Ministerstwa Sprawiedliwości oraz z przedstawicielami innych instytucji i organów administracji w sprawach związanych z systemami teleinformatycznymi, wykorzystywanymi do realizacji zadań publicznych. Współpraca z właściwymi organami Unii Europejskiej i państw członkowskich UE w zakresie rozwijania transgranicznej wymiany danych pomiędzy organami wymiaru sprawiedliwości.
  • Współpraca z dostawcami systemów teleinformatycznych obsługujących postępowanie sądowe, w tym ustalanie szczegółów zlecanych zadań oraz odbiór prac.
  • Wsparcie przy opracowywaniu scenariuszy testowych nowych lub modyfikowanych systemów IT
  • Wsparcie przy przeprowadzaniu testów nowych lub modyfikowanych systemów IT
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe o profilu informatyka lub zarządzanie lub wyższe magisterskie i studia podyplomowe o profilu informatycznym lub o profilu zarządzanie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w analizowaniu i projektowaniu systemów teleinformatycznych lub w zarządzaniu projektami informatycznymi
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Wiedza specjalistyczna (ekspercka) w zakresie zagadnień analityczno-projektowych
  • Wiedza z zakresu formalnego opisu procesów biznesowych (BPMN,UML)
  • Podstawowa znajomość relacyjnych i/lub obiektowych baz danych
  • Doskonalenie zawodowe, identyfikacja z misją urzędu, myślenie analityczne, otwartość na zmiany, planowanie i myślenie strategiczne, pozytywne podejście do klienta, umiejętność współpracy, zorientowanie na osiąganie celów, samodzielność i inicjatywa
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Studia podyplomowe (zarządzanie)
  • Przeszkolenie z tworzenia modeli analitycznych
  • Przeszkolenie z tworzenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • Przeszkolenie z zarządzania projektami informatycznymi
  • Znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych
  • Znajomość ustawodawstwa dotyczącego KRS, ksiąg wieczystych, zastawu rejestrowego i rejestru zastawów
  • Znajomość unijnych projektów (e-Justice, BRIS)
Co oferujemy

Pracownikom oferujemy:

- dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,

- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),

-  możliwość udziału w szkoleniach,

- możliwość częściowej refundacji kosztów nauki języków obcych i studiów podyplomowych,

- pakiet socjalny (możliwość ubiegania się o dofinansowanie wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe, możliwość zakupu karty sportowej, dopłatę do żłobka/przedszkola/klubiku dziecięcego, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach),

- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie,

- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,

- możliwość dofinansowania zakupu okularów korekcyjnych,

- pokój do pracy dla rodzica z dzieckiem,

- parking dla rowerów,

- elastyczny czas pracy.

Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów jednoznacznie potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, opisy stanowisk, zakresy czynności, zaświadczenia i inne, potwierdzające wymagany w ogłoszeniu okres i obszar doświadczenia zawodowego)
  • Kopie dokumentu określonego w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej (Dz. U. Nr 218, poz. 1695), potwierdzające znajomość języka angielskiego na poziomie B2. W przypadku składania dyplomu ukończenia Krajowej Szkoły Administracji Publicznej należy złożyć dodatkowo zaświadczenie potwierdzające znajomość języka angielskiego wydane przez KSAP, jeśli z treści dyplomu ukończenia KSAP nie wynika, że absolwent Szkoły posiada znajomość tego języka. Kandydatki/kandydaci, którzy nie złożą dokumentów potwierdzających znajomość języka na wymaganym poziomie, zostaną poddani procedurze sprawdzającej
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopia dokumentu potwierdzająca spełnianie wymagania dodatkowego (fakultatywnie)
calendar icon

Aplikuj

do 13 kwietnia 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 135819"
na adres:
Ministerstwo Sprawiedliwości
Biuro Dyrektora Generalnego
Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Al. Ujazdowskie 11
00-950 Warszawa
Z podaniem na kopercie numeru ogłoszenia
Aplikacje można składać także przez ePUAP lub wysłać na adres mailowy: rekrutacja@ms.gov.pl (w tytule maila należy wpisać numer ogłoszenia).

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(22) 52 12 707 lub (22) 52 12 378
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 13.04.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie

Udostępnił: Magdalena Rzeszotarska

Komórka organizacyjna: Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi/Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 30.03.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×