Biuro - zdjęcie 2
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
00-463 Warszawa Podchorążych 38
print as PDF
Ogłoszenie nr 135332 / 20.03.2024
Dołącz do nas jako:

główny specjalista

w Biurze Komendanta Głównego
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Inicjowanie i przygotowywanie projektów decyzji i zarządzeń Komendanta Głównego będących w kompetencji Biura Komendanta Głównego, udział w procesie ich uzgadniania z komórkami organizacyjnymi KG PSP oraz ich rejestrowanie.
  • Koordynowanie działań administracyjno-organizacyjnych wspierających codzienne obowiązki Komendanta Głównego i Jego Zastępców oraz zarządzanie kalendarzem i organizacją spotkań Komendanta Głównego i Jego Zastępców, w tym koordynacja wyjazdów.
  • Koordynowanie pracy pracowników sekretariatu Komendanta Głównego i Jego Zastępców poprzez rozliczanie czasu pracy i służby, planowanie urlopów, dbałość o dobry wizerunek Komendanta Głównego PSP.
  • Współpraca z sekretariatami komórek organizacyjnych Komendy Głównej PSP oraz przygotowywanie grafików dyżurów do obsługi sekretariatu Komendanta Głównego i sekretariatu Zastępców w celu zapewnienia ciągłości pracy.
  • Koordynowanie doskonalenia zawodowego pracowników sekretariatu Komendanta Głównego i Jego Zastępców.
  • Zarządzanie fizycznym i elektronicznym obiegiem dokumentów i korespondencji.
  • Przygotowywanie pism i korespondencji w sprawach zleconych przez Komendanta Głównego i Jego Zastępców.
  • Nadzór nad terminową realizacją zadań wynikających z treści otrzymywanej korespondencji.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Staż pracy co najmniej 5 lat w jednostkach sektora finansów publicznych, w tym min. 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku związanym z obsługą sekretariatu w jednostce organizacyjnej PSP, co najmniej dyrektora.
  • Znajomość struktury organizacyjnej PSP i KG PSP,
  • Znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej,
  • Znajomość ustawy o ochronie przeciwpożarowej
  • Znajomość zarządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie instrukcji kancelaryjnej oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej,
  • Znajomość obsługi elektronicznego systemu obiegu dokumentów przeznaczonego dla administracji publicznej,
  • Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office,
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa o dostępie do informacji niejawnych o klauzuli poufne,
  • Kompetencje miękkie: umiejętność argumentowania proponowanych rozwiązań i pracy swojej oraz zespołu, komunikatywność, wysoka kultura osobista, umiejętność zarządzania zespołem.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie A2
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie
  • Przeszkolenie w zakresie: komunikacji, radzenia sobie ze stresem, zarządzania zespołem, zarządzania czasem
  • Kompetencje miękkie: asertywność, umiejętności redakcyjne, odporność na stres, kreatywność i elastyczność, umiejętność pracy w zespole, samodyscyplina, dobra organizacja pracy, pracowitość i chęć rozwoju, logiczne myślenie.
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • Wypłaty z funduszu nagród uzależnione od wyników pracy
  • Nagrody jubileuszowe
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Możliwość ubiegania się o zapomogę pieniężną oraz świadczenie świąteczne
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość ubiegania się o dofinansowanie przedsięwzięć edukacyjnych
  • Możliwość zakupu dodatkowego ubezpieczenia

 

Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa o dostępie do informacji niejawnych o klauzuli poufne,
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadane przeszkolenia
calendar icon

Aplikuj

do 2 kwietnia 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
Biuro Kadr
ul. Podchorążych 38
00-463 Warszawa

Istnieje możliwość osobistego złożenia dokumentów w siedzibie Urzędu przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie, w Kancelarii Ogólnej, w godzinach pracy: 8.15 do 16.15. lub przesłania w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformy ePUAP, wykorzystując formularz „Pismo ogólne do podmiotu publicznego”. Przy wyszukiwaniu urzędu należy wpisać: Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej.
Na kopercie i liście motywacyjnym proszę dopisać: główny specjalista BKG

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(47) 722 30 61- Biuro Komendanta Głównego
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 02.04.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie

Udostępnił: Małgorzata Nosowska

Komórka organizacyjna: Biuro Kadr

Wprowadzono: 20.03.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×