Biuro - zdjęcie 2
Państwowa Agencja Atomistyki w Warszawie
00-400 Warszawa Ul. Nowy Świat 6/12
print as PDF
Ogłoszenie nr 132414 / 12.01.2024
Dołącz do nas jako:

główny specjalista

Do spraw: finansowo-księgowych w Wydziale Finansowo-Księgowym, Departament Budżetowo-Finansowy
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • dekretuje i księguje na odpowiednich kontach dowody księgowe oraz dokonuje płatności zobowiązań zgodnie z ustalonymi terminami w dokumentach źródłowych celem zapewnienia rzetelnej ewidencji księgowej, w ramach dostępnych źródeł finansowania
  • obsługuje system TREZOR w zakresie sprawozdawczości oraz zapewnienia środków na wydatki w celu racjonalnego wykorzystywania otrzymywanych środków z Ministerstwa Finansów
  • monitoruje plan finansowy i analizuje konta kosztów i wydatków oraz kont rozrachunkowych dotyczących zaewidencjonowanych dowodów księgowych, rozlicza karty służbowe kredytowe, uzgadnia salda rachunków środków budżetowych – w celu potwierdzenia prawidłowości ujęcia w ewidencji księgowej dokonanych operacji gospodarczych, zgodnie z ich treścią ekonomiczną w danym okresie sprawozdawczym
  • koordynuje sporządzanie sprawozdań budżetowych, statystycznych, z operacji finansowych i sprawozdania finansowego na podstawie uzgodnionych danych wynikających z ewidencji księgowej oraz obsługuje system TREZOR w zakresie wykonywanych zadań na stanowisku w celu realizacji obowiązków sprawozdawczych zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • prowadzi ewidencję dochodów budżetowych oraz należności, monitoruje wpływy, terminowo nalicza odsetki od nieterminowych wpłat oraz rozlicza konta należności w rozbiciu na kontrahentów, tytuły należności i paragrafy klasyfikacji budżetowej w celu prawidłowego i terminowego sporządzenia sprawozdań budżetowych oraz statystycznych RBN, RBZ
  • sporządza informacje/notatki/wyjaśnienia/tworzy odpowiedzi w sprawach dotyczących budżetu w zakresie realizowanych zadań w ramach prowadzonych kontroli finansowych, w tym NIK, w celu przedłożenia prawidłowych danych wynikających z ewidencji księgowej
  • archiwizuje dokumenty wytworzone w ramach realizowanych zadań po zakończeniu okresu przechowywania w komórce, w tym również w elektronicznym obiegu zarządzania dokumentami, w celu zgodności i prawidłowości działania z przepisami prawa
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w obszarze rachunkowości budżetowej
  • znajomość przepisów prawa z zakresu ustawy o finansach publicznych wraz z przepisami wykonawczymi
  • znajomość przepisów prawa z zakresu ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych
  • znajomość przepisów prawa z zakresu ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • posiadanie umiejętności w zakresie obsługi komputera i aplikacji biurowych MsOffice
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • współpraca
  • komunikacja
  • radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze finansów publicznych
  • studia podyplomowe z zakresu rachunkowości lub audytu lub finansów publicznych
  • przeszkolenie w zakresie rachunkowości budżetowej
  • umiejętność obsługi systemu finansowo-księgowego
  • umiejętność obsługi systemu obsługi budżetu państwa TREZOR, bankowości elektronicznej NBP
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego,
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Pracę w dogodnej lokalizacji, w nowoczesnej przestrzeni biurowej, 
  • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie,
  • Możliwość rozwoju zawodowego poprzez bogatą ofertę szkoleń, dofinansowanie do kursów językowych,
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastkę”), nagrody jubileuszowe
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie ukończenia studiów podyplomowych z zakresu rachunkowości lub audytu lub finansów publicznych
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego z przeszkolenia w zakresie rachunkowości budżetowej
calendar icon

Aplikuj

do 29 stycznia 2024

na adres:
Zachęcamy do aplikowania w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP).
Dokumenty można także dostarczyć osobiście w zamkniętej kopercie lub wysłać na adres:
Państwowa Agencja Atomistyki
ul. Nowy Świat 6/12
00-400 Warszawa
z dopiskiem: Kadry "Główny Specjalista DBF/WFK (132414)”

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 556 28 95
  • Dokumenty należy złożyć do: 29.01.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Państwowa Agencja Atomistyki w Warszawie

Udostępnił: Magdalena Szczepaniak

Komórka organizacyjna: WK/BDG

Wprowadzono: 12.01.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×