główny specjalista
Do spraw: tworzenia przepisów wewnętrznych z zakresu organizacji pracy w UKE w Wydziale Organizacji, Biuro Dyrektora Generalnegoz niepełnosprawnościami
Giełdowa 7/9
2024 r.
zasadnicze
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie dla osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 roku
- Oświadczenie dotyczące spełnienia wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Aplikuj
do 19 stycznia 2024
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Giełdowa 7/9
01-211 Warszawa
- Dokumenty należy złożyć do: 19.01.2024
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu