Biuro - zdjęcie 2
Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych w Warszawie
02-517 Warszawa ul. Rakowiecka 2D
print as PDF
Ogłoszenie nr 131668 / 16.12.2023
Dołącz do nas jako:

główny specjalista

Do spraw: realizacji projektu Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych obiektów archiwów państwowych w Departamencie Rozwoju Archiwów
#administracja publiczna #archiwa/archiwistyka #budżet #finanse publiczne
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Samodzielne przygotowuje pełną dokumentację, zgodnie z zasadami bezstronności i obiektywizmu, przejrzystości i proporcjonalności oraz jawności, dla realizowanych postępowań prowadzonych na postawie ustawy PZP oraz z ich wyłączeniem, w celu efektywnego i konkurencyjnego wyłaniania wykonawców oraz rzetelnego, przemyślanego wydatkowania środków publicznych z zachowaniem zasad gospodarności i celowości w zakresie realizacji projektu Kompleksowej modernizacji energetycznej wybranych obiektów archiwów państwowych w Polsce
  • Opracowuje oraz aktualizuje szacowania wartości zamówień do planu zamówień publicznych na potrzeby departamentu, w celu prawidłowego określenia procedur ich udzielania w połączeniu z wydatkami w urzędzie dla projektu Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych obiektów archiwów państwowych w Polsce
  • Bierze udział w pracach Komisji Przetargowych w charakterze sekretarza lub członka komisji, w celu zabezpieczenia i zapewnienia poprawności procedury zgodnie z obowiązującym prawem zamówień publicznych oraz prowadzi nadzór nad przebiegiem procedur ze szczególnym uwzględnieniem wiążących terminów dla postępowań związanych w projektem kompleksowej modernizacji energetycznej wybranych obiektów archiwów państwowych
  • Przygotowuje wkład do wniosków o płatność w systemie SL dla projektu Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych projektów archiwów państwowych
  • Współpracuje z komórką kadrową w zakresie prowadzenia kart czasu pracy, Współpracuje z Wydziałem Finansowo-Księgowym oraz archiwami uczestniczącymi w realizacji projektu w zakresie rozliczania płatności w ramach projektu.
  • Przygotowuje dokumenty w zakresie oceny ryzyk i kontroli zarządczej projektu. Przygotowuje dokumentacji na potrzeby kontroli projektu.
  • Prowadzi monitoring harmonogramu projektu i opracowuje dokumentację planistyczną w zakresie projektu
  • Wykonuje inne polecenia bezpośredniego przełożonego w zakresie kompetencji i zadań realizowanych w ramach projektu Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych obiektów archiwów państwowych
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w jednostce finansów publicznych lub na stanowisku zajmującym się wieloletnim przygotowaniem zamówień publicznych
  • Przeszkolenie w zakresie prawa zamówień publicznych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie A2
  • Znajomość zasad funkcjonowania sektora finansów publicznych
  • Dobra znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Znajomość Ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • Podstawowa znajomość Kodeksu cywilnego
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Word i Excel
  • Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej
  • Podstawowa znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
  • Umiejętność komunikowania się w mowie i piśmie
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Umiejętność argumentacji przedstawionych analiz
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe prawo lub administracja lub ekonomia lub inżynierskie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok i 6 miesięcy w zakresie przygotowań postępowań o zamówienia publiczne, doświadczenia zawodowego na stanowisku pracy związanym z rozliczeniem inwestycji budowlanych lub rozliczeniem środków ze źródeł zagranicznych lub opracowaniem harmonogramów projektów lub opracowaniem dokumentacji w zakresie postępowań przetargowych lub rozliczaniem umów na roboty budowlane
  • Przeszkolenie w zakresie finansów publicznych
  • Przeszkolenie w realizacji projektów finansowanych ze środków zewnętrznych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1-C2
  • Przeszkolenie w zakresie zarządzania projektem
  • Przeszkolenie w zakresie prowadzenia negocjacji
  • przeszkolenie w zakresie analizy ryzyk, kontroli zarządczej
  • Znajomość gospodarki finansów publicznych w tym w szczególności w obszarze planowania budżetu
  • Umiejętność współpracy
  • Umiejętność interpretacji przepisów prawa
  • Znajomość metodyki zarządzania projektami PRINCE 2
  • Znajomość MS Project
  • Znajomość zagadnień z obszaru inwestycji i remontów
  • Znajomość zasad konstruowania wskaźników efektywności
  • Znajomość orzecznictwa w zakresie postępowań o zamówienia publiczne, wytycznych Urzędu Zamówień Publicznych odnośnie postępowań i klauzul umownych
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • Możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w tym m.in. dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie pakietu sportowego, oraz dofinansowanie do wyjść kulturalnych: biletów do kina, teatru, muzeum, pożyczki na cele mieszkaniowe, itp.
  • Możliwość dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego i na życie na korzystnych warunkach
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Możliwość nauki języków obcych na platformie online eTutor
  • Owocowe czwartki
  • Kawa, herbata dla pracowników
  • Psycholog dla pracowników
  • Pokoje socjalne z pełnym wyposażeniem.
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Warunki pracy:

  • praca biurowa w siedzibie urzędu,
  • użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner),
  • zagrożenie korupcją
  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • wejście do budynku NDAP jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością,
  • brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnością ruchową,
  • brak windy,
  • stanowisko pracy usytuowane jest na I/II piętrze budynku,
  • pomieszczenie sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnoprawnością znajduje się na parterze budynku, co powoduje konieczność pokonywania schodów oraz otwierania drzwi z samozamykaczami,
  • stanowisko pracy jest wyposażone w monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

etap I - analiza złożonych dokumentów pod kątem spełnienia wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze;

etap II - rozmowa kwalifikacyjna, podczas której zostaną sprawdzone wiedza i kompetencje kandydata wymienione w ogłoszeniu.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Dokument poświadczający przeszkolenie w zakresie prawa zamówień publicznych
  • Oświadczenie dot. znajomości języka angielskiego na poziomie A2
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Zaświadczenie potwierdzające przeszkolenie w zakresie finansów publicznych
  • Oświadczenie o znajomości języka angielskiego na wymaganym poziomie.
  • Zaświadczenie potwierdzające przeszkolenie w realizacji projektów finansowanych ze środków zewnętrznych
  • Zaświadczenie potwierdzające przeszkolenie w zakresie zarządzania projektem
  • Zaświadczenie potwierdzające przeszkolenie w zakresie prowadzenia negocjacji
  • Zaświadczenie potwierdzające przeszkolenie w zakresie analizy ryzyk, kontroli zarządczej
calendar icon

Aplikuj

do 30 grudnia 2023

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 131668"
na adres:
Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych
ul. Rakowiecka 2D
02-517 Warszawa

Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 30.12.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Naczelny Dyrektor Archiwów Państwowych ul. Rakowiecka 2D, 02-517 Warszawa
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@archiwa.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: członkowie komisji przeprowadzającej nabór oraz pracownicy komórki ds. kadr.
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych w Warszawie

Udostępnił: Natalia Marozas

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Rozwoju Zawodowego/Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 16.12.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×