główny specjalista
Do spraw: prowadzenia i koordynowania postępowań administracyjnych dotyczących stwierdzonych naruszeń przepisów prawa w zakresie telekomunikacji w Wydziale Postępowań Administracyjnych, Departament Kontroliz niepełnosprawnościami
Giełdowa 7/9
2023 r.
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie dotyczące spełniania wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego
- Oświadczenie dla osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 roku
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Aplikuj
do 9 grudnia 2023
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Giełdowa 7/9
01-211 Warszawa
- Dokumenty należy złożyć do: 09.12.2023
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu