Biuro - zdjęcie 2
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie
02-591 Warszawa ul. Stefana Batorego 5
print as PDF
Ogłoszenie nr 126465 / 01.09.2023
Dołącz do nas jako:

główny specjalista

Do spraw: inwestycji i ochrony przeciwpożarowej w Wydziale Inwestycji i Remontów w Biurze Administracyjnym
#administracja publiczna #sprawy wewnętrzne
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Organizuje ochronę przeciwpożarową w zakresie zabezpieczenia obiektów przed zagrożeniem pożarowym i innym miejscowym zagrożeniem, w tym zabezpiecza opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego. Przeprowadza szkolenia wstępne i okresowe dla pracowników, stażystów i wolontariuszy w MSWiA.
  • Współuczestniczy w procesie remontowo-inwestycyjnym (zgodnie z wymaganiami prawa zamówień publicznych i wewnętrznego regulaminu), na etapie opracowania i weryfikacji dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, wykonywania, kierowania oraz nadzoru nad wykonywaniem robót i oddania do użytkowania obiektów, celem sprawnego przebiegu procesu.
  • Planuje i organizuje usługi (zgodnie z wymaganiami prawa zamówień publicznych i wewnętrznego regulaminu) związane z bieżącą konserwacją pomieszczeń, instalacji i urządzeń technicznych, w szczególności dotyczących ochrony przeciwpożarowej celem utrzymania obiektów w należytym stanie technicznym.
  • Sprawdza projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary i kosztorysy w zakresie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych lub samodzielne opracowuje przedmiotową dokumentację dla zakresu robót, celem przygotowania niezbędnych danych do wniosku na roboty budowlane.
  • Klasyfikuje i weryfikuje stopień wydatkowania środków budżetowych koniecznych na zabezpieczenie usług konserwacyjnych i robót budowlanych w danym roku budżetowym i szacuje ich wielkość na następne lata.
  • Dokonuje opisów merytorycznych dokumentów księgowych wystawianych przez wykonawców robót budowlanych i usług, a także sporządza noty księgowe obciążające kosztami użytkowników nieruchomości ministerstwa, celem przekazania ich do komórki finansowej.
  • Współuczestniczy w procesie sporządzania planu zamówień publicznych i planów finansowych wydziału. Współuczestniczy w planowaniu i organizacji usług (zgodnie z wymaganiami prawa zamówień publicznych i wewnętrznego regulaminu) dotyczących realizacji zadań związanych z pozyskaniem i rozliczeniem środków europejskich i funduszy zewnętrznych.
  • Podejmuje działania w przypadku wystąpienia awarii instalacji lub urządzeń budowlanych poprzez powiadomienie odpowiednich komórek organizacyjnych oraz zorganizowanie doraźnej naprawy.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Co najmniej trzy lata doświadczenia zawodowego pracy biurowej w obszarze nadzoru nad realizacją inwestycji lub remontów, w tym co najmniej rok na stanowisku inspektora lub specjalisty ds. ochrony przeciwpożarowej.
  • Uprawnienia inspektora lub specjalisty ds. ochrony przeciwpożarowej.
  • Wiedza specjalistyczna w zakresie: ochrony przeciwpożarowej i bezpieczeństwa pożarowego, prawa budowlanego, warunków technicznych dot. budynków, eksploatacji instalacji i urządzeń w obiektach.
  • Umiejętność czytania dokumentacji projektowej, umiejętność sporządzania harmonogramów realizacji robót budowlanych, umiejętność obsługi komputera, programów do edycji tekstu np.: MS Word oraz arkuszy kalkulacyjnych np.: MS Excel.
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, umiejętność współpracy, skutecznego komunikowania się, rzetelność, gotowość do doskonalenia zawodowego.
  • Kreatywność, umiejętność myślenia analitycznego, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych.
  • Wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne".
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie wyższe lub ukończone studia podyplomowe - budownictwo lub elektryczne lub teletechniczne lub bezpieczeństwo pożarowe.
  • Co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego pracy biurowej lub operacyjnej w obszarze ochrony przeciwpożarowej lub bezpieczeństwa pożarowego.
  • Co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w projektowaniu lub wykonywaniu instalacji teletechnicznych, w szczególności w zakresie instalacji bezpieczeństwa.
  • Przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych lub prawa budowlanego lub obowiązujących przepisów w budownictwie lub z obsługi oprogramowania specjalistycznego do grafiki wektorowej (np.: AutoCAD) lub kosztorysowania (np.: Norma) lub harmonogramowania (np.: MS Project).
  • Znajomość przepisów prawnych z zakresu finansów publicznych i realizacji inwestycji ze środków budżetu państwa, zamówień publicznych, procedur finansowych.
  • Umiejętność pracy w systemie elektronicznego obiegu dokumentów.
Co oferujemy
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
  • „Ruchomy czas pracy” (możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godziną 7.00-9.00).
  • Możliwość zakupu przez pracowników pakietu opieki medycznej i ubezpieczenia na życie dla nich i ich bliskich.
  • Możliwość rozwoju zawodowego, uczestniczenia w szkoleniach oraz częściowej refundacji kosztów nauki języka obcego, studiów podyplomowych.
  • Różnorodny pakiet socjalny i pakiet benefitów (w szczególności dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, dofinansowanie do pobytu pracownika na leczeniu sanatoryjnym lub wczasach profilaktyczno-leczniczych, możliwość wzięcia pożyczki mieszkaniowej, uzyskania wsparcia finansowego z tytułu urodzenia lub przysposobienia dziecka, a także wsparcia finansowego w trudnych sytuacjach).
  • Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo Pożyczkowej.
  • Możliwość korzystania z pobytów leczniczych w wybranych Sanatoriach Uzdrowiskowych MSWiA w ramach dostępnych miejsc oraz możliwość korzystania z miejsc w ośrodkach wypoczynkowych współpracujących z pracodawcą.
  • Stojaki / miejsce na rowery w lokalizacji przy ul. Batorego 5 i przy ul. Domaniewskiej 36/38.
  • Bufet w budynku MSWiA na ul. Batorego 5.
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • List motywacyjny oraz Curriculum Vitae (CV) – zawierające dane kontaktowe i informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze.
  • Oświadczenie o posiadaniu wykształcenia wyższego – zgodnie z wymaganiami niezbędnymi (zawierające informacje z dyplomu ukończenia studiów/ świadectwa ukończenia szkoły tj. nr dokumentu, rodzaj wykształcenia, uczelnia/szkoła, która wydała dyplom/świadectwo, wydział, kierunek, specjalizacja).
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (co najmniej trzy lata doświadczenia zawodowego pracy biurowej w obszarze nadzoru nad realizacją inwestycji lub remontów, w tym co najmniej rok na stanowisku inspektora lub specjalisty ds. ochrony przeciwpożarowej), tj. świadectwa pracy lub zaświadczenia lub referencje lub zakresy obowiązków lub opisy stanowisk pracy lub inne dokumenty; należy dołączyć dokumenty potwierdzające rodzaj i długość wymaganego doświadczenia.
  • Kopie dokumentów potwierdzające posiadanie uprawnień inspektora lub specjalisty ds. ochrony przeciwpożarowej.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych dot. dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" lub oświadczenie o posiadaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne” (zawierające informacje o organie, który wydał dokument, datę wydania i nr dokumentu, rodzaj klauzuli, okres ważności).
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Oświadczenie o posiadaniu wykształcenia wyższego lub o ukończeniu studiów podyplomowych (budownictwo lub elektryczne lub teletechniczne lub bezpieczeństwo pożarowe) – zgodnie z wymaganiami dodatkowymi (zawierające informacje z dyplomu ukończenia studiów/ świadectwa ukończenia szkoły tj. nr dokumentu, rodzaj wykształcenia, uczelnia/szkoła, która wydała dyplom/świadectwo, wydział, kierunek, specjalizacja).
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy biurowej lub operacyjnej w obszarze ochrony przeciwpożarowej lub bezpieczeństwa pożarowego), tj. świadectwa pracy lub zaświadczenia lub referencje lub zakresy obowiązków lub opisy stanowisk pracy lub inne dokumenty; należy dołączyć dokumenty potwierdzające rodzaj i długość wymaganego doświadczenia.
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w projektowaniu lub wykonywaniu instalacji teletechnicznych, w szczególności w zakresie instalacji bezpieczeństwa), tj. świadectwa pracy lub zaświadczenia lub referencje lub zakresy obowiązków lub opisy stanowisk pracy lub inne dokumenty; należy dołączyć dokumenty potwierdzające rodzaj i długość wymaganego doświadczenia).
  • Dokumenty potwierdzające przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych lub prawa budowlanego lub obowiązujących przepisów w budownictwie lub z obsługi oprogramowania specjalistycznego do grafiki wektorowej (np.: AutoCAD) lub kosztorysowania (np.: Norma) lub harmonogramowania (np.: MS Project).
calendar icon

Aplikuj

do 15 września 2023

na adres:
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
Biuro Kadr, Szkolenia i Organizacji – WZZL
ul. Stefana Batorego 5,
02-591 Warszawa
Z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: BA-WIiR – główny specjalista

Dokumenty można składać również osobiście w Biurze Przepustek przy ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie w godz. 8.00-16.00

Aplikacje można składać także przez ePUAP: /MSWIA/domyslna oraz /MSWIA/SkrytkaESP

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(22) 60 139 66 lub (22) 60 142 74
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 15.09.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie

Udostępnił: Ewa Okrasa

Komórka organizacyjna: Biuro Kadr, Szkolenia i Organizacji

Wprowadzono: 01.09.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×