Biuro - zdjęcie 7 - wykres słupkowy
Ministerstwo Edukacji i Nauki w Warszawie
00-529 Warszawa ul. Wspólna 1/3
print as PDF
Ogłoszenie nr 123227 / 30.06.2023
Dołącz do nas jako:

główny specjalista

w Zespole koordynacji dla działu Oświata i Wychowanie, Departament Kontroli i Audytu
#administracja publiczna #oświata i wychowanie
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Koordynuje kontrole przeprowadzane w ministerstwie w zakresie działu administracji rządowej – oświata i wychowanie przez instytucje i zewnętrzne organy kontrolne, w tym: prowadzi ewidencję kontroli, obsługuje osoby przeprowadzające kontrole, gromadzi informacje na temat przeprowadzanych kontroli, monitoruje ich przebieg oraz wspiera komórki organizacyjne w zakresie opracowywania projektów pism związanych z kontrolami.
  • Monitoruje realizację przez komórki organizacyjne wniosków i zaleceń pokontrolnych z kontroli przeprowadzanych w ministerstwie przez instytucje i zewnętrzne organy kontrolne.
  • Udziela członkom kierownictwa ministerstwa informacji dotyczących przeprowadzanych kontroli w zakresie działu administracji rządowej – oświata i wychowanie przez instytucje i zewnętrzne organy kontrolne.
  • Koordynuje kontrole prowadzone przez właściwe komórki organizacyjne w zakresie działu administracji rządowej – oświata i wychowanie, w tym współpracuje w zakresie: sporządzania planów kontroli dla działu administracji rządowej – oświata i wychowanie, opracowywania programów kontroli i wykazu dokumentów wymaganych od jednostek kontrolowanych, opracowywania i kompletowania dokumentacji kontrolnej oraz opracowywania projektów wystąpień pokontrolnych, stanowisk kierownika komórki kontroli wobec wniesionych zastrzeżeń, wystąpień pokontrolnych i sprawozdań z kontroli przeprowadzonych w trybie uproszczonym.
  • Koordynuje realizację zadań związanych z przeciwdziałaniem korupcji w ministerstwie dla działu Oświata i Wychowanie.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w kontroli w jednostkach sektora finansów publicznych
  • znajomość przepisów ustawy o kontroli w administracji rządowej
  • znajomość przepisów ustawy o Najwyższej Izbie Kontroli w zakresie postępowania kontrolnego
  • znajomość ustawy o systemie oświaty (zadania Centralnej Komisji Egzaminacyjnej i okręgowych komisji egzaminacyjnych; nadzór nad działalnością CKE i oke), znajomość ustawy - Prawo oświatowe (nadzór ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania nad działalnością kuratorów oświaty)
  • znajomość ustawy o finansach publicznych
  • znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego w zakresie przepisów ogólnych oraz załatwiania skarg i wniosków
  • samodzielność i inicjatywa
  • rzetelność
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • współpraca
  • komunikacja
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe na kierunku prawo lub finanse lub studia podyplomowe w zakresie kontroli lub audytu
Co oferujemy
  • ruchomy czas pracy
  • indywidualny rozkład czasu pracy
  • częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)    
  • dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  •  „trzynaste” wynagrodzenie
  • pakiet socjalny (np. dofinansowanie do wypoczynku pracowników, dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników,  wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach)
  • stołówka pracownicza
  • karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • możliwość rozwoju zawodowego (studia, szkolenia)
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • dobrą lokalizację
  • pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • miłą atmosferę pracy
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
calendar icon

Aplikuj

do 24 lipca 2023

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Ministerstwo Edukacji i Nauki
Biuro Dyrektora Generalnego
Al. Szucha 25
00-918 Warszawa
(KONIECZNIE z dopiskiem na kopercie oraz w liście motywacyjnym "ogłoszenie - główny specjalista DKA/ZKO/GS/2)

Polecamy aplikowanie przez ePUAP (elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej)
lub na adres: nabory_edukacja@mein.gov.pl

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
+48 22 34 74 852
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 24.07.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Edukacji i Nauki w Warszawie

Udostępnił: Małgorzata Orłowicz

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 30.06.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×