Warszawa - panorama
Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
01-211 Warszawa Giełdowa 7/9
print as PDF
Ogłoszenie nr 121714 / 01.06.2023
Dołącz do nas jako:

główny specjalista

Do spraw: kontroli telekomunikacji w Wydziale Kontroli Telekomunikacji, Departament Kontroli
#administracja publiczna #komunikacja elektroniczna #praca
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Komunikacja zaczyna się w UKE quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi postępowania kontrolne i pokontrolne dotyczące przestrzegania przepisów, decyzji oraz postanowień z zakresu telekomunikacji oraz przepisów ustawy o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych
  • Występuje do przedsiębiorców telekomunikacyjnych oraz innych podmiotów z żądaniem przekazania informacji, dokumentów lub danych
  • Przygotowuje projekty wytycznych i koordynuje przeprowadzanie przez Delegatury UKE postępowań kontrolnych w obszarze telekomunikacji
  • Prowadzi postępowania administracyjne, w tym przygotowuje projekty decyzji administracyjnych i postanowień: w przedmiocie nałożenia kary w przypadkach wskazanych w ustawie Prawo telekomunikacyjne; w sprawie uchylenia zastrzeżenia przedsiębiorcy telekomunikacyjnego dotyczącego informacji, dokumentów lub ich części zawierających tajemnice przedsiębiorstwa i ograniczenia pozostałym stronom wglądu do materiału dowodowego jeżeli udostępnienie tego materiału grozi ujawnieniem tajemnicy przedsiębiorstwa lub innych tajemnic prawnie chronionych
  • Prowadzi, we współpracy z Departamentem Bezpieczeństwa, postępowania kontrolne i pokontrolne dotyczące wypełniania przez przedsiębiorców telekomunikacyjnych obowiązków na rzecz obronności, bezpieczeństwa państwa oraz bezpieczeństwa i porządku publicznego, a w przypadku stwierdzenia naruszeń w tym zakresie prowadzi postępowania administracyjne w sprawie nakładania kar pieniężnych
  • Sporządza, we współpracy z Departamentem Strategii i Analiz, projekty opinii na wniosek jednostek samorządu terytorialnego w sprawie wykonywania działalności telekomunikacyjnej
  • Prowadzi postępowania o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego z zakresu łączności publicznej
  • Analizuje wpływające do Departamentu skargi i wnioski z zakresu telekomunikacji dotyczące przestrzegania przepisów, decyzji i postanowień z zakresu telekomunikacji
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe telekomunikacyjne lub prawnicze lub administracyjne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w stosowaniu prawa administracyjnego lub w obszarze telekomunikacji
  • Znajomość jęzka angielskiego na poziomie B1
  • Znajomość przepisów ustaw: Prawo telekomunikacyjne, o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych, Prawo budowlane, Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo cywilne, Prawo przedsiębiorców, Kodeks spółek handlowych
  • Znajomość przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady nr 2015/2120 ustanawiającego środki dotyczące dostępu do otwartego Internetu
  • Wiedza z zakresu funkcjonowania rynku telekomunikacyjnego, również rynków zagranicznych oraz zasad funkcjonowania systemów telekomunikacyjnych, w szczególności sieci telekomunikacyjnych
  • Umiejętność analizy i interpretacji przepisów prawa, a także stosowania ich w praktyce
  • Znajomość zagadnień dotyczących konfliktu interesów oraz przeciwdziałania korupcji
  • Posiadanie kompetencji: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne, orientacja na klienta/interesanta
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Dogodną lokalizację w nowoczesnej przestrzeni biurowej, blisko stacji Metra Rondo Daszyńskiego
  • Ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczynania pracy pomiędzy godziną 7:00, a 9:00)
  • Możliwość pracy zdalnej po okresie adaptacji
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”), nagrody jubileuszowe, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy)
  • Bogaty pakiet szkoleń, dofinansowanie nauki języka i studiów
  • Spotkania okolicznościowe dla pracowników i ich rodzin (np. Rodzinny Piknik Naukowo-Sportowy, impreza mikołajkowa itp.)
  • Pakiet socjalny m.in.: dofinansowanie wypoczynku i kart Multisport, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
  • Możliwość wykupienia pakietu medycznego w preferencyjnej cenie (prywatna opieka medyczna dla pracowników i ich rodzin) i grupowego ubezpieczenia na życie
  • Parking dla rowerów
  • Pokój Rodzica z dzieckiem w sytuacjach potrzeby zapewnienia dziecku opieki
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie
  • Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy
  • Budynek przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami
  • Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
  • Praca w pokoju, który jest klimatyzowany
  • Praca w terenie
  • Zagrożenie korupcją
  • Permanentna obsługa klientów zewnętrznych
Dodatkowe informacje

Zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami do udziału w naborze.

Oferty spełniające wymagania formalne, to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty, z wyjątkiem oferty wybranej/go kandydatki/kandydata, zostaną zniszczone.

Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub które są wskazane jako dodatkowe.

Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

W przypadku składania dokumentów elektronicznie, wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie lub cyfrowo przez kandydatki/kandydatów i załączone w formie skanów/zdjęcia lub pliku pdf do formularza rekrutacyjnego.

Zachęcamy do skorzystania ze wzoru oświadczeń znajdujących się na stronie http://bip.uke.gov.pl/rekrutacja/.

 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • Sprawdzenie ofert pod względem spełniania wymogów formalnych
  • Test wiedzy
  • Weryfikacja znajomości języka angielskiego
  • Test kompetencyjny
  • Zadanie praktyczne
  • Rozmowa kwalifikacyjna
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie dotyczące spełnienia wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 21 czerwca 2023

na adres:
Urząd Komunikacji Elektronicznej
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Giełdowa 7/9
01-211 Warszawa

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 53 49 227
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 21.06.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Administratorem danych osobowych przetwarzany w ramach procesu rekrutacji jest Prezes Urzędu Komunikacji

    Elektronicznej z siedzibą w Warszawie, ul. Giełdowa 7/9, 01-211 Warszawa. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania

    danych osobowych są dostępne na stronie www UKE pod adresem www.bip.uke.gov.pl/rekrutacja/.

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie

Udostępnił: Małgorzata Skurczyńska

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 01.06.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×