Warszawa - panorama
Ministerstwo Zdrowia w Warszawie
00-952 Warszawa ul. Miodowa 15
print as PDF
Ogłoszenie nr 119458 / 19.04.2023
Dołącz do nas jako:

główny specjalista

Do spraw: planowania i nadzoru inwestycji w Wydziale Inwestycji w Departamencie Oceny Inwestycji
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Realizuje zadania związane z wdrażaniem i prowadzeniem programów wieloletnich w tym analizuje i weryfikuje pod kątem merytorycznym prawidłowość przedkładanych przez jednostki dokumentów w zakresie programów wieloletnich, w celu prawidłowej ich realizacji, zgodnego z przepisami wydatkowania środków budżetu państwa a także w celu procedowania uchwał Rady Ministrów ustanawiających i zmieniających programy
  • Realizuje zadania związane z wdrażaniem i prowadzeniem zadań inwestycyjnych budowlanych i zakupowych w tym analizuje, weryfikuje i ocenia pod kątem merytorycznym dokumenty dotyczące zadań inwestycyjnych budowlanych w zakresie programów inwestycji, w tym m.in. zmian zakresów rzeczowych, wartości kosztorysowych inwestycji, w celu prawidłowej ich realizacji, zgodnego z przepisami wydatkowania środków budżetu państwa
  • Sprawdza pod względem formalnym i merytorycznym wnioski, składane przez jednostki podległe lub nadzorowane przez Ministra Zdrowia, o przyjęcie zadań budowlanych i zakupowych do finansowania z budżetu państwa, celem umożliwienia podjęcia decyzji przez Ministra Zdrowia w zakresie wprowadzenia zadań do finansowania
  • Prowadzi nadzór merytoryczny w zakresie zawartych umów na zadania inwestycyjne i programy wieloletnie, w celu zapewnienia właściwego monitorowania prawidłowości realizacji zadań i rozwiązywania spraw problematycznych
  • Prowadzi nadzór merytoryczny wniosków o przekazywanie środków finansowych z budżetu Ministra Zdrowia na rzecz beneficjentów oraz monitoruje przepływy finansowe w ramach poszczególnych projektów, w tym rozliczanie przekazanych środków w celu zapewnienia skuteczności i prawidłowości wykorzystania środków w projektach
  • Przygotowuje materiały informacyjne i analizy w ramach zadań inwestycyjnych i programów wieloletnich, w celu opracowania sprawozdań z wykonania budżetu za dany rok oraz projektu budżetu na kolejny rok a także innych wymaganych zestawień czy opracowań dotyczących realizowanych zadań
  • Prowadzi cykliczną analizę ryzyka mogącą wystąpić przy realizacji inwestycji w celu podjęcia właściwych działań ograniczających materializację zidentyfikowanego ryzyka w ramach projektów
  • Współpracuje z innymi komórkami Ministerstwa Zdrowia i Urzędami, w celu opiniowania dokumentów i udzielania informacji dotyczących inwestycji budowlanych i zakupowych
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w przygotowaniu/ planowaniu/ realizacji lub nadzorze inwestycji
  • Znajomość przebiegu procesu inwestycyjnego
  • Znajomość przepisów prawa z zakresu finansów publicznych
  • Wiedza z zakresu prawa budowlanego oraz sposobu i trybu finansowania inwestycji z budżetu państwa
  • Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy w tym priorytetyzowania zadań
  • Kreatywność i umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność analizy danych
  • Komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub finansowe lub techniczne: w tym architektoniczne, ogólnobudowlane
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w realizacji inwestycji w administracji publicznej
  • Uprawnienia projektowe lub wykonawcze np. budowlane, sanitarne
  • Umiejętność argumentowania proponowanych rozwiązań
  • Umiejętność oceny ekonomicznej efektywności inwestycji
  • Umiejętność samodzielnej pracy i pracy w zespole
  • Umiejętność obsługi komputera oraz pakietu Ms Office w tym bardzo dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Pokój dla rodzica z dzieckiem
  • Dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego oraz opieki sprawowanej przez opiekuna dziennego
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Możliwość rozwoju kompetencji i kwalifikacji poprzez ciekawe zadania i projekty
  • Możliwość doskonalenia zawodowego
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Nagrody jubileuszowe
  • Pakiet socjalny (niskooprocentowane pożyczki, pomoc finansowa w trudnych sytuacjach)
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu ubezpieczeń
  • Projekty: profilaktyka „Kierunek-ZDROWIE” oraz „ZDROWIE dla o(d)pornych”,
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych.
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • Budynek w Warszawie przy ul. Długiej 38/40 nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich; przed budynkiem jest podjazd dla wózków inwalidzkich jedynie na parter
  • Praca biurowa wykonywana w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie
  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe 
  • Stanowisko zagrożone korupcją
  • Obsługa klientów zewnętrznych
  • Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz
  • Praca pod presją czasu
  • Podejmowanie decyzji w sytuacji deficytu informacyjnego
  • Sytuacje wymagające szybkiej i sprawnej komunikacji z inwestorami, w celu pozyskania wymaganych informacji w warunkach znacznych ograniczeń czasowych
  • Znaczna skala błędnie przygotowywanych lub niekompletnych dokumentów sporządzanych przez jednostki.
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Do stanowiska mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 2399)

Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • Etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne

  • Etap 2: zadanie analityczne, w przypadku gdy więcej niż 3 kandydatów spełni wymagania formalne

  • Etap 3: rozmowa kwalifikacyjna, w tym sprawdzenie wiedzy.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 5 maja 2023

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Ministerstwo Zdrowia, Biuro Administracyjne, ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa z dopiskiem: „główny specjalista w Wydziale Inwestycji w Departamencie Oceny Inwestycji – poz. 1741”.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
538 551 655
  • Dokumenty należy złożyć do: 05.05.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    • Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
    • Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15.
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@mz.gov.pl.
    • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej;
    • Informacje o odbiorcach danych: członkowie Komisji naborowej.
    • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
    • Uprawnienia:

    - prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podanych powyżej,

    - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

    • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast.. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o ustawy o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Zdrowia w Warszawie

Udostępnił: Justyna Odolczyk

Komórka organizacyjna: Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Biuro Administracyjne

Wprowadzono: 19.04.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×