Biuro - zdjęcie 2
Ministerstwo Klimatu i Środowiska w Warszawie
00-922 Warszawa ul. Wawelska 52/54
print as PDF
Ogłoszenie nr 118346 / 29.03.2023
Dołącz do nas jako:

główny specjalista

Do spraw: budżetu w Wydziale Koordynacji Budżetu i Środków Pozabudżetowych, Departament Budżetu
#administracja publiczna #budżet #finanse publiczne
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Kształtujemy zasoby środowiska naturalnego w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju, rozwijamy postawy proekologiczne oraz tworzymy nowoczesną politykę klimatyczno-energetyczną państwa. quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Przygotowuje decyzje w sprawie zmian planu wydatków Dysponenta części budżetowej w ramach budżetu państwa i budżetu środków europejskich (w tym w ramach POIiŚ 2014-2020, MF EOG 2014- 2021, NMF 2014-2021, Perspektywy Finansowej 2021-2027) i prowadzi ewidencję tych zmian w systemie TREZOR i QNT
  • Weryfikuje, w zakresie finansowym, przygotowane przez właściwe komórki organizacyjne Ministerstwa dyspozycje przekazania środków do wojewodów i Zarządcy Rozliczeń S.A. oraz pozostałym podmiotom realizującym zadania ze środków pozabudżetowych i przekazuje do wykonania
  • Bierze udział w opracowywaniu materiałów planistycznych do projektu ustawy budżetowej w układzie zadaniowym, w tym w zakresie POIiŚ 2014-2020, MF EOG 2014-2021, NMF 2014-2021, Perspektywy Finansowej 2021-2027, przygotowuje informacje o kwotach wydatków ujętych w projekcie i ustawie budżetowej i dokonuje analizy otrzymanych materiałów
  • Sporządza aktualizację Wieloletniego Planu Finansowego Państwa (WPFP), w tym z wykorzystaniem systemu informatycznego BUZA, a także projekt budżetu resortu w ramach POIiŚ 2014-2020, POPT 2014-2020, MF EOG 2014-2021 i NMF 2014-2021 oraz plan Dysponenta części budżetowej w zakresie budżetu państwa i budżetu środków europejskich
  • Opracowuje analizy i objaśnienia dla komisji parlamentarnych w zakresie projektu budżetu resortu
  • Przygotowuje wnioski do ministra właściwego ds. rozwoju regionalnego i ministra właściwego ds. budżetu dotyczące uzyskania zgody na zmniejszenie lub zwiększenie wydatków, przeniesienie pomiędzy grupami wydatków bieżących i majątkowych w ramach budżetu państwa oraz budżetu środków europejskich przeznaczonych na finansowanie lub współfinansowanie projektów finansowanych z udziałem środków zagranicznych (w tym w ramach POIiŚ 2014-2020, POPT 2014-2020, MF EOG 2014-2021 i NMF 2014- 2021), realizowanych przez komórki organizacyjne Ministerstwa oraz jednostki podległe i nadzorowane przez Ministra
  • Bierze udział w przygotowywaniu i uzgadnianiu pod względem finansowym treści projektów aktów prawnych, porozumień, pism i dokumentów związanych z wypłatą dodatków i rekompensat oraz pozostałych dofinansowań ze środków pozabudżetowych
  • Bierze udział w komisjach, spotkaniach oraz grupach roboczych, dotyczących budżetu zadaniowego oraz uczestniczy w przygotowywaniu i uzgadnianiu treści zaleceń, instrukcji, porozumień, umów i aneksów oraz innych dokumentów
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe w zakresie finansów lub ekonomii
  • Doświadczenie zawodowe: powyżej 1,5 roku w obszarze finansów lub środków europejskich albo powyżej 4 lat w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych oraz aktów wykonawczych w zakresie opracowywania, uchwalania budżetu i wykonywania ustawy budżetowej oraz uruchamiania środków z rezerw celowych i zapewnienia finansowania przedsięwzięć z budżetu państwa
  • Kompetencje behawioralne: komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, myślenie analityczne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka), gratyfikacja finansowa za wyniki i osiągnięcia, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe
  • praca hybrydowa (w zależności od charakteru pracy)
  • ruchomy czas pracy
  • pakiet świadczeń socjalnych, w tym m. in. dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • świadczenia dodatkowe: karty sportowe, zniżki na bilety do wybranych warszawskich teatrów, pakiet medyczny oraz ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
  • możliwość rozwoju zawodowego (m. in. szkolenia, dofinansowanie do nauki języka obcego i studiów podyplomowych)
  • przyjazne miejsce pracy: pomieszczenie i stojaki na rowery na terenie urzędu oraz prysznice, bufet w siedzibie urzędu,
    pokój relaksu
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • budynek i pomieszczenia urzędu dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (podjazd do budynku, toalety, windy oraz drzwi o odpowiedniej szerokości)
  • praca przy komputerze – możliwość zapewnienia specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym oraz osobom z uszkodzonym słuchem
Dodatkowe informacje
  • Osoby zainteresowane otrzymywaniem informacji na e-maila o aktualnie prowadzonych naborach do Ministerstwa
    Klimatu i Środowiska zapraszamy do zapisania się do newslettera: https://ankiety.mos.gov.pl/762824/lang-pl
  • Zapraszamy do obejrzenia filmu "Ludzie od klimatu" https://www.youtube.com/watch?v=Y0L_ws9SGnI
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • weryfikacja dokumentów pod względem formalnym
  • rozmowa kwalifikacyjna

Możemy przeprowadzić dodatkowe etapy naboru z użyciem następujących metod i technik:

  • analiza dokumentów
  • sprawdzian wiedzy
  • sprawdzian znajomości języka obcego
  • sprawdzian umiejętności
  • wywiad behawioralny
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego lub oświadczenie o spełnianiu tego wymogu
  • W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii dokumentów potwierdzających posiadanie wykształcenia wyższego zgodnie z ustawą Prawo o szkolnictwie wyższym oraz tłumaczenia przysięgłego dyplomu
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego powinny zawierać informacje jednoznacznie potwierdzające pełen wymagany okres zatrudnienia, obszar i rodzaj wykonywanych zadań, np. świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje lub oświadczenie o spełnianiu tego wymogu
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 11 kwietnia 2023

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Ministerstwo Klimatu i Środowiska
Biuro Zarządzania Kapitałem Ludzkim
ul. Wawelska 52/54
00-922 Warszawa
w zamkniętej kopercie oznaczonej numerem referencyjnym: DBgłsp69/2023
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
883-840-085
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 11.04.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Przed przystąpieniem do procesu naboru proszę zapoznać się z klauzulą informacyjną dot. przetwarzania danych osobowych, dostępną na stronie: https://www.gov.pl/web/klimat/dane-osobowe---klauzula-informacyjna

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Klimatu i Środowiska w Warszawie

Udostępnił: Karolina Kot

Komórka organizacyjna: Biuro Zarządzania Kapitałem Ludzkim

Wprowadzono: 29.03.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×