Warszawa - panorama
Ministerstwo Finansów w Warszawie
00-916 Warszawa ul. Świętokrzyska 12
print as PDF
Ogłoszenie nr 117243 / 09.03.2023
Dołącz do nas jako:

główny specjalista

Do spraw: inwestycji i nieruchomości w Wydziale Inwestycji i Nieruchomości, Departament Budżetu, Majątku i Kadr Krajowej Administracji Skarbowej (jednostka organizacyjna Krajowej Administracji Skarbowej)
#administracja publiczna #finanse publiczne
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Analizuje, ocenia i opiniuje wnioski inwestycyjne, programy inwestycyjne, koncepcje programowo-przestrzenne oraz wartości kosztorysowe inwestycji (WKI). Dokonuje wizji lokalnych budynków będących w trwałym zarządzie jednostek organizacyjnych Krajowej Administracji Skarbowej (KAS).
  • Analizuje i ocenia potrzeby inwestycyjne w zakresie budownictwa inwestycyjnego i projektów dofinansowywanych ze środków europejskich realizowanych przez jednostki organizacyjne KAS oraz ustala priorytety przy wprowadzaniu inwestycji do planu.
  • Opracowuje wnioski o zapewnienie finansowania oraz uruchomienie rezerwy na potrzeby projektów realizowanych przez jednostki organizacyjne KAS, dofinansowywanych ze środków europejskich.
  • Opiniuje dokumenty dotyczące realizacji inwestycji, w tym zmiany terminów przyjętych w harmonogramie. Nadzoruje postęp robót budowlanych i opiniuje rozliczenia inwestycji. Analizuje wykorzystanie środków finansowych nadzorowanych inwestycji.
  • Dokonuje oceny zasadności oraz prawidłowości przygotowanych wniosków o wygaszenie trwałego zarządu lub przekazanie nieruchomości innej jednostce organizacyjnej.
  • Doradza jednostkom organizacyjnym KAS w doborze optymalnych rozwiązań i technologii w zakresie budownictwa, w tym energooszczędnych technologii z wykorzystaniem energii odnawialnych.
  • Monitoruje działania jednostek organizacyjnych KAS wynikające z ustawy o efektywności energetycznej i ustawy o charakterystyce energetycznej budynków.
  • Analizuje dane z jednostek organizacyjnych KAS dotyczące działań zrealizowanych na rzecz osób niepełnosprawnych oraz opracowuje informacje i zestawienia w tym zakresie.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku budownictwo
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w obszarze realizacji inwestycji budowlanych
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość zasad i przepisów dotyczących sposobu i trybu finansowania inwestycji z budżetu państwa
  • Znajomość przepisów związanych z gospodarką nieruchomościami
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Umiejętność analizowania informacji
  • Umiejętność skutecznej komunikacji
  • Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 1633), ani niebycie ich współpracownikiem
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze planowania wydatków na inwestycje budowlane
  • Przeszkolenie z zakresu kosztorysowania w budownictwie
  • Uprawnienia budowlane do projektowania lub do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
  • Uprawnienia do sporządzania audytu energetycznego
  • Znajomość opracowywania projektu budżetu państwa w zakresie inwestycji budowlanych
Co oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę
  • Elastyczny czas pracy
  • Możliwość świadczenia pracy w modelu hybrydowym (połączenie pracy zdalnej z pracą stacjonarną w budynku Ministerstwa Finansów)
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody uznaniowe za wyniki i osiągnięcia, nagrody jubileuszowe
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • Możliwość rozwoju poprzez pracę w zespole profesjonalistów i ekspertów z różnych dziedzin oraz udział w strategicznych projektach
  • Możliwość godzenia pracy zawodowej z pracą naukową
  • Kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnej
  • Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opieki medycznej, uprawnień do zniżek PKP
  • Pakiet socjalny: dofinansowanie do sportu i kultury, wypoczynku, karty fitness
  • Przyjazne środowisko pracy: kiosk pracowniczy, pokój dla rodzica z dzieckiem, biblioteka, bufet, poczta, bankomat, klimatyzowane pomieszczenia
  • Doskonałą lokalizację urzędu w historycznym budynku w centrum Warszawy – szybki i łatwy dojazd
  • Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV w języku polskim (kandydat, który na podstawie analizy CV i złożonych oświadczeń będzie spełniał wszystkie wymagania formalne zostanie zaproszony do kolejnego etapu naboru)
  • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami, którego wzór stanowi załącznik do rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 24 lutego 2017 r. (Dz. U. poz. 423) – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 24 marca 2023

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Ministerstwo Finansów
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
z dopiskiem: Oferta pracy – 2023/061/DBM1
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel.: (22) 694 56 33.
  • Dokumenty należy złożyć do: 24.03.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Finansów w Warszawie

Udostępnił: Teresa Kijo

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 09.03.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×